Logo
UżywaneTesty długodystansowePo 100 tys. km testu rozebraliśmy Skodę Octavię Combi na części. Tego nikt się nie spodziewał

Po 100 tys. km testu rozebraliśmy Skodę Octavię Combi na części. Tego nikt się nie spodziewał

Duże kombi z dwulitrowym dieslem. Przez ponad 100 tys. km testowaliśmy Skodę Octavię Combi w wersji 2.0 TDI Ambition. Teraz to bardzo ciekawa propozycja na rynku wtórnym. Używane Octavie kuszą ceną i walorami praktycznymi. To klasyczna alternatywa dla SUV-ów. Co psuje się w używanej Skodzie Octavii? Sprawdziliśmy dokładnie, czy nie jest to przysłowiowa mina.

Jedynie kilka drobnych niedociągnięć. Świetny stan mechaniki
Zobacz galerię (16)
Archiwum / Auto Bild
Jedynie kilka drobnych niedociągnięć. Świetny stan mechaniki
  • Przetestowana Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Ambition przejechała ponad 100 tys. km i mamy sporo wniosków. Na koniec testu zabraliśmy ją do mechanika i rozebraliśmy na części. Auto poważnie zaskoczyło
  • Pojemny bagażnik (610-1740 l) oraz przestronne wnętrze czynią z niej praktyczny pojazd zarówno na co dzień, jak i na dalekie trasy.
  • Test wykazał dobre osiągi mechaniczne, choć w naszym notesie odnotowaliśmy drobne problemy
  • Zadbaną Octavię z tym wyposażeniem można obecnie kupić za kilkadziesiąt tys. zł, co czyni ją atrakcyjną opcją na rynku wtórnym

Trudno o przestronniejszy i wygodniejszy samochód niż duże kombi. Aktualnie kierowcy szaleją na punkcie wszelkiej maści crossoverów i SUV-ów, ale nie można zapominać o klasycznej motoryzacji. Zwłaszcza na rynku wtórnym, gdzie da się znaleźć prawdziwe perełki. Mieliśmy okazję do wielkiego testu Skody Octavii Combi 2.0 TDI Ambition. Czy to samochód idealny dla rodziny? Po 100 tys. km mamy mnóstwo wniosków.