Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Używane Testy długodystansowe

Testy długodystansowe

To dziś najlepsze i najtrwalsze samochody na rynku. Tylko one dostały szóstkę po 100 tys. km
Testy długodystansowe

To dziś najlepsze i najtrwalsze samochody na rynku. Tylko one dostały szóstkę po 100 tys. km

Po 100 tys. km Volkswagen Tiguan zasłużył na szóstkę, ale przejechaliśmy dodatkowe 25 tys. km
Testy długodystansowe

Po 100 tys. km Volkswagen Tiguan zasłużył na szóstkę, ale przejechaliśmy dodatkowe 25 tys. km

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km BMW iX3, żeby sprawdzić, jak zniesie to jego akumulator. Już mamy raport
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW iX3, żeby sprawdzić, jak zniesie to jego akumulator. Już mamy raport

Po przejechaniu ponad 100 tys. km elektrycznym BMW X3 (iX3) rozkręciliśmy je na części pierwsze. Najbardziej byliśmy ciekawi kondycji akumulatora trakcyjnego, bo przez trzy lata testu często ładowaliśmy go na szybkich ładowarkach, a akumulatory tego nie lubią. Wyniki są wręcz szokujące — to najlepsze słowo. Sprawdziliśmy też, jak podwozie zniosło dźwiganie przez 100 tys. km tego ciężkiego akumulatora.

Rozkręciliśmy na części pierwsze Kię z przebiegiem 100 tys. To auto podzieliło redakcję
Testy długodystansowe

Rozkręciliśmy na części pierwsze Kię z przebiegiem 100 tys. To auto podzieliło redakcję

Pomarańczowa Kia ProCeed GT pokonała 100 tys. km bez wielkiego wysiłku i bez większych awarii, choć po rozłożeniu auta na części znaleźliśmy coś niepokojącego. Na dodatek koreańskiemu kompaktowi udało się podzielić redakcję.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Czas na pierwszy przegląd naszego Porsche. Kilka rzeczy zapisaliśmy w dzienniku testowym
Testy długodystansowe

Czas na pierwszy przegląd naszego Porsche. Kilka rzeczy zapisaliśmy w dzienniku testowym

Przejechaliśmy już 20 tys. km naszym długodystansowym, hybrydowym Porsche Cayenne, którego pod koniec testu, czyli po 100 tys. km, rozbierzemy na części pierwsze. Póki co zrobiliśmy mu pierwszy przegląd. Co zanotowaliśmy w naszym dzienniku testowym? Było tego sporo.

Przejechaliśmy Skodą Octavią Combi 100 tys. km. I rozebraliśmy ją na części. Ciekawe wnioski
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy Skodą Octavią Combi 100 tys. km. I rozebraliśmy ją na części. Ciekawe wnioski

Duże kombi z dwulitrowym dieslem. Przez ponad 100 tys. km testowaliśmy Skodę Octavię Combi w wersji 2.0 TDI Ambition. Teraz to bardzo ciekawa propozycja na rynku wtórnym. Używane Octavie kuszą ceną i walorami praktycznymi. Czy taka Octavia ma w ogóle sens? Sprawdziliśmy dokładnie, czy nie jest to przysłowiowa mina.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Trudno było nam uwierzyć w stan części Audi RS 4 po przejechaniu nim 100 tys. km
Testy długodystansowe

Trudno było nam uwierzyć w stan części Audi RS 4 po przejechaniu nim 100 tys. km

100 tys. km za kierownicą Audi RS4 upłynęło szybko. Nie mogliśmy doczekać się tradycyjnego rozebrania auta na części pierwsze w poszukiwaniu dziur, rys, awarii, wycieków i innych w karoserii, silniku, hamulcach etc. Będziemy brutalnie szczerzy — nie spodziewaliśmy się takich rezultatów.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Warto kupić kilkuletnią, topową limuzynę z Niemiec? Sprawdziłem ceny części poza ASO
Testy długodystansowe

Warto kupić kilkuletnią, topową limuzynę z Niemiec? Sprawdziłem ceny części poza ASO

Ceny kuszą, bo niemieckie limuzyny, które kilka lat temu kosztowały w salonach pół miliona złotych i więcej można dziś mieć za około jedną czwartą tej kwoty. Dziś tyle trzeba zapłacić za nieszczególnie dobrze wyposażone auto kompaktowe i to wcale nie marki premium. No dobrze, ale co potem? Ile kosztuje serwisowanie takiego samochodu? Zasiadłem za kierownicą kilkuletniego BMW serii 7 z mocarnym dieslem, by sprawdzić, jak zniósł próbę czasu. Przestudiowałem też cenniki części zamiennych do tego modelu. I co? Warto się skusić?

Przejechaliśmy Skodą Kodiaq 100 tys. km. Potem rozebraliśmy ją na części. Oto werdykt
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy Skodą Kodiaq 100 tys. km. Potem rozebraliśmy ją na części. Oto werdykt

W kategorii dużych, rodzinnych, a wciąż w miarę przystępnych cenowo SUV-ów trudno o ciekawszą propozycję niż Skoda Kodiaq. Polacy bardzo lubią ten model i często sprawdzają go na rynku wtórnym. Ale czy Skoda Kodiaq to SUV niezawodny? Sprawdziliśmy, czy warto szukać używanych Kodiaqów w serwisach z ogłoszeniami. Przejechaliśmy Skodą Kodiaq 100 tys. km i mamy sporo przemyśleń oraz wniosków. Ogólnie czeski SUV zasłużył na bardzo wysoką ocenę, ale nie nie obyło się bez wpadki.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Sprawdziliśmy stan chińskiego SUV-a z przebiegiem 100 tys. km. Nie przeszedł próby czasu
Testy długodystansowe

Sprawdziliśmy stan chińskiego SUV-a z przebiegiem 100 tys. km. Nie przeszedł próby czasu

Jak chiński SUV sprawuje się po kilku latach użytkowania i przejechaniu ponad 100 tys. km? Sprawdziliśmy to na przykładzie DFSK Glory 580. To bardzo praktyczne i tanie auto, a na pierwszy rzut oka jego parametry robią duże wrażenie. Co do oczu dociera, gdy autu przyjrzymy się bliżej?

Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem z dieslem, żeby sprawdzić, co się zepsuje. Nigdy wcześniej nasz dziennik tak nie wyglądał
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem z dieslem, żeby sprawdzić, co się zepsuje. Nigdy wcześniej nasz dziennik tak nie wyglądał

Mercedesem W213 (a właściwie to S213, bo testowaliśmy klasę E kombi) przejechaliśmy ponad 100 tys. km, w pokładowym dzienniku notując w tym czasie wszystko, co zwróciło naszą uwagę. Odnotowywaliśmy też każdą, choćby najdrobniejszą awarię czy usterkę, tak jak robimy to każdorazowo przy testach długodystansowych. Nigdy wcześniej po przejechaniu 100 tys. km dziennik testowy nie wyglądał tak jak po teście naszego Mercedesa E 220d.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Zrobiliśmy ranking 100 aut, którymi przejechaliśmy po 100 tys. km. Jest mnóstwo zaskoczeń
Testy długodystansowe

Zrobiliśmy ranking 100 aut, którymi przejechaliśmy po 100 tys. km. Jest mnóstwo zaskoczeń

Lata testów, ponad 100 samochodów, którymi łącznie przejechaliśmy więcej niż 10 mln kilometrów. Na każde przypada minimum 100 tys. km. Każde oceniliśmy w tej samej skali, a po latach porównaliśmy ze sobą te oceny. Tak powstał ranking najlepszych i najgorszych aut, które testowaliśmy na długich dystansach.

Przejechaliśmy 100 tys. km Mazdą CX-30. Co znaleźliśmy po rozebraniu jej na części pierwsze?
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km Mazdą CX-30. Co znaleźliśmy po rozebraniu jej na części pierwsze?

Mazda zazwyczaj w testach na dystansie 100 tys. km błyszczała znakomitą formą. Czy model CX-30 e-Skyactiv X z rewolucyjnym silnikiem benzynowym o mocy 186 KM pod maską wyłamie się z tego schematu? Oto nasze sprawozdanie z testu wytrzymałościowego!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy

Ładne, praktyczne i mocne - za kierownicą BMW 540i xDrive przeżyliśmy na dystansie 100 tys. km mnóstwo miłych chwil. Niestety było też sporo takich, o których wolelibyśmy zapomnieć. Auto zagwarantowało nam zdecydowanie za dużo nieplanowanych wizyt w serwisach.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Jeździliśmy tym Mercedesem przez 15 lat, przejechaliśmy pół miliona kilometrów. W jakim stanie było W204?
Testy długodystansowe

Jeździliśmy tym Mercedesem przez 15 lat, przejechaliśmy pół miliona kilometrów. W jakim stanie było W204?

Tych aut z przebiegami przekraczającymi pół miliona kilometrów jeździ po Polsce więcej, niż myślicie, choć w większości przypadków ich wielokrotnie cofane liczniki mówią co innego. Tu mamy do czynienia z autem, które przez 15 lat pokonywało kolejne kilometry pod nadzorem fachowców – z dokładnością co do dnia, godziny i kilometra wiemy, jak sprawował się ten Mercedes. Czy Mercedes Klasy C generacji W204 to godny następca znanych z trwałości "beczek" (W123) i "baleronów" (W124)?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Sprawdziliśmy stan Mercedesa S213 z przebiegiem 150 tys. km. Czy używany, nowoczesny Mercedes drenuje portfel?
Testy długodystansowe

Sprawdziliśmy stan Mercedesa S213 z przebiegiem 150 tys. km. Czy używany, nowoczesny Mercedes drenuje portfel?

