Auto Świat Używane Testy długodystansowe Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Autor Piotr Wróbel
Piotr Wróbel

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

BMW 320d TouringAuto Bild / Auto Bild

Nasze testy na dystansie 100 tys. km kojarzą się głównie ze spektakularnym końcowym demontażem, szczegółową inspekcją, oceną końcową i tabelką wszech czasów, w której każdy producent chce być jak najwyżej. Tymczasem demontaż i podsumowanie to tylko cząstka testowej codzienności – tym razem przybliżymy Wam zatem tzw. raporty pośrednie na temat kilku aut biorących udział w teście. Uwaga: to pierwsza część przeglądu, w drugim odcinku zaprezentujemy kolejne auta. Dane o przebiegu i średnim spalaniu dotyczą ostatniego raportu, co oznacza, że większość opisywanych samochodów ma już wyższy przebieg.

Autor Piotr Wróbel
Piotr Wróbel