To pierwsza modyfikacja modelu, którego druga generacja zadebiutowała w 2013 roku. Zmiany nie są zbyt rewolucyjne, ale z cała pewnością pozwolą modelowi i10 na konkurowanie z największymi rywalami w segmencie jak m.in. Kia Picanto, Volkswagen up!, Seat Mii czy Skoda Citigo.
Hyundai i10 ma zmieniona przednią część nadwozia i nowe światła LED do jazdy dziennej. W ofercie znalazły się 14-calowe obręcze kół z nowym designem. Zmienił się tez tylny zderzak.
Widoczne zmiany dostrzegamy we wnętrzu pojazdu, gdzie pojawił się 7-calowy ekran dotykowy obsługujący m.in. nawigację z 7-letnią gwarancją aktualizacji i system audio. W wyposażeniu znalazł się m.in. system ostrzegający przed kolizją oraz zmianą pasa ruchu oraz kamera z przednimi i tylnymi sensorami.
Według dostępnych informacji nowy Hyundai i10 będzie oferowany z benzynowymi silnikami o pojemności skokowej 1.0 l i 1.25 l, współpracującymi z pięciobiegową skrzynią manualną oraz czterostopniowym automatem.