Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Testy Długodystansowe

Testy Długodystansowe

Przejechali elektrykiem ponad 160 tys. km. Wszystkich interesował stan akumulatora po okresie gwarancji
Wiadomości

Przejechali elektrykiem ponad 160 tys. km. Wszystkich interesował stan akumulatora po okresie gwarancji

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Po 100 tys. km Volkswagen Tiguan zasłużył na szóstkę, ale przejechaliśmy dodatkowe 25 tys. km
Testy długodystansowe

Po 100 tys. km Volkswagen Tiguan zasłużył na szóstkę, ale przejechaliśmy dodatkowe 25 tys. km

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Rozkręciliśmy na części pierwsze Kię z przebiegiem 100 tys. To auto podzieliło redakcję
Testy długodystansowe

Rozkręciliśmy na części pierwsze Kię z przebiegiem 100 tys. To auto podzieliło redakcję

Pomarańczowa Kia ProCeed GT pokonała 100 tys. km bez wielkiego wysiłku i bez większych awarii, choć po rozłożeniu auta na części znaleźliśmy coś niepokojącego. Na dodatek koreańskiemu kompaktowi udało się podzielić redakcję.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przetestowaliśmy 125 aut na dystansie 100 tys. km. Te 25 modeli psuło się najrzadziej
Rankingi Aut Używanych

Przetestowaliśmy 125 aut na dystansie 100 tys. km. Te 25 modeli psuło się najrzadziej

Od trzydziestu lat sprawdzamy auta na dystansach 100 tys. km i większych. Sprawdziliśmy w ten sposób już grubo ponad 100 samochodów różnych marek, skrzętnie notując m.in. występujące w nich awarie. Tak powstał ranking 25 najmniej awaryjnych samochodów, jakie mieliśmy okazję przetestować na długim dystansie.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
Zrobiliśmy ranking 100 aut, którymi przejechaliśmy po 100 tys. km. Jest mnóstwo zaskoczeń
Testy długodystansowe

Zrobiliśmy ranking 100 aut, którymi przejechaliśmy po 100 tys. km. Jest mnóstwo zaskoczeń

Lata testów, ponad 100 samochodów, którymi łącznie przejechaliśmy więcej niż 10 mln kilometrów. Na każde przypada minimum 100 tys. km. Każde oceniliśmy w tej samej skali, a po latach porównaliśmy ze sobą te oceny. Tak powstał ranking najlepszych i najgorszych aut, które testowaliśmy na długich dystansach.

Przejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy

Ładne, praktyczne i mocne - za kierownicą BMW 540i xDrive przeżyliśmy na dystansie 100 tys. km mnóstwo miłych chwil. Niestety było też sporo takich, o których wolelibyśmy zapomnieć. Auto zagwarantowało nam zdecydowanie za dużo nieplanowanych wizyt w serwisach.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Kia Sportage miała przejechać 100 tys. km. W połowie musieliśmy zakończyć test. "Niewiarygodny pech"
Testy nowych samochodów

Kia Sportage miała przejechać 100 tys. km. W połowie musieliśmy zakończyć test. "Niewiarygodny pech"

To miał być nasz klasyczny test długodystansowy zakończony 100 tys. km i rozłożeniem na części pierwsze. Niestety Kia Sportage 1.6 CRDi zakończyła próbę po pokonaniu 53 514 km. Dalej nie dało się jechać. Mimo to rozkręciliśmy auto do pierwszej śrubki. Możecie zobaczyć, jak po teście wyglądał koreański SUV.

Pięć rzeczy, które w hybrydowej Toyocie Corolli denerwują i pięć, które zapisałem po stronie plusów [Test długodystansowy, cz. III]
Testy nowych samochodów

Pięć rzeczy, które w hybrydowej Toyocie Corolli denerwują i pięć, które zapisałem po stronie plusów [Test długodystansowy, cz. III]

Toyotą Corollą jeżdżę niemal od roku. Autu wybiło już 17 tys. km. Poznałem je do ostatniej śrubki. Podczas długiego testu skrzętnie notowałem jej wady i zalety. Wybrałem po pięć najważniejszych.

BMW X1 w teście długodystansowym. Po 100 tys. km mamy wiele obserwacji
Testy długodystansowe

BMW X1 w teście długodystansowym. Po 100 tys. km mamy wiele obserwacji

Lata mijają o moda na SUV-y wcale nie słabną. Na rynku wtórnym na pewno znajdziecie wiele ciekawych propozycji, także tych premium. Przetestowaliśmy najmniejszego SUV-a BMW na bardzo długim dystansie i wiemy o nim wszystko. Odkryliśmy kilka wad, rozebraliśmy auto na części, trochę ponarzekaliśmy, ale... bardzo często też go chwaliliśmy. Jak BMW X1 xDrive sprawdziło się w tak długim teście? I jakie awarie pojawiły się na dystansie 100 tys. km?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Niemcy górą, ale nie tylko oni mają powody do zadowolenia [Raport Jakości 2024]
Używane

Niemcy górą, ale nie tylko oni mają powody do zadowolenia [Raport Jakości 2024]

Typowe usterki, akcje naprawcze, raport TÜV, testy na dystansie 100 tys. km i gwarancje – te kryteria poddaliśmy ocenie podczas tworzenia Raportu Jakości 2024. To jedyny taki raport w internecie - "Auto Świat" przygotowuje go od wielu lat. Którzy producenci w tym roku poprawili swoje samochody, a którym czas nie służy? Wybraliśmy Mistrza Jakości 2024.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Hyundai i30 N Performance po przejechaniu 100 tys. km. Poznaliśmy jego wszystkie mocne i słabe strony
Testy długodystansowe

Hyundai i30 N Performance po przejechaniu 100 tys. km. Poznaliśmy jego wszystkie mocne i słabe strony

Nasz długodystansowy test z Hyundaiem i30 N Performance udowodnił, że prowadzenie samochodu to wciąż coś więcej niż tylko przemieszczanie się z punktu A do B. W ciągu ostatnich dwóch lat samochód przejechał 100 029 km – żadnego z nich nie żałujemy.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Nowe Renault Espace w teście długodystansowym. Czy jest tak oszczędne, jak obiecuje producent?
Testy nowych samochodów

Nowe Renault Espace w teście długodystansowym. Czy jest tak oszczędne, jak obiecuje producent?

