Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Nowy Nissan Leaf - ceny w Polsce

19 gru 17 09:27

Nissan ogłosił polskie ceny drugiej generacji modelu Leaf. Elektryczny hatchback kosztuje od 139 000 zł. To atrakcyjna cena, jak na samochód z baterią o pojemności 40 kWh.

Udostępnij
0
Skomentuj

Taki zestaw akumulatorów pozwala już na bezstresową jazdę poza miastem. Nissan deklaruje, że zasięg nowego Leafa wynosi aż 378 km (cykl NEDC). Elektryczny zespół napędowy generuje 110 kW mocy (150 KM) i 320 Nm momentu obrotowego. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 8,6 s, a prędkość maksymalna to: 144 km/h.

Pełne naładowanie akumulatorów potrwa od 16 godzin (3 kW) do 5,5 godziny (nowa ładowarka 7 kW). Skorzystanie z szybkiej ładowarki (50 kW) sprawi, że poziom 80% zostanie osiągnięty w czasie 40 minut.

Do wyboru są cztery wersje wyposażenia. Bazowa Visia ma m.in. w automatyczną klimatyzację, radio z 4 głośnikami, Bluetooth, 7-calowy ekran dotykowy, elektrycznie sterowane szyby i lusterka boczne, 6 poduszek powietrznych, asystenta pasa ruchu, inteligentny kluczyk i system awaryjnego hamowania.

Z okazji premiery Nissan bezpłatnie oferuje pakiet Dynamic o wartości 4 390 zł (niebieskie elementy ozdobne nadwozia) oraz pięć przeglądów okresowych gratis.

Nissan Leaf - polski cennik

Visia 139 000 zł
Acenta 148 000 zł
N-Connecta 159 000 zł
Tekna 165 500 zł

.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 2/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowe elektryczne Mercedesy; wszystkie SUV-y na polskim rynku - poradnik kupującego; porównanie dużych kombi marek premium; test Skody Karoq; Citroen Grand C4 Picasso - podsumowanie testu długodystansowego; smartfon jako narzędzie do kontrolowania auta; wideorejestratory policyjne; polecane silniki Peugeota; używany Nissan Qashqai II.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (53)

No photo
No photo ~Aaaaa Użytkownik anonimowy
~Aaaaa :
No photo ~Aaaaa Użytkownik anonimowy
Czyli cena razy dwa za podobnej wielkosci I wyposazenia samochodu np. doposazona astra. Jak ktos chce tanio to i ekonomicznie to z lpg. Za ok 60 tys roznicy wystarczy na 300tys km. Wiadomo, niby elektryk tanszy ale pradu za darmo nie daja wiec co na oleje I nadmiarowe czesci spalinowki to prad w elektryku zje tyle samo lub I wiecej. Ponadto zwykly samochod nie ma ograniczen zasiegu, a elektryk jedynie na drugi samochod I raczej jedynie w miescie paradoksalnie trzeba posiadac jeszcze wlasny dom bo co tydzien doba ladowania jak ktos nie za wiele jezdzi.
19 gru 17 17:44 | ocena: 81%
Liczba głosów:31
81%
19%
| odpowiedzi: 8
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~eKo Użytkownik anonimowy
~eKo :
No photo ~eKo Użytkownik anonimowy
Takie auto w Polsce nie będzie jednak ekologiczne ponieważ elektrownie u nas są węglowe...Żeby było czyste powietrze państwo powinno pomóc przy zmianie sposobu ogrzewania mieszkań i zaproponować alternatywę o takich samych kosztach. Stan czystości powietrza w Polsce świadczy o nieudolności osób rządzących jak i o poziomie naszej gospodarki. Chcąc czy nie chcąc jesteśmy zmuszeni do wdychania tego syfu i skazani na przedwczesną śmierć nie z naszego wyboru. Mniej wypłaconych emerytur to jest biznes.
19 gru 17 19:49 | ocena: 71%
Liczba głosów:28
71%
29%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~greg Użytkownik anonimowy
~greg
No photo ~greg Użytkownik anonimowy
do ~Marek :
No photo ~Marek Użytkownik anonimowy
19 gru 17 12:09 użytkownik ~Marek napisał
Nieosiągalny pułap cenowy... Nie opłacalny zakup. A w Polsce nieekologiczny bo prąd z elektrowni opalanej węglem (dla środowiska ekobilans jest negatywny.)
>Dla środowiska ekobilans jest negatywny<
No niestety ale padłem z fotela! Masz pojęcie jak działają bloki elektrowni i elektrociepłowni (nawet węglowych)? Co to jest nadwyżka energetyczna? Słyszałeś o obowiązkowych elektrofiltrach? Czy naprawdę uważasz, że jakiś robotnik będzie wrzucał do "kozy" dodatkowe wiadro węgla aby ktoś naładował akumulator?
19 gru 17 13:49 | ocena: 79%
Liczba głosów:19
79%
21%
| odpowiedzi: 8
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~k73 Użytkownik anonimowy
~k73
No photo ~k73 Użytkownik anonimowy
do ~Aaaaa:
No photo ~Aaaaa Użytkownik anonimowy
19 gru 17 17:44 użytkownik ~Aaaaa napisał
Czyli cena razy dwa za podobnej wielkosci I wyposazenia samochodu np. doposazona astra. Jak ktos chce tanio to i ekonomicznie to z lpg. Za ok 60 tys roznicy wystarczy na 300tys km. Wiadomo, niby elektryk tanszy ale pradu za darmo nie daja wiec co na oleje
Doposażona Astra 2018 w dieslu to powyżej 100 tyś zł. Nowe auta na prąd są na ten moment ok 30% droższe. A zasięg 380 km na jednym ładowaniu to powoli standard (nowy Leaf, Chevrolet Bolt). 150 km w jedną stronę i 150 km z powrotem to jest sporo. I to za 20 zł, a nie za 150 zł. Poza tym dwie kwestie: Polak przeciętnie przejeżdża dziennie 38-56 km. Więc jedno ładowanie za 20 zł starczy na tydzień. Dwa: Kto powiedział, że auto na prąd to ma być jedyne auto w rodzinie? Przecież teraz standardem jest auto męża i auto żony. Ale z drugiej strony: Trzymać i ponosić koszty cały rok kombi w dieslu, żeby raz czy dwa pojechać nim z rodziną latem nad morze czy zagranicę ma sens?? No i co ty z tym domem? Ja wyprowadziłem sobie ładowarkę 6,6 kW z piwnicy w bloku, na osobnym obwodzie i liczniku. Można? Można.
20 gru 17 08:23 | ocena: 65%
Liczba głosów:17
65%
35%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~aewqrfq3wrfa Użytkownik anonimowy
~aewqrfq3wrfa
No photo ~aewqrfq3wrfa Użytkownik anonimowy
do ~Aaaaa:
No photo ~Aaaaa Użytkownik anonimowy
19 gru 17 17:44 użytkownik ~Aaaaa napisał
Czyli cena razy dwa za podobnej wielkosci I wyposazenia samochodu np. doposazona astra. Jak ktos chce tanio to i ekonomicznie to z lpg. Za ok 60 tys roznicy wystarczy na 300tys km. Wiadomo, niby elektryk tanszy ale pradu za darmo nie daja wiec co na oleje
1. słyszałeś kiedyś o przecinkach i kropkach
2. każdy samochód ma zasięg, tyle, że benzynę zatankujesz w 5-10min, w elektryku szybkie ładowanie trwa około 30min do 80%
3. jak sam sobie zagazujesz samochód to stracisz gwarancję
4. prąd jest tańszy niż paliwo, te szybkie ładowanie na stacjach chyba miało wyjść 1zł/min, jak potem przejedziesz ponad 250km zimą to wyjdzie bardzo korzystnie
5. koszty eksploatacji są o wiele mniejsze, nie potrzebujesz filtrów, oleju silnikowego, jak samochód ma regenerację to klocki i tarcze się wolniej zużywają
6. w naszym kraju powstają punkty szybkiego ładowania, ok, jest ich na razie niewiele, ale jakby nie patrzeć za 2-3 lata powinno być na prawdę dobrze
7. widzisz, wolę auta na benzynę, głównie o dźwięk i niską masę chodzi, ale bądźmy szczerzy, takie elektryczne kombi co w zimie przejechałoby 300km przy 140km/h, z opcją szybkiego ładowania, kosztujący poniżej 130000 zł, byłby dla mnie idealnym samochodem rodzinnym / na trasy / do miasta, a do zabawy zawsze można np. używaną mx5 kupić :D
20 gru 17 08:52 | ocena: 50%
Liczba głosów:10
50%
50%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Taki jeden Użytkownik anonimowy
~Taki jeden :
No photo ~Taki jeden Użytkownik anonimowy
Nie, oczywiście prąd się weźmie znikąd do wszystkich aut elektrycznych. A wyprodukowanie baterii jest też całkiem Eco podobnie jak ich późniejsza utylizacja
19 gru 17 19:00 | ocena: 83%
Liczba głosów:24
83%
17%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~L Użytkownik anonimowy
~L
No photo ~L Użytkownik anonimowy
do ~greg:
No photo ~greg Użytkownik anonimowy
19 gru 17 13:49 użytkownik ~greg napisał
>Dla środowiska ekobilans jest negatywny<
No niestety ale padłem z fotela! Masz pojęcie jak działają bloki elektrowni i elektrociepłowni (nawet węglowych)? Co to jest nadwyżka energetyczna? Słyszałeś o obowiązkowych elektrofiltrach? Czy naprawdę uważasz,
Czyli elektryk,w,Polsce jezdzi,za,darmo? Ciekawa teoria. W Polsce elektryk,jezdzi na wungiel. Chos bys nie wiem jak zaklinal.
19 gru 17 22:19 | ocena: 83%
Liczba głosów:18
83%
17%
| odpowiedzi: 4
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jez Użytkownik anonimowy
~jez :
No photo ~jez Użytkownik anonimowy
Auto dla snobów. jego cena na pewno z 5 razy pozre zysk z jeżdżenia na prądzie..
19 gru 17 22:08 | ocena: 89%
Liczba głosów:18
89%
11%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Marek Użytkownik anonimowy
~Marek :
No photo ~Marek Użytkownik anonimowy
Nieosiągalny pułap cenowy... Nie opłacalny zakup. A w Polsce nieekologiczny bo prąd z elektrowni opalanej węglem (dla środowiska ekobilans jest negatywny.)
19 gru 17 12:09 | ocena: 59%
Liczba głosów:22
59%
41%
| odpowiedzi: 9
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~do cymbała Użytkownik anonimowy
~do cymbała
No photo ~do cymbała Użytkownik anonimowy
do ~Taki jeden:
No photo ~Taki jeden Użytkownik anonimowy
19 gru 17 19:00 użytkownik ~Taki jeden napisał
Nie, oczywiście prąd się weźmie znikąd do wszystkich aut elektrycznych. A wyprodukowanie baterii jest też całkiem Eco podobnie jak ich późniejsza utylizacja
Tezy totalnego de.bila. Doucz się trochę, w klasycznym samochodzie jego akumulator jest juz bomba eko, a jakoś radzą sobie. Litowe ogniwa są w pelni recyklingowalne i dodatkowo nie stanowią zagrożenia. Na boku pozostawiam ilości płynów i ich produkcje do cyklu eksploatacyjnego klasycznego samochodu. Do przemyslenia.
20 gru 17 07:56 | ocena: 58%
Liczba głosów:12
42%
58%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej