Auto Świat Używane Testy długodystansowe Warto kupić kilkuletnią, topową limuzynę z Niemiec? Sprawdziłem ceny części poza ASO

Warto kupić kilkuletnią, topową limuzynę z Niemiec? Sprawdziłem ceny części poza ASO

Autor Lars Jakumeit
Lars Jakumeit
Autor Piotr Kozłowski
Piotr Kozłowski

Ceny kuszą, bo niemieckie limuzyny, które kilka lat temu kosztowały w salonach pół miliona złotych i więcej można dziś mieć za około jedną czwartą tej kwoty. Dziś tyle trzeba zapłacić za nieszczególnie dobrze wyposażone auto kompaktowe i to wcale nie marki premium. No dobrze, ale co potem? Ile kosztuje serwisowanie takiego samochodu? Zasiadłem za kierownicą kilkuletniego BMW serii 7 z mocarnym dieslem, by sprawdzić, jak zniósł próbę czasu. Przestudiowałem też cenniki części zamiennych do tego modelu. I co? Warto się skusić?

BMW 750d G11
BMW 750d G11Auto Bild

BMW serii 7 generacji G11, które zostało wprowadzone na rynek w 2016 r., można dziś kupić w cenie, która widnieje w konfiguratorach nowej Toyoty Corolli czy Volkswagena Golfa. Nasz testowy egzemplarz ma przejechane 130 tys. km. Jak zniosło to jego wnętrze i podzespoły? Czy warto interesować się zakupem limuzyny, która kilka lat temu była warta ponad pół miliona zł? I w końcu: ile kosztują nieoryginalne części do tego auta?

Autor Lars Jakumeit
Lars Jakumeit
Autor Piotr Kozłowski
Piotr Kozłowski
Redaktor Naczelny AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji