Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...
Auto Świat Długi dystans

Długi dystans

Jak wygląda Volkswagen Passat 1.8 TSI po 150 tys. km - czy godnie się zestarzał?

Jak wygląda Volkswagen Passat 1.8 TSI po 150 tys. km - czy godnie się zestarzał?

100 tys. km to była dla Volkswagena Passata 1.8 TSI tylko rozgrzewka – rodzinne kombi Volkswagena dostało szóstkę z minusem, więc postanowiliśmy, że zostanie z nami na dłużej. Czy dodatkowe 50 tys. km auto również pokonało bez problemów?

Test długodystansowy Volkswagena Tiguana – jednak nie taki idealny!

Test długodystansowy Volkswagena Tiguana – jednak nie taki idealny!

Zasadniczą część testu, czyli 100 tys. km, Tiguan 2.0 TSI zaliczył śpiewająco, ale ze względu na obostrzenia związane z pandemią nie mieliśmy jak przeprowadzić końcowego demontażu. Auto zostało u nas na kolejne 25 tys. km, po których udało nam się zajrzeć Tiguanowi do wnętrza. Oto efekty.

Renault Austral – sprawdzimy go podczas testu długodystansowego

Renault Austral – sprawdzimy go podczas testu długodystansowego

Renault Austral to nowość z 2022 r., a już mamy to auto na długodystansowym teście. Przez trzy miesiące sprawdzimy tego SUV-a zarówno podczas jazdy w mieście, jak i na trasie. Zobaczymy, jak spełnia się on w rodzinnej roli i w trakcie wyjazdów na ferie. Ponadto zbadamy dokładnie zużycie paliwa na naszej trasie testowej.

Mercedes Klasy C po  500 tys. km. Podczas tego testu zużyliśmy ok. 46 tys. litrów paliwa!

Mercedes Klasy C po 500 tys. km. Podczas tego testu zużyliśmy ok. 46 tys. litrów paliwa!

Mercedesów z przebiegami przekraczającymi pół miliona kilometrów jeździ po Polsce więcej, niż myślicie, choć w większości przypadków ich wielokrotnie cofane liczniki mówią co innego. Tu mamy do czynienia z autem, które przez 15 lat pokonywało kolejne kilometry pod nadzorem fachowców – z dokładnością co do dnia, godziny i kilometra wiemy, jak sprawował się ten Mercedes. Czy Mercedes Klasy C generacji W204 to godny następca znanych z trwałości "beczek" (W123) i "baleronów" (W124)?

Najmniej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km

Najmniej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km

Zakup używanego samochodu to czasami bardzo trudna decyzja. Warto wiedzieć, które z aut są najmniej podatne na awarie. Na dystansie 100 tys. km przetestowano aż 125 różnych modeli. Oto 25 najmniej awaryjnych z nich.

Mini Countryman na dystansie 100 tys. km: auto duże, bolączek mało!

Mini Countryman na dystansie 100 tys. km: auto duże, bolączek mało!

W trakcie testu na dystansie 100 tys. km zielony Mini Cooper Countryman był jak ulubiony podwładny każdego korporacyjnego menedżera: zawsze zdrowy, uśmiechnięty i gotowy do pomocy. Mini pozwoliło sobie w zasadzie tylko na jeden słabszy moment.

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Suzuki Swift Sport - nudny, ale emocjononujący

Suzuki Swift Sport - nudny, ale emocjononujący

W teście 100 tys. km Suzuki Swift Sport zapewnił nam sporo emocji. Ale tylko na drodze, bo odwiedziny w serwisie okazywały się czystą rutyną, a kondycja kluczowych elementów po rozebraniu na części również nie budziła zastrzeżeń.

Najbardziej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km

Najbardziej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km

Eksperci przetestowali aż 125 różnych samochodów na dystansie 100 tys. km. Wyłonili z nich te, które są najbardziej awaryjne. Przed ich zakupem warto wiedzieć, co ewentualnie może się nam przytrafić oraz na co zwracać uwagę. Oto 20 najbardziej awaryjnych samochodów spośród testowanych modeli.

Kto tanio kupuje, ten wcale nie żałuje! Test Dacii Duster na dystansie 100 tys. km

Kto tanio kupuje, ten wcale nie żałuje! Test Dacii Duster na dystansie 100 tys. km

Kto tanio kupuje, ten... wcale nie żałuje! A przynajmniej, jeśli chodzi o Dacię Duster II, bo SUV rumuńskiej marki pokazał na dystansie 100 tys. km, że (względnie) niewygórowana cena wcale nie musi iść w parze z kiepską jakością i dużą awaryjnością.

Skoda Kodiaq RS 2.0 TSI 4x4 – doskonały podróżnik – test długodystansowy cz. 1

Skoda Kodiaq RS 2.0 TSI 4x4 – doskonały podróżnik – test długodystansowy cz. 1

W ciągu ostatniego miesiąca nasza Skoda Kodiaq RS przejechała ponad 8 tys. km, dwukrotnie pokonując trasę na południe Europy. Najpierw odwiedziliśmy Chorwację, potem Włochy, a w planach mamy już kolejne eskapady. Okazało się że Kodiaq potrafi pokazać sportowy pazur...

Skoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI 4x4 DSG – urodzony podróżnik

Skoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI 4x4 DSG – urodzony podróżnik

Komfortowe i przestronne kombi to idealny towarzysz dalekich rodzinnych podróży. Jak w takiej roli wypada Skoda Octavia Scout, sprawdzamy w trasie na południe Europy.

Seat Ateca w teście 100 tys. km – bez ekstrasów i... awarii

Seat Ateca w teście 100 tys. km – bez ekstrasów i... awarii

100 tys. km to dla Seata Ateki 1.4 TSI była bułka z masłem. Gdy już mieliśmy jechać do Hiszpanii na końcowy demontaż, z powodu pandemii zamknięto granice. Dlatego hiszpański SUV zostaje z nami nieco dłużej.

Opel Grandland X 2.0 Diesel – elektronika po francusku | Test długodystansowy (cz. 4)

Opel Grandland X 2.0 Diesel – elektronika po francusku | Test długodystansowy (cz. 4)

Opel przejął od PSA wiele udanych rozwiązań, których mogą zazdrościć użytkownicy starszych modeli niemieckiej marki. Tym razem bliżej przyjrzeliśmy się systemowi multimedialnemu, nagłośnieniu Denon oraz kilku elektronicznym dodatkom. Nie wszystko jednak przypadło nam do gustu.

Opel Grandland X 2.0 Diesel - dobry na dalekie podróże | Test długodystansowy (cz. 3)

Opel Grandland X 2.0 Diesel - dobry na dalekie podróże | Test długodystansowy (cz. 3)

Jakie cechy sprawiają, że samochód staje się idealnym towarzyszem dalekich podróży? Wysoki komfort jazdy oraz oszczędny i mocny, a tym samym dynamiczny silnik, najlepiej współpracujący z automatyczną skrzynią biegów. Gdy myślimy o wyjazdach z rodziną, przydałyby się jeszcze przestronne wnętrze i pojemny bagażnik.

Opel Grandland X 2.0 Diesel - z wizytą u diabła Boruty | Test długodystansowy (cz. 2)

Opel Grandland X 2.0 Diesel - z wizytą u diabła Boruty | Test długodystansowy (cz. 2)

Testowym Oplem Grandlandem X wybraliśmy się z wizytą do... diabła Boruty. Jak wiadomo, mieszka on na zamku w Łęczycy. Po drodze odwiedziliśmy kilka ciekawych miejsc.

Opel Astra 1.0 Turbo: trzy cylindry to standard

Opel Astra 1.0 Turbo: trzy cylindry to standard

Podczas półrocznego testu postanowiliśmy sprawdzić, ile jest warty Opel Astra 1.0 Turbo, bo przecież od jakiegoś czasu jesteśmy już skazani na benzynowe kompakty napędzane małymi doładowanymi silnikami

Opel Grandland X 2.0 Diesel - pechowy początek | Test długodystansowy (cz. 1)

Opel Grandland X 2.0 Diesel - pechowy początek | Test długodystansowy (cz. 1)

Postanowiliśmy pojeździć dłużej największym SUV-em Opla, ale na szczęście nie jego wariantem z trzycylindrowym benzyniakiem, który nadaje się do mniejszych modeli. Nasz Grandland ma jednostkę lepiej pasującą do takiego samochodu. Mowa o nowym silniku Diesla o pojemności dwóch litrów i mocy 177 KM. Do tego dochodzi 8-stopniowy „automat”, więc powinno być przyjemnie. Czas pokaże, czy rzeczywiście tak będzie.

Skoda Karoq 1.0 TSI – co jest fajne, a co drażni? | Test długodystansowy (cz. 3)

Skoda Karoq 1.0 TSI – co jest fajne, a co drażni? | Test długodystansowy (cz. 3)

Kompaktowym SUV-em Skody pokonujemy kolejne setki kilometrów. Długi, półroczny okres testu pozwala zauważyć detale, na które normalnie nie ma czasu, a to one odgrywają dużą rolę podczas codziennego korzystania z samochodu.

Dacia Duster 1.6 SCe - test długodystansowy cz.1

Dacia Duster 1.6 SCe - test długodystansowy cz.1

W czerwcu tego roku Duster był najczęściej kupowanym autem przez klientów indywidualnych. Rozpoczynamy jego 6-miesięczny test z popularnym silnikiem
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test