Auto Świat Używane Testy długodystansowe Przejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy

Przejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy

Ładne, praktyczne i mocne - za kierownicą BMW 540i xDrive przeżyliśmy na dystansie 100 tys. km mnóstwo miłych chwil. Niestety było też sporo takich, o których wolelibyśmy zapomnieć. Auto zagwarantowało nam zdecydowanie za dużo nieplanowanych wizyt w serwisach.

BMW 540i XDrive - auto marzeń z mnóstwem problemówAuto Bild
  • BMW 540i XDrive to jeden z tych transportowców, które dają dużo frajdy z jazdy, oczywiście, przy założeniu, że wszystko działa, jak należy
  • Podczas testu w naszym BMW wystąpiło kilka typowych dla tej marki awarii. Typowych dla bawarskich aut z tamtych lat produkcji. To niezwykle cenne wnioski dla tych, którzy planują zakup używanych egzemplarzy BMW, nie tylko serii 5
  • Kiedyś auta BMW były dobrze wykonane. Nic nie trzeszczało, nic nie pukało. Potem był regres (modele serii F). W naszym BMW (G31) znów wszystko wróciło do normy
  • Koniecznie przeczytajcie też nasz zaskakujący tekst BMW M3: Żadne inne auto nie skończyło testu w takim stanie. A testujemy je od 30 lat

Ten test zaczęliśmy kilka lat temu. Na tyle dawno, że auto zdążyło już przejść facelifting, a nawet doczekać się nowej generacji. Wnioski z naszego testu są jednak wyjątkowo cenne dla tych, którzy planują zakup BMW 540i na rynku wtórnym. Zresztą nie tylko 540i, ale w ogóle serię G30/G31. Autem przejechaliśmy ponad 100 tys. km. Przeżyliśmy z nim wiele wspaniałych chwil, ale i momentów, o których wolelibyśmy zapomnieć.