Największym i zarazem najbardziej kontrowersyjnym autem koncepcyjnym będzie Mitsubishi GC-PHEV, który jest rodzinnym modelem SUV wykorzystującym technikę hybrydową plug-in, którą tworzy sześciocylindrowy silnik benzynowy i jednostka elektryczna, współpracujące z ośmiostopniową przekładnią automatyczną. Producent nie podał jednak żadnych parametrów technicznych.
Kolejną nowością jest crossover Mitsubishi XR-PHEV, który także wykorzystuje system plug-in. Napędzany jest jednostką benzynową MIVEC o pojemności skokowej 1.1 l i silnikiem elektrycznym. Jego wymiary zewnętrzne mogą być porównywalne z takimi samochodami jak m.in. Opel Mokka, Skoda Yeti i Nissan Qashqai.
Ostatnią nowością jest koncept Mitsubishi AR, który zbudowano na bazie miejskiego crossovera XR-PHEV. Ma on łączyć cechy auta miejskiego z pojemnym rodzinnym minivanem.
Więcej o tych konceptach dowiemy się dopiero 22. listopada 2013 r., podczas oficjalnej premiery w Tokio.