Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Test 100 tys. km

Test 100 tys. km

Rozkręciliśmy na części pierwsze Kię z przebiegiem 100 tys. To auto podzieliło redakcję
Testy długodystansowe

Rozkręciliśmy na części pierwsze Kię z przebiegiem 100 tys. To auto podzieliło redakcję

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem z dieslem, żeby sprawdzić, co się zepsuje. Nigdy wcześniej nasz dziennik tak nie wyglądał
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem z dieslem, żeby sprawdzić, co się zepsuje. Nigdy wcześniej nasz dziennik tak nie wyglądał

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km Mazdą CX-30. Co znaleźliśmy po rozebraniu jej na części pierwsze?
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km Mazdą CX-30. Co znaleźliśmy po rozebraniu jej na części pierwsze?

Mazda zazwyczaj w testach na dystansie 100 tys. km błyszczała znakomitą formą. Czy model CX-30 e-Skyactiv X z rewolucyjnym silnikiem benzynowym o mocy 186 KM pod maską wyłamie się z tego schematu? Oto nasze sprawozdanie z testu wytrzymałościowego!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km hybrydowym Volvo XC60. Na długo ten test zapamiętamy
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km hybrydowym Volvo XC60. Na długo ten test zapamiętamy

Volvo XC60 z oznaczeniem T8 to szwedzki SUV z hybrydą typu plug-in, czyli taką, którą można ładować z gniazdka. To skomplikowany napęd, dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak przekłada się to na trwałość. Szwedzkim SUV-em przejechaliśmy 100 tys. km w różnych warunkach, sprawdzając nie tylko trwałość, ale też spalanie, komfort i dynamikę. Na długo ten test zapamiętamy.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przedłużyliśmy test Toyoty, chcąc sprawdzić, czy coś się stanie. Zdemontowaliśmy ją po 150 tys. km
Testy długodystansowe

Przedłużyliśmy test Toyoty, chcąc sprawdzić, czy coś się stanie. Zdemontowaliśmy ją po 150 tys. km

100 tys. km Toyotą Prius to było za mało - test przedłużyliśmy o dodatkowe 50 tys. km. W końcu hybrydy Toyoty mają opinię wręcz niezniszczalnych, nawet na bardzo długich dystansach. No to sprawdziliśmy, czy faktycznie tak jest, zaprzęgając do testu czwartą generację Priusa.

Wielki ranking SUV-ów. Wszystkimi przejechaliśmy 100 tys. km. Najlepszy i najgorszy to totalne zaskoczenia
Co warto kupić

Wielki ranking SUV-ów. Wszystkimi przejechaliśmy 100 tys. km. Najlepszy i najgorszy to totalne zaskoczenia

Ten ranking powstawał przez wiele lat. W tym czasie kilkudziesięcioma SUV-ami przejechaliśmy po co najmniej 100 tys. km. Każde auto ocenialiśmy, korzystając z tego samego klucza, obiektywnie przyznając punkty karne za awarie czy inne niedociągnięcia. Tak powstał wielki ranking SUV-ów. Jest wiele zaskoczeń, ale największe są dwa - zwycięzca i przegrany.

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW 320d Touring. Długo nie zapomnimy tego testu
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW 320d Touring. Długo nie zapomnimy tego testu

Nasze doświadczenia z autami BMW podczas długich testów są różne. Niedawno opisywane przez nas BMW M3 zakończyło test z wynikiem, którego nie doświadczyliśmy nigdy wcześniej, a auta na długich dystansach recenzujemy od 30 lat. Test BMW 320d na dystansie 100 tys. km też zapamiętamy na długo.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem klasy A. Byliśmy zaskoczeni jego kondycją po teście
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem klasy A. Byliśmy zaskoczeni jego kondycją po teście

Mercedes A 220 d stanął do testu na dystansie 100 tys. km z mocnym dieslem pod maską. Na koniec możemy powiedzieć tylko jedno: jeśli chodzi o trwałość, to klasa sama w sobie.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Sprawdziliśmy Hondę Civic na dystansie 100 tys. km
Testy długodystansowe

Sprawdziliśmy Hondę Civic na dystansie 100 tys. km

Test długodystansowy Hondy Civic 1.5 Turbo ze skrzynią CVT dobiegł końca. Co wiemy? To twardy typ, ale też taki, który jest miły dla oka i łatwo można go polubić. Szkoda, że "japończykowi" przytrafiły się dwie wpadki, które wpłynęły na końcowy wynik.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD
Testy długodystansowe

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Kia Sportage pokonała dystans 100 tys. km śpiewająco i... trafiła na szczyt naszej listy najmniej awaryjnych "maratończyków".

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
100 tys. km Skodą Fabią Combi 1.2 TSI - praktyczna, ale nie tania
Testy długodystansowe

100 tys. km Skodą Fabią Combi 1.2 TSI - praktyczna, ale nie tania

Jak w czeskim fillmie, czyli nikt nic nie wie – warsztat zaspał, jeden kabel nie wytrzymał, przez co w gruncie rzeczy solidne oraz wszechstronne małe kombi straciło szansę na dobry wynik. A szkoda, bo Fabia Combi umie wiele rzeczy lepiej niż te wszystkie modne SUV-y i crossovery razem wzięte.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo
Testy długodystansowe

Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo

Drogie i duże auto to i oczekiwania nie mogły być małe. Czy Audi A6 Avant je spełniło? W większości tak. Ale nie wszystko poszło idealnie i zgodnie z planem.

Raport z testów 7 samochodów na dystansie 100 tys. km. Co słychać u naszych maratończyków?
Testy długodystansowe

Raport z testów 7 samochodów na dystansie 100 tys. km. Co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?
Testy długodystansowe

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Najbardziej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km
Aktualności

Najbardziej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km

Eksperci przetestowali aż 125 różnych samochodów na dystansie 100 tys. km. Wyłonili z nich te, które są najbardziej awaryjne. Przed ich zakupem warto wiedzieć, co ewentualnie może się nam przytrafić oraz na co zwracać uwagę. Oto 20 najbardziej awaryjnych samochodów spośród testowanych modeli.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
100 tys. km w Renault Twizy! Właściciel ładował swojego "elektryka" ponad 2 tys. razy
Wiadomości

100 tys. km w Renault Twizy! Właściciel ładował swojego "elektryka" ponad 2 tys. razy

Nałogi bywają różne – jedni idą w alkohol i inne używki, drudzy w... elektromobilność. Christian Staffler przejechał swoim Renault Twizy 100 tys. km przez 10 lat i zaraził "Twizy’ową gorączką" całą rodzinę. Chociaż ładował swojego "elektryka" ponad 2 tys. razy, wciąż przejeżdża nim do 70 km bez szukania gniazdka. A do tego wcale go nie znienawidził – jest wręcz odwrotnie!

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Na nie lepiej uważaj! Auta z najgorszymi wynikami w testach na 100 tys. km
Rankingi Aut Używanych

Na nie lepiej uważaj! Auta z najgorszymi wynikami w testach na 100 tys. km

Zajrzeliśmy do listy wyników naszych testów długodystansowych przeprowadzonych od 2014 roku. Z blisko 40 przetestowanych samochodów na dystansie 100 tys. km wybraliśmy te, które wypadły najgorzej, zaliczając kilka mniejszych lub całkiem duże wpadki. Tak powstał ten ranking

Przegląd aut testowanych na dystansie 100 tys. km
Testy długodystansowe

Przegląd aut testowanych na dystansie 100 tys. km

W parku aut testowanych na dystansie 100 tys. km dużo się dzieje. Uczestniczy kilkanaście samochodów – niektóre już dobijają do mety, inne dopiero startują. Jak im idzie?

Test długodystansowy Mazdy 6 2.2 Skyactiv-D - czy można na niej polegać?
Co warto kupić

Test długodystansowy Mazdy 6 2.2 Skyactiv-D - czy można na niej polegać?

Mazda 6 kombi kusiła nas od samego początku – stylem, wyposażeniem, rubinowym kolorem, mocnym dieslem i podwoziem z napędem 4x4. Zastanawialiśmy się, czy będzie tak powabna po pokonaniu 100 tys. km.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Mercedes w nowym świetle
Testy długodystansowe

Mercedes w nowym świetle

Tym razem do testu na dystansie 100 tys. km przystąpił ubrany w czystą biel Mercedes klasy C – egzemplarz z końca 2015 r., z 204-konnym turbodieslem pod maską, napędem na obie osie i skrzynią automatyczną. Świetna zarówno konfiguracja, jak i ocena na koniec testu – niemal zupełnie czysta kartoteka usterek.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Test 100 tys. km – Audi A3 1.4 TSI g-tron. Lepiej chyba już się nie da!
Testy długodystansowe

Test 100 tys. km – Audi A3 1.4 TSI g-tron. Lepiej chyba już się nie da!

Samochody zasilane gazem CNG to wciąż egzotyka na polskim rynku. Jednak testowane przez nas Audi A3 g-tron na dystansie 100 tys. km udowodniło, że „egzotyczny” może oznaczać też „doskonały”!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km
Używane

Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km

Długi jak klasa S, wysoki jak przydomowy garaż: Mercedes klasy V pomieści w zasadzie wszystko. Jest wielki, funkcjonalny i dużo kosztuje, ale czy poradzi sobie z trudem naszego ciężkiego maratonu?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.