Logo
UżywaneAuta używane podwyższonego ryzyka. 8 awaryjnych modeli, których lepiej unikać

Auta używane podwyższonego ryzyka. 8 awaryjnych modeli, których lepiej unikać

Jakie auto używane warto kupić? Testy na długim dystansie to cenne źródło informacji dla każdego, kto planuje zakup samochodu — zarówno nowego, jak i używanego. Warto sprawdzać wyniki tych testów, żeby uniknąć późniejszych rozczarowań. A może twoje auto znalazło się na tej liście? Sprzedaj je, zanim będzie za późno.

Inspekcja samochodu po teście długodystansowym
Auto Bild
Inspekcja samochodu po teście długodystansowym
  • Testy przeprowadzane na dystansie 100 tys. km w bardzo krótkim czasie ujawniają wady samochodów, które zwykle wychodzą po wielu latach eksploatacji
  • Zebraliśmy dla was wyniki ośmiu najgorszych samochodów w historii testów przeprowadzanych przez "Auto Bild". Na liście jest sporo zaskoczeń
  • Największym rozczarowaniem zdaje się Subaru XV z dieslem, które nie ma nic wspólnego ze słynną japońską bezawaryjnością
  • Najwięcej punktów karnych otrzymał Ford Fiesta z 3-cylindrowym silnikiem 1.0 EcoBoost, który przedwcześnie wyzionął ducha. Testowane auto pochodziło z wadliwej serii

Jak kupić samochód, żeby nie żałować? W podjęciu trafnej decyzji o wyborze modelu pomocne mogą być testy na dystansie 100 tys. km przeprowadzane przez naszych kolegów z "Auto Bilda". Skrzypienie, korozja, poważne awarie mechaniczne — to tylko niektóre z problemów, które mogą trapić właścicieli samochodów dopiero po pokonaniu większego dystansu. Przeprowadzane przez dziennikarzy testy wytrzymałościowe mają szansę ujawnić te słabe punkty wcześniej, jeszcze zanim samochód trafi w ręce użytkownika. Niestety, dla niektórych kierowców jest już za późno i pewnie czytają ten artykuł w warsztacie. Oto lista samochodów używanych podwyższonego ryzyka.

Co psuje się w samochodzie po 100 tys. km? To pokazują nasze testy

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji