Logo
UżywaneTesty długodystansowePrzejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy

Przejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy

Ładne, praktyczne i mocne - za kierownicą BMW 540i xDrive przeżyliśmy na dystansie 100 tys. km mnóstwo miłych chwil. Niestety było też sporo takich, o których wolelibyśmy zapomnieć. Auto zagwarantowało nam zdecydowanie za dużo nieplanowanych wizyt w serwisach.

BMW 540i XDrive - auto marzeń z mnóstwem problemów
Zobacz galerię (18)
Auto Bild
BMW 540i XDrive - auto marzeń z mnóstwem problemów
  • BMW 540i XDrive to jeden z tych transportowców, które dają dużo frajdy z jazdy, oczywiście, przy założeniu, że wszystko działa, jak należy
  • Podczas testu w naszym BMW wystąpiło kilka typowych dla tej marki awarii. Typowych dla bawarskich aut z tamtych lat produkcji. To niezwykle cenne wnioski dla tych, którzy planują zakup używanych egzemplarzy BMW, nie tylko serii 5
  • Kiedyś auta BMW były dobrze wykonane. Nic nie trzeszczało, nic nie pukało. Potem był regres (modele serii F). W naszym BMW (G31) znów wszystko wróciło do normy
  • Koniecznie przeczytajcie też nasz zaskakujący tekst BMW M3: Żadne inne auto nie skończyło testu w takim stanie. A testujemy je od 30 lat

Ten test zaczęliśmy kilka lat temu. Na tyle dawno, że auto zdążyło już przejść facelifting, a nawet doczekać się nowej generacji. Wnioski z naszego testu są jednak wyjątkowo cenne dla tych, którzy planują zakup BMW 540i na rynku wtórnym. Zresztą nie tylko 540i, ale w ogóle serię G30/G31. Autem przejechaliśmy ponad 100 tys. km. Przeżyliśmy z nim wiele wspaniałych chwil, ale i momentów, o których wolelibyśmy zapomnieć.