Auto Świat Używane Testy długodystansowe Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem z dieslem, żeby sprawdzić, co się zepsuje. Nigdy wcześniej nasz dziennik tak nie wyglądał

Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem z dieslem, żeby sprawdzić, co się zepsuje. Nigdy wcześniej nasz dziennik tak nie wyglądał

Mercedesem W213 (a właściwie to S213, bo testowaliśmy klasę E kombi) przejechaliśmy ponad 100 tys. km, w pokładowym dzienniku notując w tym czasie wszystko, co zwróciło naszą uwagę. Odnotowywaliśmy też każdą, choćby najdrobniejszą awarię czy usterkę, tak jak robimy to każdorazowo przy testach długodystansowych. Nigdy wcześniej po przejechaniu 100 tys. km dziennik testowy nie wyglądał tak jak po teście naszego Mercedesa E 220d.

Używany Mercedes klasy E 220dAuto Bild
  • Pod względem komfortu i pakowności Mercedes E 220d to jeden z najlepszych transportowców, które trafiły do naszej floty aut długodystansowych
  • Pomiary osiągów Mercedesa E220 d na początku i na końcu testu były bardzo zbliżone. Zaskakujące były wyniki zużycia paliwa
  • Jak zawsze po przejechaniu 100 tys. km, rozkręciliśmy Mercedesa na części pierwsze, by dokładnie przyjrzeć się każdej części i ocenić jej stan. Po rozebraniu E-klasy byliśmy w szoku
  • Tekst pochodzi z archiwum Auto Świata. Jest doskonałym poradnikiem dla osób planujących zakup używanego Mercedesa z nowoczesnym dieslem. Obecnie w salonach tej niemieckiej marki znajduje się już nowa generacja klasy E

Nigdy wcześniej w czasie trwania testu długodystansowego do dziennika testowego nie trafiło tyle wpisów co tym razem. Podczas gdy samochód zrobił swoje 100 tys. km, my zapełniliśmy komentarzami i uwagami 17 i pół strony zeszytu. To m.in. przez stan części, jaki zastaliśmy po rozkręceniu naszej E-klasy.