Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
    • - Wyszukiwarka warsztatów
    • - O Dobrym Warsztacie
    • - Dodaj warsztat
  • Treści premium
  • ...
Krzysztof Wojciechowicz

Krzysztof Wojciechowicz

Dziennikarz
Krzysztof Kaźmierczak

Krzysztof Kaźmierczak

Dziennikarz
Krzysztof Grabek

Krzysztof Grabek

Dziennikarz
Krzysztof Majak

Krzysztof Majak

Mateusz Pokorzyński

Mateusz Pokorzyński

Dziennikarz
Paweł Krzyżanowski

Paweł Krzyżanowski

Wydawca serwisów internetowych
Mariusz Kamiński

Mariusz Kamiński

Dziennikarz
Aleksandra Kopka

Aleksandra Kopka

Social Media Editor
Andrzej Kondratczyk

Andrzej Kondratczyk

Felietonista, fotoedytor
Janusz Borkowski

Janusz Borkowski

Szef działu Testy
Stanisław Sewastianowicz

Stanisław Sewastianowicz

Redaktor Naczelny „Auto Świat”
Błażej Buliński

Błażej Buliński

Dziennikarz działu Testy
Piotr Burchard

Piotr Burchard

Redaktor prowadzący „Auto Świat Classic”
Marcin Matus

Marcin Matus

Szef działu Używane
Andrzej Jedynak

Andrzej Jedynak

Redaktor prowadzący „Auto Świat 4x4”
Robert Rybicki

Robert Rybicki

Redaktor Naczelny auto-swiat.pl
Tomasz Kamiński

Tomasz Kamiński

Dziennikarz działu Aktualności
Michał Krasnodębski

Michał Krasnodębski

Dziennikarz działu Testy
Maciej Brzeziński

Maciej Brzeziński

Wydawca
Piotr Wróbel

Piotr Wróbel

Dziennikarz działu Porady
Piotr Karczmarczyk

Piotr Karczmarczyk

Dziennikarz
Rafał Sękalski

Rafał Sękalski

Sekretarz Redakcji „Auto Świat”
Piotr Szypulski

Piotr Szypulski

Szef działu Porady
Krzysztof Słomski

Krzysztof Słomski

Zastępca Redaktora Naczelnego auto-swiat.pl, Wydawca serwisów internetowych
Ewa Czechowska

Ewa Czechowska

Szefowa newsroomu Moto, Zastępca Redaktora Naczelnego
Jarosław Horodecki

Jarosław Horodecki

Roman Dębecki

Roman Dębecki

Wydawca dodatków specjalnych
Tomasz Okurowski

Tomasz Okurowski

Dziennikarz

Materiały Premium

  • Nowe BMW X3 czy nadal będzie spalinowe?

    Wyraziste przetłoczenia blachy po bokach i kanciaste kształty z przodu i z tyłu. Tak ma wyglądać BMW X3 następnej generacji, szykowanej na 2025 r. Bawarski koncern stawia nadal na silniki spalinowe i elektryczne, dlatego w nowym X3 wykorzysta w zależności od rodzaju napędu dwie platformy. Mamy pierwsze wizualizacje.

  • Kompaktowy SUV dostępny od ręki? Proszę bardzo: Mazda CX-5 2.0 od 142 800 zł - poradnik kupującego

    Zakup nowego samochodu w rozsądnym terminie to dziś nie lada wyzwanie. Okazuje się jednak, że są marki, które mają samochody na placach importerów w Polsce. Należy do nich Mazda, oferująca niedawno zmodernizowaną Mazdę CX-5.

  • Renault Megane E-Tech zmieniło moje postrzeganie tej marki

    Nowe Renault Megane występuje już tylko z napędem elektrycznym. Czy jest równie udane, jak spalinowi poprzednicy, a może wręcz je przyćmiewa? Sprawdziliśmy to w teście 220-konnej wersji EV60, która zostaje z nami na pół roku.

  • Auto spalinowe czy elektryk? Sprawdzamy, co się opłaca

    Trend na auta elektryczne przybiera na sile, dlatego czas sprawdzić, czy już rzeczywiście stanowią one rozsądną alternatywę dla spalinowych modeli. Policzymy koszty jednego kilometra, analizując spalanie lub zużycie energii, koszty przeglądów, utratę wartości — różnice będą ogromne!

  • Honda Civic to udana kombinacja nowatorskich rozwiązań technicznych i odważnego designu

    Honda Civic doczekała się już 11. generacji, która jesienią ma się pojawić na naszym rynku. Honda Civic jest klasyfikowana jako kompakt właściwie dopiero od ostatniej dekady XX w., wcześniej postrzegana była na globalnych rynkach raczej jako małe auto. W swojej 50-letniej historii zdobył wielką popularność na całym świecie.

  • Volkswagen Garbus nie był niezawodny, ale i tak go kochano

    W swojej ojczyźnie Volkswagen Garbus jest szczególnym pojazdem. Wytwarzany od 1938 do 2003 r., przez niewiarygodne 65 lat i z przez długie lata rekordową liczbą wyprodukowanych 21,5 mln egzemplarzy, był tym autem, które zmotoryzowało Niemcy. A tak naprawdę wcale nie był dobrym samochodem.

  • Volkswagen Passat na początku nic nie zapowiadało wielkiego sukcesu tego modelu

    Na świecie Volkswagen Passat był przez dziesięciolecia synonimem samochodu rodzinnego, u nas jako nowe auto służył przede wszystkim w prywatnych przedsiębiorstwach, których w latach 90. XX w. zaczęło w Polsce gwałtownie przybywać – jeździli nim m.in. przedstawiciele handlowi, i to nie tylko niemieckich firm.

  • Volkswagen Golf to wzorzec auta kompaktowego

    Volkswagen Golf jest bardzo popularny i wszechobecny. U nas nie tak bardzo jak u naszych zachodnich sąsiadów, ale jednak. Kompaktowy Volkswagen jest przyczyną, dla której najpopularniejsze auto świata – Toyota Corolla – nie ma w Niemczech większych szans.

  • Chiny mają większą władzę w europejskich firmach samochodowych, niż myślisz

    Być może nie widujesz codziennie setek chińskich aut, ale to nic nie znaczy. Chińscy motoryzacyjni potentaci już tutaj są – jako właściciele bądź udziałowcy słynnych europejskich firm samochodowych.

  • 20 najchętniej kupowanych samochodów w historii

    Te samochody pokochali użytkownicy na całym świecie. Oto najchętniej kupowane auta wszech czasów w zestawieniu od 1. do 20. miejsca. Niektóre modele wydają się nieśmiertelne, a jednak ich produkcja została zakończona. Dobrym przykładem jest Volkswagen Garbus. Jego nowoczesne wydanie nie zyskało globalnej popularności.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2022 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech