Logo

W Volkswagenie Golfie 1.4 TSI po 300 tys. km rozsypał się silnik!

  • Od początku testu więcej pochlebnych opinii za użyteczność i ogólne zadowolenie z jazdy zbierał Volkswagen Golf 1.4 TSI
  • Mercedes A 180 okazał się niezawodny. Jedyna "nieplanowana" usterka przed granicą 300 tys. km to zepsuty termostat
  • Po 220 tys. km silnik 1.4 TSI pracujący pod maską Volkswagena Golfa zaczął pożerać olej na potęgę, a przy 287 147 km odmówił współpracy
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Tak kończy się ultramaraton z udziałem dwóch kompaktowych hatchbacków. Dla przypomnienia: wystartowaliśmy w styczniu 2013 r., a do zawodów stanęły Volkswagen Golf 1.4 TSI i zupełnie świeży wówczas Mercedes A 180, który całkowicie odcina się od wizerunku poprzednika. Czy uczeń przerośnie mistrza? Czy nowy koncept Mercedesa zatriumfuje nad sprawdzoną recepturą Volkswagena? Dobre pytania, na które zresztą postanowiliśmy znaleźć odpowiedź. Jak to zrobić? Nic prostszego: oba auta nie zatrzymają się po zwyczajowych 100 tys. km, lecz pojadą dalej. Aż do chwili, gdy bardziej się już nie da, czyli aż do momentu, gdy któreś z nich wyzionie ducha. Bez ograniczeń czasowych, bez limitu kilometrów – ile się uda, tyle będzie.

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu