Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...
Auto Świat Test 100 tys. km

Test 100 tys. km

Najlepsze i najgorsze SUV-y w testach na dystansie 100 tys. km. Rozebrane i sprawdzone do "ostatniej śrubki"

Najlepsze i najgorsze SUV-y w testach na dystansie 100 tys. km. Rozebrane i sprawdzone do "ostatniej śrubki"

Klasa SUV/crossover reprezentowana jest już przez liczne modele. Również w naszej bazie testów długodystansowych zebrała się całkiem pokaźna grupa tych aut. Prezentujemy kompletne wyniki oraz – dokładniej – pięć najlepszych i pięć najgorszych aut w zestawieniu.

BMW 320d Touring po 100 tys. km. Kolosalnie dobra kombinacja?

BMW 320d Touring po 100 tys. km. Kolosalnie dobra kombinacja?

W końcu się udało i BMW znowu z dobrym wynikiem w teście długodystansowym. A to wcale nie było ostatnio takie oczywiste. Sprawdziliśmy BMW 320d na dystansie 100 tys. km.

Raport z testów 7 samochodów na dystansie 100 tys. km. Co słychać u naszych maratończyków?

Raport z testów 7 samochodów na dystansie 100 tys. km. Co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Kia Sportage pokonała dystans 100 tys. km śpiewająco i... trafiła na szczyt naszej listy najmniej awaryjnych "maratończyków".

100 tys. km Hondą Civic – wygląd nowoczesny, a grzechy stare

100 tys. km Hondą Civic – wygląd nowoczesny, a grzechy stare

Test długodystansowy Hondy Civic 1.5 Turbo ze skrzynią CVT dobiegł końca. Co wiemy? To twardy typ, ale też taki, który jest miły dla oka i łatwo można go polubić. Szkoda, że "japończykowi" przytrafiły się dwie wpadki, które wpłynęły na końcowy wynik. Gdyby nie one, Civic zaliczyłby test celująco.

100 tys. km Skodą Fabią Combi 1.2 TSI - praktyczna, ale nie tania

100 tys. km Skodą Fabią Combi 1.2 TSI - praktyczna, ale nie tania

Jak w czeskim fillmie, czyli nikt nic nie wie – warsztat zaspał, jeden kabel nie wytrzymał, przez co w gruncie rzeczy solidne oraz wszechstronne małe kombi straciło szansę na dobry wynik. A szkoda, bo Fabia Combi umie wiele rzeczy lepiej niż te wszystkie modne SUV-y i crossovery razem wzięte.

100 tys. km Kią ProCeed – czy jest trwała i niezawodna?

100 tys. km Kią ProCeed – czy jest trwała i niezawodna?

Pomarańczowa Kia ProCeed GT pokonała 100 tys. km bez wielkiego wysiłku. I bez większych awarii. Ale koreańskiemu kompaktowi i tak udało się nieco podzielić redakcję.

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Używany Mercedes E 220 d - test 100 000 km zaliczony na piątkę

Używany Mercedes E 220 d - test 100 000 km zaliczony na piątkę

Wsiadasz, jedziesz szybko i wygodnie przy zaskakująco niskim spalaniu – Mercedes E 220 d na dystansie 100 tys. km podbił nasze serca.

Jak wygląda Mercedes A 220 d po przejechaniu 100 tys. km?

Jak wygląda Mercedes A 220 d po przejechaniu 100 tys. km?

Mercedes A 220 d stanął do testu na dystansie 100 tys. km z mocnym dieslem pod maską. Na koniec możemy powiedzieć tylko jedno: jeśli chodzi o trwałość, to klasa sama w sobie.

Sprawdziliśmy Volvo XC60 na dystansie 100 tys. km. Czy warto je kupić?

Sprawdziliśmy Volvo XC60 na dystansie 100 tys. km. Czy warto je kupić?

Volvo XC60 T8 to 392-konna hybryda typu plug-in. Czy szwedzka technika jest równie trwała, jak zaawansowana? Oto nasze sprawozdanie z testu Volvo XC60 na dystansie 100 tys. km. Czy hybryda plug-in okazała się bezawaryjna, czy faktycznie zużywa tak mało paliwa, jak obiecuje producent? O tym wszystkim dowiecie się z naszego testu Volvo XC60 na dystansie 100 tys. km.

