Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Kompakty

Kompakty

Sprawdziłem hybrydowe Suzuki Swace. Czy diesel już nie ma sensu?

Sprawdziłem hybrydowe Suzuki Swace. Czy diesel już nie ma sensu?

Gdy patrzy się na to kombi Suzuki, ma się nieodparte wrażenie, że już się gdzieś ten samochód widziało. Jest to jak najbardziej słuszny trop, bo Swace to nic innego, jak Toyota Corolla, tyle że ze znaczkiem Suzuki i praktycznie wszystkimi zaletami i wadami, które można znaleźć w projekcie Toyoty.

Czy po tygodniu z elektrycznym Renault Megane wróciłbym do spalinowego auta?

Czy po tygodniu z elektrycznym Renault Megane wróciłbym do spalinowego auta?

Z badań wynika, że zdecydowana większość osób, które już raz kupiły elektryka, ani myśli zmieniać go na samochód spalinowy. Postanowiłem się więc przekonać, czy po prawie 30 latach porzuciłbym cylindry, korbowody i stacje paliw dla kilowatogodzin, ładowarek i baterii.

Używany Ford Focus III - lepiej postawić na diesla

Używany Ford Focus III - lepiej postawić na diesla

Atrakcyjna stylistyka przyciąga klientów w salonach, ale ci na rynku wtórnym oczekują niezawodności i niskich kosztów. Pod tym względem Ford Focus III nie jest prymusem, a najlepiej wypadają jednostki… wysokoprężne.

Używana Kia cee'd – to jeden z trwalszych kompaktów za 30 tys. zł!

Używana Kia cee'd – to jeden z trwalszych kompaktów za 30 tys. zł!

Kia ma powód do dumy! Cee’d drugiej generacji to pod wieloma względami dopracowany kompakt, który świetnie trzyma wartość i cieszy się zainteresowaniem na rynku wtórnym. Czy rzeczywiście warto go kupić?

Porównaliśmy ceny Audi, Fiata i Opla. Zaskakujące wnioski

Porównaliśmy ceny Audi, Fiata i Opla. Zaskakujące wnioski

Kiedyś samochody marek premium dla wielu Polaków były praktycznie nieosiągalne. Teraz nie jest to już takie oczywiste. Problem w tym, że to nie auta premium staniały, tylko bardziej zdrożały modele dla przeciętnego Kowalskiego.

Używany Fiat Tipo II – dobry, ale nie dla każdego

Używany Fiat Tipo II – dobry, ale nie dla każdego

Kompaktowy Fiat Tipo ma sporo zalet – nie jest przesadnie drogi (ani w zakupie, ani w użytkowaniu), oferuje rozsądne wyposażenie oraz obszerne, dość wygodne wnętrze. Nie jest jednak dobrą propozycją dla każdego. Dlaczego?

Są mocne, szybkie i... potrafią uzależnić. Top 5 używanych hot hatchy w różnych cenach

Są mocne, szybkie i... potrafią uzależnić. Top 5 używanych hot hatchy w różnych cenach

Sportowe wersje aut popularnej klasy C cieszą się dużym wzięciem. Wybraliśmy pięć modeli godnych uwagi. Cena? Różna – jest coś za 30-40 tys. zł, są auta za dwa razy więcej. Taki jest rynek.

Używana Honda Civic czy Kia cee'd – co wybrać za 35-40 tys. zł?

Używana Honda Civic czy Kia cee'd – co wybrać za 35-40 tys. zł?

Honda Civic ma ugruntowaną pozycję na rynku wtórnym. Postrzegana jest jako auto solidne i dające dużo zadowolenia z jazdy. Co innego Kia cee’d. Jej kariera jest znacznie krótsza, ale koreański model szturmem wdarł się na rynek. Do walki stają 8-letnie hatchbacki z ok. 140-konnymi benzyniakami. Które auto okaże się najpraktyczniejsze, najoszczędniejsze i najtrwalsze?

Używany Hyundai i20 II - nauka nie poszła w las

Używany Hyundai i20 II - nauka nie poszła w las

Druga generacja Hyundaia i20 ma wiele atutów i tylko kilka typowych usterek. To auto dla tych, którzy oczekują prostej techniki i przewidywalnych kosztów eksploatacji. No i czują... sentyment po nauce jazdy

Tak, są spalinowe. I  bardzo dobrze! Ford Focus kontra Kia Ceed i Volkswagen Golf

Tak, są spalinowe. I bardzo dobrze! Ford Focus kontra Kia Ceed i Volkswagen Golf

Odświeżony Ford Focus nie ma łatwego zadania, bo kompaktowego podium będą bronili kompetentni zawodnicy: Kia Ceed i VW Golf. Testujemy je dla was dokładnie i pokazujemy, że auta benzynowe nadal potrafią być oszczędne i bardzo praktyczne!

Używany Citroën C4 - nie jest mistrzem trwałości. Ale ma też sporo zalet

Używany Citroën C4 - nie jest mistrzem trwałości. Ale ma też sporo zalet

W czasach, gdy niemal wszystko drożeje, w cenie są – jak nigdy – względnie tanie auta używane. Na przykład takie, jak Citroen C4 pierwszej generacji. Sprawdzamy, jak wypada po latach eksploatacja tego modelu, bo nieżyczliwe francuskiej motoryzacji języki twierdzą, że "C4-ka" z lat 2004-10 nie jest urodzoną mistrzynią trwałości...

Używane kombi za 25 tys. zł - duża przestrzeń w dobrej cenie

Używane kombi za 25 tys. zł - duża przestrzeń w dobrej cenie

W ostatnim czasie największym zainteresowaniem w salonach cieszą się SUV-y i crossovery, ale znacznie bardziej praktyczne i tańsze w eksploatacji są wersje kombi. Co można kupić za ok. 25 tys. zł? Prześwietlamy segmenty C, D i E.

Peugeot 308 SW to praktyczne kombi z odrobiną szaleństwa [TEST]

Peugeot 308 SW to praktyczne kombi z odrobiną szaleństwa [TEST]

Zwykło się mówić, że samochody z nadwoziem typu kombi są nudne. Praktyczne, ale nic poza tym. W wielu przypadkach to prawda, ale to auto jest inne. Peugeot po raz kolejny udowadnia, że zatrudnia odważnych stylistów i pozwala im się wykazać. Sprawdziłem, jaki jest nowy 308 SW.

Mercedes odświeża swoją Klasę A – zobacz, jak wygląda po face liftingu

Mercedes odświeża swoją Klasę A – zobacz, jak wygląda po face liftingu

Po czterech latach obecności na rynku czwartej generacji Klasy A Mercedes zdecydował się na face lifting swojego najmniejszego modelu. Odświeżono wygląd nadwozia i wnętrza, a także gamę dostępnych jednostek napędowych.

Delta Integrale Evo II, Golf Limited i Escort RS Cosworth czyli klasa o profilu sportowym

Delta Integrale Evo II, Golf Limited i Escort RS Cosworth czyli klasa o profilu sportowym

Na początku lat 90. kilku producentów kompaktowych aut przekroczyło granicę 200 koni pod maską. Zarówno wtedy. jak i dziś auta te robią piorunujące wrażenie, dlatego postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się trzem przedstawicielom gatunku: Lancii Delcie Integrale Evo II, Volkswagenowi Golfowi Limited oraz Fordowi Escortowi RS Cosworth.

Renault Megane E-Tech to taki miejski, elektryczny hot-hatch

Renault Megane E-Tech to taki miejski, elektryczny hot-hatch

Renault postanowiło rozpocząć nowy rozdział w swojej historii od małej rewolucji. Producent pokazał światu kolejne Megane jako auto elektryczne. Firma zapowiedziała od razu, że innego napędu nie będzie. Dopóki pozwolą przepisy, klienci będą mogli kupić wcześniejszą generację jako spalinówkę. Ale jak ktoś chce mieć najnowsze dziecko inżynierów znad Loary, to ma do wyboru tylko i wyłącznie dwa rodzaje napędu elektrycznego Renault Megane E-Tech EV40 oraz EV60.

Moc podobna, technika różna – Civic, Leon czy Golf?

Moc podobna, technika różna – Civic, Leon czy Golf?

Honda Civic, Seat Leon i Volkswagen Golf – oto kilkunastoletnie kompakty za 10-20 tys. zł z benzyniakami, które mają zbliżoną moc, ale różną technikę. Które rozwiązanie jest najlepsze i jak wypada ogólna trwałość tych aut?

Dochodzę do siebie po teście Hondy Civic e:HEV. Pali niewiele, a zapewnia frajdę

Dochodzę do siebie po teście Hondy Civic e:HEV. Pali niewiele, a zapewnia frajdę

Nowa Honda Civic e:HEV pokazuje, że choć branża motoryzacyjna obrała kierunek na pełną elektryfikację, wciąż da się sprzedać pstryczka w nos regulatorowi i stworzyć zaskakująco "spalinowy w odczuciu" samochód. Kompaktowa "Japonka" może i jest wyłącznie hybrydowa, ale zapewnia oldskulową frajdę z jazdy, a przy tym potrafi jeździć o kropelce! Złoty środek?

Ford Focus zniknie z rynku. Kolejnej generacji już nie będzie

Ford Focus zniknie z rynku. Kolejnej generacji już nie będzie

Kompaktowy Ford Focus ma wkrótce zniknąć z rynku, na którym obecny był przez ponad 20 lat. Firma nie tylko nie planuje kolejnej generacji, ale także chce "zamknąć" całą nazwę modelu.

Jeździliśmy nowym Renault Megane E-Tech. Francuzi otwierają nowy rozdział

Jeździliśmy nowym Renault Megane E-Tech. Francuzi otwierają nowy rozdział

Elektryfikacja zatacza coraz większe kręgi. Francuzi z Renault zdecydowali się swojemu nowemu elektrykowi nadać nazwę bardzo popularnego kompaktu. To świadczy o tym, jak ważny dla marki jest to model. Widać to już przy pierwszym kontakcie. Samochód miałem okazję poznać w Trójmieście.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech