Logo

Auta używane podwyższonego ryzyka. Osiem awaryjnych modeli, których lepiej unikać

  • Testy przeprowadzane na dystansie 100 tys. km w bardzo krótkim czasie ujawniają wady samochodów, które zwykle wychodzą po wielu latach eksploatacji
  • Zebraliśmy dla was wyniki ośmiu najgorszych samochodów w historii testów przeprowadzanych przez "Auto Bild". Na liście jest sporo zaskoczeń
  • Największym rozczarowaniem zdaje się Subaru XV z dieslem, które nie ma nic wspólnego ze słynną japońską bezawaryjnością
  • Najwięcej punktów karnych otrzymał Ford Fiesta z 3-cylindrowym silnikiem 1.0 EcoBoost, który przedwcześnie wyzionął ducha. Testowane auto pochodziło z wadliwej serii
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Jak kupić samochód, żeby nie żałować? W podjęciu trafnej decyzji o wyborze modelu pomocne mogą być testy na dystansie 100 tys. km przeprowadzane przez naszych kolegów z "Auto Bilda". Skrzypienie, korozja, poważne awarie mechaniczne — to tylko niektóre z problemów, które mogą trapić właścicieli samochodów dopiero po pokonaniu większego dystansu. Przeprowadzane przez dziennikarzy testy wytrzymałościowe mają szansę ujawnić te słabe punkty wcześniej, jeszcze zanim samochód trafi w ręce użytkownika. Niestety, dla niektórych kierowców jest już za późno i pewnie czytają ten artykuł w warsztacie. Oto lista samochodów używanych podwyższonego ryzyka.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Co psuje się w samochodzie po 100 tys. km? To pokazują nasze testy

Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium