Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Długi dystans

Długi dystans

Seat Ateca w teście 100 tys. km – bez ekstrasów i... awarii
Testy długodystansowe

Seat Ateca w teście 100 tys. km – bez ekstrasów i... awarii

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Opel Grandland X 2.0 Diesel – elektronika po francusku | Test długodystansowy (cz. 4)
Testy nowych samochodów

Opel Grandland X 2.0 Diesel – elektronika po francusku | Test długodystansowy (cz. 4)

Opel Grandland X 2.0 Diesel - dobry na dalekie podróże | Test długodystansowy (cz. 3)
Testy nowych samochodów

Opel Grandland X 2.0 Diesel - dobry na dalekie podróże | Test długodystansowy (cz. 3)

Jakie cechy sprawiają, że samochód staje się idealnym towarzyszem dalekich podróży? Wysoki komfort jazdy oraz oszczędny i mocny, a tym samym dynamiczny silnik, najlepiej współpracujący z automatyczną skrzynią biegów. Gdy myślimy o wyjazdach z rodziną, przydałyby się jeszcze przestronne wnętrze i pojemny bagażnik.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Opel Grandland X 2.0 Diesel - z wizytą u diabła Boruty | Test długodystansowy (cz. 2)
Auto Świat

Opel Grandland X 2.0 Diesel - z wizytą u diabła Boruty | Test długodystansowy (cz. 2)

Testowym Oplem Grandlandem X wybraliśmy się z wizytą do... diabła Boruty. Jak wiadomo, mieszka on na zamku w Łęczycy. Po drodze odwiedziliśmy kilka ciekawych miejsc.

Opel Astra 1.0 Turbo: trzy cylindry to standard
Testy

Opel Astra 1.0 Turbo: trzy cylindry to standard

Podczas półrocznego testu postanowiliśmy sprawdzić, ile jest warty Opel Astra 1.0 Turbo, bo przecież od jakiegoś czasu jesteśmy już skazani na benzynowe kompakty napędzane małymi doładowanymi silnikami

Opel Grandland X 2.0 Diesel - pechowy początek | Test długodystansowy (cz. 1)
Testy nowych samochodów

Opel Grandland X 2.0 Diesel - pechowy początek | Test długodystansowy (cz. 1)

Postanowiliśmy pojeździć dłużej największym SUV-em Opla, ale na szczęście nie jego wariantem z trzycylindrowym benzyniakiem, który nadaje się do mniejszych modeli. Nasz Grandland ma jednostkę lepiej pasującą do takiego samochodu. Mowa o nowym silniku Diesla o pojemności dwóch litrów i mocy 177 KM. Do tego dochodzi 8-stopniowy „automat”, więc powinno być przyjemnie. Czas pokaże, czy rzeczywiście tak będzie.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Skoda Karoq 1.0 TSI – co jest fajne, a co drażni? | Test długodystansowy (cz. 3)
Testy nowych samochodów

Skoda Karoq 1.0 TSI – co jest fajne, a co drażni? | Test długodystansowy (cz. 3)

Kompaktowym SUV-em Skody pokonujemy kolejne setki kilometrów. Długi, półroczny okres testu pozwala zauważyć detale, na które normalnie nie ma czasu, a to one odgrywają dużą rolę podczas codziennego korzystania z samochodu.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Dacia Duster 1.6 SCe - test długodystansowy cz.1
Testy

Dacia Duster 1.6 SCe - test długodystansowy cz.1

W czerwcu tego roku Duster był najczęściej kupowanym autem przez klientów indywidualnych. Rozpoczynamy jego 6-miesięczny test z popularnym silnikiem

Citroen Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi - podsumowanie testu długodystansowego
TV

Citroen Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi - podsumowanie testu długodystansowego

Rodzinnym vanem Citroena przejechaliśmy 50 tys. km Pora na podsumowanie testu długodystansowego modelu Grand C4 Picasso z silnikiem 2.

Citroen Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi: Co się podobało, a co drażniło?
Testy

Citroen Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi: Co się podobało, a co drażniło?

Po 8 miesiącach i pokonaniu 50 tys. km zakończyliśmy test Grand C4 Picasso. W tym czasie poznaliśmy jego wady i zalety.

Mitsubishi ASX 2018 1.6 2WD - więcej bezpieczeństwa na pokładzie
Testy

Mitsubishi ASX 2018 1.6 2WD - więcej bezpieczeństwa na pokładzie

Rynek małych SUV-ów obfituje w liczne nowości. Przez 6 miesięcy będziemy sprawdzali, jak na ich tle wypada nie najmłodszy już, ale za to odświeżony właśnie ASX. W pierwszej części oceniamy atrakcyjność zakupu.

