Auto Świat Używane Testy długodystansowe 150 tys. km Volkswagenem Passatem 1.8 TSI. Jak silnik zniósł nasz test długodystansowy?

150 tys. km Volkswagenem Passatem 1.8 TSI. Jak silnik zniósł nasz test długodystansowy?

100 tys. km to była dla Volkswagena Passata 1.8 TSI tylko rozgrzewka – rodzinne kombi Volkswagena dostało szóstkę z minusem, więc postanowiliśmy, że zostanie z nami na dłużej. Czy dodatkowe 50 tys. km auto również pokonało bez problemów?

Jak wygląda Volkswagen Passat po 1.8 TSI 150 tys. km - czy godnie się zestarzał?Auto Bild / Auto Świat
  • Testowany Volkswagen Passat zawsze był gotowy do jazdy i nigdy nas nie zawiódł podczas podróży
  • W końcu! Silnik 1.8 TSI po zmianach nie ma problemu z dużym spalaniem oleju silnikowego
  • Po rozebraniu Volkswagena Passata na części stan mechaniki nie budził zastrzeżeń

Biznes się kręci. Po wpadkach Volkswagena sprzed kilku lat (m.in. afera dieslowska) teraz wszystko zdaje się wracać do normy. Dowodzą tego znów rosnące wyniki sprzedaży, potwierdza także nasz Passat 1.8 TSI, który trafił do nas w maju 2016 roku. Pod jego maską pracuje benzynowy 180-konny silnik 1.8 TSI, na świadectwie końcowym po 100 tys. km świetna ocena – celujący z małym minusem. A skoro wypadł tak dobrze, to może by tak zostawić Volkswagena Passata na dłużej? Na np. kolejne 50 tys. km? Oto raport z tej dogrywki.

Autor Piotr Kozłowski
Piotr Kozłowski
Redaktor Naczelny AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji