W przestronnym wnętrzu testowanego egzemplarza panuje typowa dla Skody prostota, do której użytkownicy większości modeli tej marki zdążyli się już przyzwyczaić. Wszystkie przełączniki i przyciski rozmieszczone są w przemyślany sposób i żeby zorientować się w ich przeznaczeniu nikomu nie potrzebna będzie instrukcja obsługi.
Jedynym mankamentem w dziedzinie ergonomii jest obsługa rolki służącej do regulacji głośności radia, która umieszczona jest na kole kierownicy. Jest ona na tyle wystająca, że niejednokrotnie zdarzało nam się przypadkowe zwiększenie hałasu we wnętrzu auta np. podczas manewrów na parkingu.
Plastiki są zadowalającej jakości i nie można przyczepić się do ich spasowania. Ciemne wnętrze rozweselają nieco aluminiowe wstawki na desce rozdzielczej oraz chromowane obwódki zegarów czy gałki zmiany biegów.
Na opcjonalnych sportowych fotelach (dopłata 1100 zł) siedzi się bardzo wygodnie i zapewniają one wystarczające trzymanie boczne i podparcie pod udami. Dzięki regulacji wysokości fotela i odcinka lędźwiowego oparcia, każdy kierowca powinien znaleźć dla siebie optymalną pozycję.
Nasza Skoda została także wyposażona w otwierany dach panoramiczny (dopłata 4300 zł), który można było docenić podczas chwytania pierwszych wiosennych promieni słońca.
Bagażnik ma pojemność 416 l i można go powiększyć do 1760 l. Niestety po złożeniu oparć tylnych siedzeń nie uzyskamy całkowicie płaskiej podłogi. Miłym udogodnieniem jest dodatkowe gniazdo 12V umieszczone w bagażniku oraz wieszaki, na których z powodzeniem można powiesić siatki z zakupami.
Skoda Yeti wyposażona została w Pakiet SMART (dopłata 2900 zł), na który składają się:
- podgrzewane fotele z przodunawigacja Amundsen+ z mapą Europy Zachodniejobsługa telefonu przez Bluetoothczteroramienna obszyta skórą kierownica zprzyciskami odpowiadającymi za obsługę radia i telefonuzłącze MDI umożliwiające podłączenie zewnętrznych odtwarzaczy muzyki
Obsługa systemu nawigacji Amundsen+ nie nastręcza problemów, jednak ma ona od czasu do czasu kłopot ze znalezieniem mniejszych miejscowości.
Na minus należy zaliczyć brak konwencjonalnego portu USB. Zastąpiono go wejściem Media IN, do którego możemy podłączyć odtwarzacz MP3 za pośrednictwem specjalnego kabla. Na szczęście na konsoli znalazło się zwykłe wejście typu AUX oraz slot na karty SD.
Miłośników "parowania" systemu audio ze smartphonem ucieszy możliwość puszczenia muzyki bezpośrednio z urządzenia dzięki połączeniu Bluetooth oraz prowadzenia rozmów telefonicznych za pośrednictwem systemu głośnomówiącego.
Według cennika Skodę Yeti z silnikiem 1.4 TSI (napęd 4x2) w wersji Elegance można kupić za kwotę zaczynającą się od 82 250 zł. Nasz egzemplarz testowy po doposażeniu kosztował 97 700 zł.
Lista wyposażenia opcjonalnego:
- Fotele sportowe - 1100,00 zł3-ramienna skórzana kierownica wielofunkcyjna (obsługa radio, GSM) - 500,00 złCzujniki parkowania z przodu i z tyłu - 1200,00 złPanoramiczne, elektrycznie sterowane okno dachowe - 4300,00 złElektrycznie sterowane, ogrzewane i składane lusterka boczne, automatycznie ściemniające się lusterko po stronie kierowcy - 600,00 złTekstylne dywaniki - 200,00 złAlarm w funkcją monitoringu wnętrza i czujnikiem przechyłu -1200,00 złTPM system kontroli ciśnienia w oponach - 300,00 złSystem ostrzegania przed zmęczeniem - 200,00 złLight Assistant z czujnikiem deszczu i automatycznie ściemniającym się lusterkiem wewnętrznym - 900,00 złOgrzewana przednia szyba - 500,00 złPodgrzewane spryskiwacze szyby przedniej - 100,00 złPakiet na bezdroża - 800,00 złDojazdowe koło zapasowe, wysoka podłoga bagażnika -350,00 złPakiet funkcjonalny SMART - 2900,00 zł Pakiet stylistyczny TRENDY - 800,00 złSrerbny Lakier Brilliant - 2200 zł