Toyota C-HR Hybrid - przyszłość bez problemów
Testy

Toyota C-HR Hybrid - przyszłość bez problemów

Pokonanie 30 tys. km hybrydową Toyotą C-HR utwierdziło nas w przekonaniu, że przyszłość będzie należała do aut tego typu, a segment kompaktów wygryzą wystylizowane i modne crossovery.

Test 100 tys. km – Audi A3 1.4 TSI g-tron. Lepiej chyba już się nie da!
Testy długodystansowe

Test 100 tys. km – Audi A3 1.4 TSI g-tron. Lepiej chyba już się nie da!

Samochody zasilane gazem CNG to wciąż egzotyka na polskim rynku. Jednak testowane przez nas Audi A3 g-tron na dystansie 100 tys. km udowodniło, że „egzotyczny” może oznaczać też „doskonały”!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Seat Leon 1.4 TSI DSG - sprawdzony w mieście i na trasie
Testy

Seat Leon 1.4 TSI DSG - sprawdzony w mieście i na trasie

150-konny benzyniak połączony z „automatem” świetnie sprawdza się zarówno w mieście, jak i na trasie, a elegancko stylizowane i przestronne nadwozie jest nie tylko praktyczne, lecz także – w wersji Xcellence – prestiżowe.

Toyota C-HR Hybrid - jak jeździć oszczędnie?
Testy

Toyota C-HR Hybrid - jak jeździć oszczędnie?

Wiadomo, że hybrydowa Toyota potrafi być oszczędna, ale nie zawsze. Po kilku miesiącach testu długodystansowego wiemy już, jak nią jeździć, żeby wykorzystać potencjał auta.

Opel Astra 1.0 Turbo - finał testu długodystansowego
Testy

Opel Astra 1.0 Turbo - finał testu długodystansowego

Astrą z benzyniakiem 1.0 przejechaliśmy ponad 32 tys. km. Choć silnik nigdy nas nie zawiódł, a zapewniana dynamika była zadowalająca, to jednak nie stał się naszym ulubieńcem. Astrę doceniliśmy za to z innych powodów.

Volkswagen Polo 1.4 TDI - milion kilometrów na liczniku
Aktualności

Volkswagen Polo 1.4 TDI - milion kilometrów na liczniku

Volkswagen Polo czwartej generacji, należący do Pana Sławomira, został kupiony 26 kwietnia 2004 roku w salonie marki w Piotrkowie Trybunalskim. Samochód, początkowo zarejestrowany jako ciężarowy, był używany w firmie transportowej i służył do przewozu kierowców. Bardzo często zdarzało się, że na liczniku przybywało po 15 – 20 tys. km. miesięcznie. Po odbyciu „służby” w firmie Polo zostało przerejestrowane na samochód osobowy, używane jest do dziś.

Seat Leon 1.4 TSI DSG - rozpoczynamy test długodystansowy
Testy

Seat Leon 1.4 TSI DSG - rozpoczynamy test długodystansowy

Mocny benzyniak i szybki „automat” wydają się idealną parą do napędu kompaktowego auta marki kojarzonej w koncernie Volkswagena głównie ze sportem. Rozpoczynamy półroczny test 150-konnego Leona.

Peugeot 308 1.2 PureTech 130 - Nowy wzorzec bezawaryjności?
Testy

Peugeot 308 1.2 PureTech 130 - Nowy wzorzec bezawaryjności?

Peugeot 308 z trzycylindrowym doładowanym benzyniakiem w ciągu 14 miesięcy intensywnej eksploatacji przejechał ponad 100 000 km. Samochód nigdy nie odmówił posłuszeństwa, a warsztat z powodu drobnej usterki odwiedził tylko raz.

Volvo V40 D3 aut. - Wygodne w mieście, oszczędne w trasie
Testy

Volvo V40 D3 aut. - Wygodne w mieście, oszczędne w trasie

Nie było mistrzem przestronności ani wzorem pod względem prowadzenia, ale wielu z nas ujęło innymi cechami.

Volvo V40 D3 - Do miasta i na narty
Testy

Volvo V40 D3 - Do miasta i na narty

Jakiś czas temu podpowiadaliśmy, czym kierować się podczas wyboru nowego auta i czy zawsze musi to być SUV. Dziś na przykładzie Volvo V40 sprawdzamy, czy kompakt nadal jest uniwersalnym samochodem.

Audi S3 Limousine - z genami supersamochodu
Testy

Audi S3 Limousine - z genami supersamochodu

Pod stateczną karoserią kompaktowego sedana ukryto technikę, która potrafi zawstydzić niejedno sportowe auto. Rozpoczynamy długodystansowy test najmocniejszego (na razie) Audi A3 – wersji S3 Limousine.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.