Siedem światowych premier — na czele ze stylową rodziną Insignii i wizjonerskim Monza Concept — oraz ponad 30 innych pojazdów, wystawionych na stoisku Opla D 09 w Hali 8, w ekscytujący sposób odsłoni przyszłość firmy.

„Niemiecka technologia — dostępna i fascynująca” podczas zwiedzania różnych światów, stworzonych w synergii, z wystawionymi na ponad 3200 m2 powierzchni pojazdami. Media Arena niemal całkowicie otacza odwiedzających, którzy mogą lepiej zapoznać się z marką Opla, samochodami i filozofią firmy dzięki pięciu dużym ekranom LED oraz innym wyświetlaczom LCD. Niezależnie od tego, w którą stronę spojrzą, panoramiczne wrażenia są gwarantowane. Goście nie tylko obejrzą pokaz slajdów, ale także poczują, że są w samym centrum wydarzeń — niczym na środku stadionu. Wśród graczy znajdą się niemal wszystkie modele Opla — od nowej Insignii Country Tourer przez ADAMa, Astrę, Cascadę, Mokkę i Merivę po Zafirę Tourer.

Sportowa atrakcja Opla

Niewątpliwie kolejną atrakcją targów IAA 2013 będzie ekscytująca atmosfera strefy kibica w Arenie Opla, w której codziennie odbywać się będą wydarzenia związane z piłką nożną i sportami motorowymi. Goście będą mogli spotkać się z gwiazdami niemieckich klubów piłkarskich, takich jak Borussia Dortmund (15 września), Mainz 05 (17 września) i wielu innych, a także legendą sportów motorowych i ambasadorem marki Opel Joachimem „Jockelem” Winkelhockiem (12 i 14 września). Natomiast 21 września pojawi się Lovelyn, zwyciężczyni tegorocznej edycji niemieckiej wersji programu „Top Model”, która z pewnością doda klasy stoisku Opla. Podczas gdy gwiazdy będą spotykać się z gośćmi i rozdawać autografy, na ekranach LED w strefie kibica będą wyświetlane informacje na ich temat oraz na temat innych oczekiwanych gości specjalnych. W strefie kibica goście będą mogli z bliska i osobiście poznać Opla oraz ambasadorów marki, a także przyjrzeć się sportowym modelom samochodów wyprodukowanych przez firmę. W blokach startowych znajdą się nowa Insignia OPC, Astra OPC i Corsa OPC Nürburgring Edition, jak również rajdowa wersja szykownego Opla ADAMa.

Goście będą mogli wsiąść do zaprezentowanych pojazdów lub dowiedzieć się więcej na temat szczegółów nowego rewolucyjnego systemu multimedialnego Insignii oraz zachwycić się wysoką, jakością materiałów i wykończenia, a wszystko to w artystycznie zaprojektowanej przestrzeni dla Opla Insignii.

Za kulisami

Aby odpowiednio oświetlić wszystkie atrakcje, w Media Arena użyto 1 300 lamp i reflektorów, a także zastosowano projekcje, filmy wideo oraz informacje interaktywne na ekranach LED i LCD w formacie kinowym. Łącznie użyto 14 000 metrów przewodów i 40 ton stali, a zespół ponad 150 techników pracujących bez przerwy przez dziewięć dni gwarantuje, że w momencie otwarcia targów wszystko będzie gotowe. Gości bez wątpienia wciągnie niezwykła atmosfera stadionu.