Logo
UżywaneTesty długodystansowePrzejechaliśmy 100 tys. km hybrydową Hondą CR-V. Dawno nie widzieliśmy tłoków i zaworów w takim stanie

Przejechaliśmy 100 tys. km hybrydową Hondą CR-V. Dawno nie widzieliśmy tłoków i zaworów w takim stanie

Rolf Klein
Rolf Klein

Nasi koledzy z niemieckiego "Auto Bilda" zakończyli długodystansowy test hybrydowej Hondy CR-V e:HEV AWD. Zwieńczeniem każdego testu wytrzymałościowego jest rozebranie auta na części pierwsze i ocena jego stanu technicznego. Mechanicy byli pod dużym wrażeniem, choć z jednym dość poważnym zastrzeżeniem.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Honda CR-V e:HEV
Christoph Börries / Auto Bild
Honda CR-V e:HEV

Odkąd Japończycy stracili apetyt na borykający się z problemami rynek diesli (to i tak od zawsze była europejska specjalność) i postawili na hybrydy, stanęli przed problemem: jak obejść patenty hybrydowego pioniera, czyli Toyoty, takie jak choćby przekładnia planetarna? Rozwiązanie Hondy jest co najmniej oryginalne.

Autor Rolf Klein
Rolf Klein
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium