Auto Świat Używane Testy długodystansowe Przejechaliśmy 100 tys. km BMW iX3, żeby sprawdzić, jak zniesie to jego akumulator. Już mamy raport

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW iX3, żeby sprawdzić, jak zniesie to jego akumulator. Już mamy raport

Autor Tima Dahlgaarda
Tima Dahlgaarda
Autor Jonas Uhlig
Jonas Uhlig

Po przejechaniu ponad 100 tys. km elektrycznym BMW X3 (iX3) rozkręciliśmy je na części pierwsze. Najbardziej byliśmy ciekawi kondycji akumulatora trakcyjnego, bo przez trzy lata testu często ładowaliśmy go na szybkich ładowarkach, a akumulatory tego nie lubią. Wyniki są wręcz szokujące — to najlepsze słowo. Sprawdziliśmy też, jak podwozie zniosło dźwiganie przez 100 tys. km tego ciężkiego akumulatora.

BMW iX3 - test 100 tys. km
F. Roschki / Auto Bild
BMW iX3 - test 100 tys. km

Prowadzi się bardzo płynnie, zaskakująco zwyczajnie

- chwali kolega Pukšec w dzienniku testów wytrzymałościowych.

Do dziennika trafi jeszcze bardzo wiele pochwał, ale nie oszukujmy się — od samego początku testu wiedzieliśmy, że najważniejsze będzie to, co zanotujemy po rozłożeniu auta na części po przejechaniu 100 tys. km. Mieliśmy rację.

BMW iX3 po 100 tys. km zostało rozkręcone na części pierwsze
BMW iX3 po 100 tys. km zostało rozkręcone na części pierwszeF. Roschki / Auto Bild
Autor Tima Dahlgaarda
Tima Dahlgaarda
Autor Jonas Uhlig
Jonas Uhlig