Poprzednia generacja Mercedesa klasy E (o oznaczeniu W213 - sedan i S213 - kombi) nie zdążyła się jeszcze zestarzeć - dla niewtajemniczonych wciąż może wyglądać na najnowszą generację modelu, a tymczasem jej produkcja rozpoczęła się w 2016 r., a zakończyła w 2023 r. Dla nabywców aut używanych to dobra wiadomość, bo zmiana modelu oznacza spadek cen używanych aut. Czy jednak warto interesować się nowoczesną limuzyną Mercedesa, która nie jest już objęta gwarancją producenta?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Przejechaliśmy 100 tys. km hybrydowym Volvo XC60. Na długo ten test zapamiętamy
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km hybrydowym Volvo XC60. Na długo ten test zapamiętamy

Volvo XC60 z oznaczeniem T8 to szwedzki SUV z hybrydą typu plug-in, czyli taką, którą można ładować z gniazdka. To skomplikowany napęd, dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak przekłada się to na trwałość. Szwedzkim SUV-em przejechaliśmy 100 tys. km w różnych warunkach, sprawdzając nie tylko trwałość, ale też spalanie, komfort i dynamikę. Na długo ten test zapamiętamy.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przedłużyliśmy test Toyoty, chcąc sprawdzić, czy coś się stanie. Zdemontowaliśmy ją po 150 tys. km
Testy długodystansowe

Przedłużyliśmy test Toyoty, chcąc sprawdzić, czy coś się stanie. Zdemontowaliśmy ją po 150 tys. km

100 tys. km Toyotą Prius to było za mało - test przedłużyliśmy o dodatkowe 50 tys. km. W końcu hybrydy Toyoty mają opinię wręcz niezniszczalnych, nawet na bardzo długich dystansach. No to sprawdziliśmy, czy faktycznie tak jest, zaprzęgając do testu czwartą generację Priusa.

Przejechaliśmy 100 tys. km hybrydową Hondą CR-V. Dawno nie widzieliśmy silnika w takim stanie
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km hybrydową Hondą CR-V. Dawno nie widzieliśmy silnika w takim stanie

Nasi koledzy z niemieckiego "Auto Bilda" zakończyli długodystansowy test hybrydowej Hondy CR-V e:HEV AWD. Zwieńczeniem każdego testu wytrzymałościowego jest rozebranie auta na części pierwsze i ocena jego stanu technicznego. Mechanicy byli pod dużym wrażeniem, choć z jednym dość poważnym zastrzeżeniem.

Jak trzyma się i jeździ 15-letni SUV Audi? Sprawdziliśmy Q5 pierwszej generacji
Testy długodystansowe

Jak trzyma się i jeździ 15-letni SUV Audi? Sprawdziliśmy Q5 pierwszej generacji

Pierwsza generacja Audi Q5 została wprowadzona na rynek pod koniec 2008 r. Średniej wielkości SUV klasy premium od samego początku był bestsellerem. I już na początku zasłużył sobie na uznanie w raporcie TÜV. Przez długi czas wysokie ceny na rynku wtórnym były jednak argumentem przeciwko zakupowi tego modelu przez przeciętnie zarabiających.

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW 320d Touring. Długo nie zapomnimy tego testu
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW 320d Touring. Długo nie zapomnimy tego testu

Nasze doświadczenia z autami BMW podczas długich testów są różne. Niedawno opisywane przez nas BMW M3 zakończyło test z wynikiem, którego nie doświadczyliśmy nigdy wcześniej, a auta na długich dystansach recenzujemy od 30 lat. Test BMW 320d na dystansie 100 tys. km też zapamiętamy na długo.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Testowaliśmy Mazdę CX-5 przez 100 tys. km. Potem rozebraliśmy ją na części
Testy długodystansowe

Testowaliśmy Mazdę CX-5 przez 100 tys. km. Potem rozebraliśmy ją na części

Polacy bardzo lubią Mazdę, a SUV CX-5 ma mocną pozycję nad Wisłą i stanowi ciekawą alternatywę na rynku dla popularniejszych marek. Czy szukając SUV-a w dobrej cenie warto przeglądać ogłoszenia z CX-5? Przejechaliśmy nią 100 tys. km, rozebraliśmy na części i mamy konkretne wnioski. Po zakończeniu testu wiemy też, że względem mechaniki nie ma się do czego przyczepić. Choć trzy punkty karne zanotowaliśmy.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.