Najbardziej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km

Najbardziej awaryjne samochody na dystansie 100 tys. km

Eksperci przetestowali aż 125 różnych samochodów na dystansie 100 tys. km. Wyłonili z nich te, które są najbardziej awaryjne. Przed ich zakupem warto wiedzieć, co ewentualnie może się nam przytrafić oraz na co zwracać uwagę. Oto 20 najbardziej awaryjnych samochodów spośród testowanych modeli.

100 tys. km w Renault Twizy! Właściciel ładował swojego "elektryka" ponad 2 tys. razy

100 tys. km w Renault Twizy! Właściciel ładował swojego "elektryka" ponad 2 tys. razy

Nałogi bywają różne – jedni idą w alkohol i inne używki, drudzy w... elektromobilność. Christian Staffler przejechał swoim Renault Twizy 100 tys. km przez 10 lat i zaraził "Twizy’ową gorączką" całą rodzinę. Chociaż ładował swojego "elektryka" ponad 2 tys. razy, wciąż przejeżdża nim do 70 km bez szukania gniazdka. A do tego wcale go nie znienawidził – jest wręcz odwrotnie!

Na nie lepiej uważaj! Auta z najgorszymi wynikami w testach na 100 tys. km

Na nie lepiej uważaj! Auta z najgorszymi wynikami w testach na 100 tys. km

Zajrzeliśmy do listy wyników naszych testów długodystansowych przeprowadzonych od 2014 roku. Z blisko 40 przetestowanych samochodów na dystansie 100 tys. km wybraliśmy te, które wypadły najgorzej, zaliczając kilka mniejszych lub całkiem duże wpadki. Tak powstał ten ranking

Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo!

Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo!

Drogie i duże auto to i oczekiwania nie mogły być małe. Czy Audi A6 Avant je spełniło? W większości tak. Ale nie wszystko poszło idealnie i zgodnie z planem.

Przegląd aut testowanych na dystansie 100 tys. km

Przegląd aut testowanych na dystansie 100 tys. km

W parku aut testowanych na dystansie 100 tys. km dużo się dzieje. Uczestniczy kilkanaście samochodów – niektóre już dobijają do mety, inne dopiero startują. Jak im idzie?

Test długodystansowy Mazdy 6 2.2 Skyactiv-D - czy można na niej polegać?

Test długodystansowy Mazdy 6 2.2 Skyactiv-D - czy można na niej polegać?

Mazda 6 kombi kusiła nas od samego początku – stylem, wyposażeniem, rubinowym kolorem, mocnym dieslem i podwoziem z napędem 4x4. Zastanawialiśmy się, czy będzie tak powabna po pokonaniu 100 tys. km.

Mercedes w nowym świetle

Mercedes w nowym świetle

Tym razem do testu na dystansie 100 tys. km przystąpił ubrany w czystą biel Mercedes klasy C – egzemplarz z końca 2015 r., z 204-konnym turbodieslem pod maską, napędem na obie osie i skrzynią automatyczną. Świetna zarówno konfiguracja, jak i ocena na koniec testu – niemal zupełnie czysta kartoteka usterek.

Test 100 tys. km – Audi A3 1.4 TSI g-tron. Lepiej chyba już się nie da!

Test 100 tys. km – Audi A3 1.4 TSI g-tron. Lepiej chyba już się nie da!

Samochody zasilane gazem CNG to wciąż egzotyka na polskim rynku. Jednak testowane przez nas Audi A3 g-tron na dystansie 100 tys. km udowodniło, że „egzotyczny” może oznaczać też „doskonały”!

Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km

Duży van w wielkiej próbie - Mercedes V 220 d na dystansie 100 tys. km

Długi jak klasa S, wysoki jak przydomowy garaż: Mercedes klasy V pomieści w zasadzie wszystko. Jest wielki, funkcjonalny i dużo kosztuje, ale czy poradzi sobie z trudem naszego ciężkiego maratonu?
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test