Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...
Auto Świat test długodystansowy

test długodystansowy

Test długodystansowy Citroena C4 Cactus - nie ma kaktusa bez kolców

Test długodystansowy Citroena C4 Cactus - nie ma kaktusa bez kolców

Ten Citroën chce być inny i... z pewnością taki jest. Zjawiskowy, niecodzienny, wybija się z tłumu — taki jest Citroen C4 Cactus. Sprawdzamy, czy wyróżnia się też trwałością – oto nasz test na dystansie 100 tys. km

Najlepsze i najgorsze SUV-y w testach na dystansie 100 tys. km. Rozebrane i sprawdzone do "ostatniej śrubki"

Najlepsze i najgorsze SUV-y w testach na dystansie 100 tys. km. Rozebrane i sprawdzone do "ostatniej śrubki"

Klasa SUV/crossover reprezentowana jest już przez liczne modele. Również w naszej bazie testów długodystansowych zebrała się całkiem pokaźna grupa tych aut. Prezentujemy kompletne wyniki oraz – dokładniej – pięć najlepszych i pięć najgorszych aut w zestawieniu.

Renault Austral – sprawdzimy go podczas testu długodystansowego

Renault Austral – sprawdzimy go podczas testu długodystansowego

Renault Austral to nowość z 2022 r., a już mamy to auto na długodystansowym teście. Przez trzy miesiące sprawdzimy tego SUV-a zarówno podczas jazdy w mieście, jak i na trasie. Zobaczymy, jak spełnia się on w rodzinnej roli i w trakcie wyjazdów na ferie. Ponadto zbadamy dokładnie zużycie paliwa na naszej trasie testowej.

Mercedes Klasy C po  500 tys. km. Podczas tego testu zużyliśmy ok. 46 tys. litrów paliwa!

Mercedes Klasy C po 500 tys. km. Podczas tego testu zużyliśmy ok. 46 tys. litrów paliwa!

Mercedesów z przebiegami przekraczającymi pół miliona kilometrów jeździ po Polsce więcej, niż myślicie, choć w większości przypadków ich wielokrotnie cofane liczniki mówią co innego. Tu mamy do czynienia z autem, które przez 15 lat pokonywało kolejne kilometry pod nadzorem fachowców – z dokładnością co do dnia, godziny i kilometra wiemy, jak sprawował się ten Mercedes. Czy Mercedes Klasy C generacji W204 to godny następca znanych z trwałości "beczek" (W123) i "baleronów" (W124)?

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Kia Sportage pokonała dystans 100 tys. km śpiewająco i... trafiła na szczyt naszej listy najmniej awaryjnych "maratończyków".

Skodą Kodiaq RS prosto na wybrzeże

Skodą Kodiaq RS prosto na wybrzeże

Oto jeden z tych samochodów, który rzadko stoi dłużej na redakcyjnym parkingu. Skoda Kodiaq RS zwykle przemierza długie, międzynarodowe trasy. Odwiedziliśmy m.in. Chorwację i Włochy. Pora na kolejną relację z letniej wyprawę w okolice Trójmiasta.

Najbardziej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km

Najbardziej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km

Eksperci przetestowali aż 125 różnych samochodów na dystansie 100 tys. km. Wyłonili z nich te, które są najbardziej awaryjne. Przed ich zakupem warto wiedzieć, co ewentualnie może się nam przytrafić oraz na co zwracać uwagę. Oto 20 najbardziej awaryjnych samochodów spośród testowanych modeli.

Kto tanio kupuje, ten wcale nie żałuje! Test Dacii Duster na dystansie 100 tys. km

Kto tanio kupuje, ten wcale nie żałuje! Test Dacii Duster na dystansie 100 tys. km

Kto tanio kupuje, ten... wcale nie żałuje! A przynajmniej, jeśli chodzi o Dacię Duster II, bo SUV rumuńskiej marki pokazał na dystansie 100 tys. km, że (względnie) niewygórowana cena wcale nie musi iść w parze z kiepską jakością i dużą awaryjnością.

Dacia Jogger - jeśli oczekujesz ekstraosiągów i wyrafinowanych systemów to... siedź w domu

Dacia Jogger - jeśli oczekujesz ekstraosiągów i wyrafinowanych systemów to... siedź w domu

Ma coś z SUV-a, ma też coś z vana, a na pewno kusi obszernym wnętrzem – Dacia Jogger powinna być zatem idealnym autem na wyjazd pod namiot. Ale żeby z litrowym silnikiem jechać w daleką podróż? Czy to nie męczarnia? Sprawdzamy, jak rodzinne auto sprawdzi się podczas wyjazdu do Chorwacji. Przy okazji chcemy się przekonać, czy tamtejsze kempingi i restauracje również dosięgnęła drożyzna.

W tych samochodach trudno o awarię i usterki. Niezawodne modele

W tych samochodach trudno o awarię i usterki. Niezawodne modele

Nie wszystkie samochody w testach długodystansowych Auto Bild dały się we znaki redakcyjnym kierowcom. Nie zabrakło także takich modeli, które dobrze wspominamy ze względu na niemal bezproblemową eksploatację. W czołówce najmniej awaryjnych samochodów nie zabrakło także pojazdów tych marek, które według legend przez lata nie grzeszyły jakością i bezawaryjnością.

Ford Puma 1.0 Ecoboost ST Line na mazurskich szlakach – cz.3 testu długodystansowego

Ford Puma 1.0 Ecoboost ST Line na mazurskich szlakach – cz.3 testu długodystansowego

Mimo groźnego wyglądu Ford Puma to typowy miejski crossover. Chyba wszyscy zdają sobie sprawę, że terenówki to z niej nie będzie. Ale zapewne wielu kupujących zadaje pytanie: jakie są możliwości „offroadowe” takiego auta? Oto odpowiedź.

Ford Puma 1.0 EcoBoost ST Line pod czujnym okiem testujących

Ford Puma 1.0 EcoBoost ST Line pod czujnym okiem testujących

Za nami trzy miesiące testowania Pumy z trzycylindrowym benzyniakiem o mocy 155 KM. Przez ten czas mieliśmy okazję dokładniej przyjrzeć się małemu crossoverowi Forda. Sprawdźmy zatem, co dziennikarzom przypadło do gustu, a co nie?

Wywiad z Pumą ST-Line. Co by nam powiedziała, gdyby potrafiła mówić?

Wywiad z Pumą ST-Line. Co by nam powiedziała, gdyby potrafiła mówić?

Do Wigilii jeszcze trochę, ale nasz długodystansowy "kotek" przemówił ludzkim głosem już teraz. Wzięliśmy Forda Pumę ST-Line w krzyżowy ogień pytań i sprawdziliśmy, co ma na swoją obronę. A może wcale nie ma się z czego tłumaczyć? Oddaję głos mojej "rozmówczyni" – Pumie.

Czy auto elektryczne może zastąpić samochód z silnikiem spalinowym?

Czy auto elektryczne może zastąpić samochód z silnikiem spalinowym?

Renault ZOE od lat jest europejskim bestsellerem w segmencie aut elektrycznych. Przez pięć miesięcy mieliśmy okazję przekonać się, czy ta popularność jest zasłużona. Oto podsumowanie naszego testu.

Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo!

Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo!

Drogie i duże auto to i oczekiwania nie mogły być małe. Czy Audi A6 Avant je spełniło? W większości tak. Ale nie wszystko poszło idealnie i zgodnie z planem.

Przegląd aut testowanych na dystansie 100 tys. km

Przegląd aut testowanych na dystansie 100 tys. km

W parku aut testowanych na dystansie 100 tys. km dużo się dzieje. Uczestniczy kilkanaście samochodów – niektóre już dobijają do mety, inne dopiero startują. Jak im idzie?

Pojechaliśmy Seatem Aroną do Prowansji | Test długodystansowy (cz. 2)

Pojechaliśmy Seatem Aroną do Prowansji | Test długodystansowy (cz. 2)

Nasza długodystansowa Arona dzielnie i bezawaryjnie służy w redakcyjnej codzienności. W nagrodę zabraliśmy ją w dłuższą podróż do Prowansji. Na dystansie ponad 5000 km udowodniła, że jest crossoverem nie tylko do miasta

Renault Megane TCe 130 GT - zadziwiająco łatwa przeprawa!

Renault Megane TCe 130 GT - zadziwiająco łatwa przeprawa!

Renault Megane TCe 130 GT Line wypadło na dystansie 100 tys. km lepiej niż zadowalająco – nie przekonała nas tylko miejscami nieintuicyjna obsługa.

Opel Grandland X 2.0 Diesel – elektronika po francusku | Test długodystansowy (cz. 4)

Opel Grandland X 2.0 Diesel – elektronika po francusku | Test długodystansowy (cz. 4)

Opel przejął od PSA wiele udanych rozwiązań, których mogą zazdrościć użytkownicy starszych modeli niemieckiej marki. Tym razem bliżej przyjrzeliśmy się systemowi multimedialnemu, nagłośnieniu Denon oraz kilku elektronicznym dodatkom. Nie wszystko jednak przypadło nam do gustu.

Opel Grandland X 2.0 Diesel - dobry na dalekie podróże | Test długodystansowy (cz. 3)

Opel Grandland X 2.0 Diesel - dobry na dalekie podróże | Test długodystansowy (cz. 3)

Jakie cechy sprawiają, że samochód staje się idealnym towarzyszem dalekich podróży? Wysoki komfort jazdy oraz oszczędny i mocny, a tym samym dynamiczny silnik, najlepiej współpracujący z automatyczną skrzynią biegów. Gdy myślimy o wyjazdach z rodziną, przydałyby się jeszcze przestronne wnętrze i pojemny bagażnik.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test