Nasze testy na dystansie 100 tys. km kojarzą się głównie ze spektakularnym końcowym demontażem, szczegółową inspekcją, oceną końcową i tabelką wszech czasów, w której każdy producent chce być jak najwyżej. Tymczasem demontaż i podsumowanie to tylko cząstka testowej codzienności – tym razem przybliżymy Wam zatem tzw. raporty pośrednie na temat kilku aut biorących udział w teście. Uwaga: to pierwsza część przeglądu, w drugim odcinku zaprezentujemy kolejne auta. Dane o przebiegu i średnim spalaniu dotyczą ostatniego raportu, co oznacza, że większość opisywanych samochodów ma już wyższy przebieg.

Pierwsze, co rzuca się w oczy, to coraz większy udział aut elektrycznych. Cóż, taki mamy teraz klimat (przynajmniej w wielu krajach Europy Zachodniej). W tej części przyjrzymy się więc Kii e-Soul, Hyundaiowi Konie Electric i Porsche Taycanowi. Mamy też kilka hybryd, w tym jedną ładowaną z gniazdka (Peugeot 3008). A ponieważ nie samą ekologią człowiek żyje, to mamy też dla Was raport dotyczący Audi RS 4, a za tydzień przyjrzymy się BMW M3. Zresztą, przekonajcie się sami!