Tym razem możemy zobaczyć ten nowy model w kolejnych barwach nadwozia i wnętrza. Podano także ceny we Francji, gdzie to auto trafi do sprzedaży w pierwszej kolejności. Najtańsza wersja Renault Clio 1.2 16V o mocy 75 KM Autentique wyceniona została 13 700 euro. Jednak we Włoszech auta te będą tańsze o 200 euro.
Standardowe wyposażenie nowego Clio we Francji to m.in. cztery poduszki powietrzne, komputer pokładowy, system ułatwiający ruszanie pod górę, tempomat z ogranicznikiem prędkości, elektrycznie sterowane przednie szyby, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne i 15-calowe stalowe obręcze kół.
Wersja Expression z silnikiem 1.2 16V to wydatek 15 700 euro. Wyposażenie to: manualna klimatyzacja, system multimedialny z 7-calowym wyświetlaczem, radiem i nawigacją satelitarną, lusterka zwenętrzne i klamki w barwie nadwozia oraz system Box Reflex.
Wersja Businness z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 91 KM kosztuje 19 000 euro. W wysposażeniu otrzymamy koło kierownicy pokryte skórą, tylne sensory parkowania i przednie światła mgłowe.
Topowa wersja Dynamique otrzymała czujnik deszczu, system bezkluczykowy z automatycznym zamykaniem po wyjściu z samochodu oraz 16-calowe obręcze kół.
Do napędu przewidziano takie jednostki jak m.in. trzycylindrowy benzynowy 0.9 TCe o mocy 91 KM, benzynowy 1.2 TCe o mocy 122 KM oraz wysokopręzny 1.5 dCi o mocy 75 KM.
W późniejszym okresie pojawi się sześciostopniowa dwusprzęgłowa przekładnia EDC (Efficient Dual Clutch), która montowana będzie do wybranych silników.
Nowe Renault Clio IV jedynie w wersji pięciodrzwiowej produkowane będzie w Flins (Francja) i Bursie (Turcja). Wersji trzydrzwiowej ze względów ekonomicznych producent nie przewiduje.