W 2006 roku holenderski producent zaprezentował udany koncept Spyker D12 Peking to Paris, a wersja, którą zobaczymy podczas salonu samochodowego w Genewie (marzec 2014) będzie gotowa do produkcji seryjnej. Spyker planuje rocznie sprzedawać 1000 egz., z ukierunkowaniem na Rosję i Chiny

Siłą napędową ożywienia projektu Peking to Paris jest współpraca Spykera z chińskim producentem Youngman, który produkuje samochody osobowe, ciężarówki i autobusy i był także udziałowcem przy zakupie zbankrutowanej marki SAAB. Obecnie Chińczycy mają 29,9 proc. udziałów w spółce Spykera.

Nowy Spyker SUV powstał na platformie konceptu Saab PhoeniX z 2011 roku. Ma napęd wszystkich czterech kół. Do napędu przewidziano ośmiocylindrowy silnik benzynowy o mocy około 544 KM.

Jednak na szczegóły będziemy musieli poczekać do marca 2014 roku.