Podczas długodystansowego testu sprawdziliśmy mocne i słabe strony Renault Espace’a. Przekonaliśmy się nie tylko, czy auto jest idealne dla rodziny, lecz także zweryfikowaliśmy jego dynamikę oraz pracę układu napędowego i zawieszenia. Wreszcie na naszej testowej trasie zbadaliśmy rzeczywiste zużycie paliwa.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Elektryk po przejechaniu 100 tys. km. Niemiecki ADAC przetestował Volkswagena ID.3
Wiadomości

Elektryk po przejechaniu 100 tys. km. Niemiecki ADAC przetestował Volkswagena ID.3

Samochody elektryczne nadal są stosunkowo krótko obecne na rynku, więc budzą i obawy, i zaciekawienie. Zainteresowanie wzrasta, gdy elektryk ma przebieg rzędu 100 tys. km. Czy miał jakieś awarie? Co z serwisem? W jakim stanie jest akumulator? To wszystko sprawdził niemiecki automobilklub ADAC, który prowadzi test długodystansowy Volkswagena ID.3, elektrycznego odpowiednika Golfa.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Przejechaliśmy 100 tys. km BMW M3. Przez 30 lat żadne z aut nie skończyło testu w takim stanie
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW M3. Przez 30 lat żadne z aut nie skończyło testu w takim stanie

Niemal 500 KM mocy, napęd na tył, manualna skrzynia biegów, silnik z podwójnym doładowaniem – to nie są idealne predyspozycje dla długowieczności samochodu. Do tego kierowcy, którzy wielokrotnie sprawdzali, jakie są możliwości samochodu. Na koniec samochód został rozebrany, żeby sprawdzić kondycję wszystkich podzespołów.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Tak spisywało się Volvo XC40 B3 podczas testu długodystansowego
Testy nowych samochodów

Tak spisywało się Volvo XC40 B3 podczas testu długodystansowego

Volvo XC40 B3 to typowy, kompaktowy SUV z napędem na przednie koła. Taki samochód z wyposażeniem Plus Dark mieliśmy okazję testować przez trzy miesiące. Zobacz, w jaki sposób sprawdzaliśmy walory szwedzkiego modelu i jak spisał się w różnych sytuacjach.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Przejechałem 5,5 tys. km za kierownicą Volvo XC40 B3. Jak wypadł szwedzki SUV?
Testy nowych samochodów

Przejechałem 5,5 tys. km za kierownicą Volvo XC40 B3. Jak wypadł szwedzki SUV?

Volvo XC40 to jeden z bestsellerów szwedzkiej marki, obok większego XC60. Mogliśmy dokładnie je przetestować, bo gościło w naszej redakcji przez całe wakacje. W zasadzie to kompaktowego SUV-a rzadko można było spotkać na miejscu w Warszawie. Na koniec zorganizowałem mu prawie trzytygodniową wycieczkę przez sporą część Europy. Czy po powrocie zmieniłem zdanie o tym modelu?

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Suzuki Swift Sport - nudny, ale emocjononujący
Testy długodystansowe

Suzuki Swift Sport - nudny, ale emocjononujący

W teście 100 tys. km Suzuki Swift Sport zapewnił nam sporo emocji. Ale tylko na drodze, bo odwiedziny w serwisie okazywały się czystą rutyną, a kondycja kluczowych elementów po rozebraniu na części również nie budziła zastrzeżeń.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Fiat Seicento 1.1 w teście 20 tys. km (z archiwum Auto Świata)
Testy długodystansowe

Fiat Seicento 1.1 w teście 20 tys. km (z archiwum Auto Świata)

Fiata Se­icen­to redaktorzy testujący "Auto Świata" wzięli pod lupę w 2003 r. Nie­za­wod­ność au­ta spraw­dzali na dy­stan­sie 20 tys. km. Przypominamy wyniki tego testu sprzed 18 lat.

10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!
Testy długodystansowe

10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!

Oto najlepsi z najlepszych, czyli czołowa dziesiątka samochodów, które uczestniczyły w naszym wymagającym sprawdzianie trwałości na dystansie 100 tys. km (niekiedy nawet większym) i zaliczyły go brawurowo!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
100 tys. km Kią Stonic – czy można na niej polegać?
Testy długodystansowe

100 tys. km Kią Stonic – czy można na niej polegać?

Przyznajemy: na początku testu długodystansowego Kia Stonic nie rozpaliła zbytnio naszych zmysłów, ale – jak miało się szybko okazać – to bardzo udany, modny, a także (prawie) bezawaryjny crossover.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Najbardziej awaryjne samochody w testach długodystansowych
Co warto kupić

Najbardziej awaryjne samochody w testach długodystansowych

W testach długodystansowych nietrudno o modele, które na długo zapisały się w naszej pamięci. Oto 15 najbardziej rozczarowujących samochodów, które sprawiły najwięcej problemów w testach magazynu "Auto Bild". Nie zabrakło niespodzianek.

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?
Testy długodystansowe

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.