Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat BMW 5

BMW 5

Kupiliśmy BMW z dieslem o złej sławie. Przebieg? Milion kilometrów. Rozkręciliśmy silnik. Denko tłoka czyste jak łza
Co warto kupić

Kupiliśmy BMW z dieslem o złej sławie. Przebieg? Milion kilometrów. Rozkręciliśmy silnik. Denko tłoka czyste jak łza

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km mocnym BMW 540i xDrive. Nie na taki finał liczyliśmy

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Pojeździłem BMW 550e. Nie przypuszczałem, że jego potężna moc i luksus wystawią mi taki rachunek
Testy nowych samochodów

Pojeździłem BMW 550e. Nie przypuszczałem, że jego potężna moc i luksus wystawią mi taki rachunek

BMW 550e xDrive teoretycznie powinno być niewypałem. Na pozór to taka "przejściówka" — między samochodem spalinowym a elektrycznym, między zwykłą "piątką" a M5, między jedną rewolucją stylistyczną a drugą. Czy przypadkiem nie jest tak, że 550e ze wszystkich tych koncepcji zaciąga jedynie wady? A może przeciwnie, przejmuje wyłącznie najlepsze strony tych uniwersów? Już znam odpowiedź, a ciebie dzieli od niej kilkadziesiąt linijek.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Bogaty jak Polak w salonie samochodowym. W lipcu popyt na auta premium wzrósł o 1/3
Aktualności

Bogaty jak Polak w salonie samochodowym. W lipcu popyt na auta premium wzrósł o 1/3

Choć Polska zajmuje dopiero 23. miejsce w Europie pod względem wielkości PKB na mieszkańca, to okazuje się rynkiem marzeń dla motoryzacyjnych graczy premium. W lipcu 2024 r. liczba rejestracji nowych prestiżowych aut wzrosła aż o 35,3 proc., Audi trafiło do Top 5 najczęściej rejestrowanych marek nowych samochodów, a najpopularniejszym modelem BMW został SUV, którego ceny zaczynają się obecnie od... 407 tys. zł. Oto najciekawsze dane z najświeższego raportu IBRM Samar.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Nowe BMW M5 wolniej przyspiesza do 100 km/h i jest o 540 kg cięższe od poprzednika. Ale ma to plusy
Aktualności

Nowe BMW M5 wolniej przyspiesza do 100 km/h i jest o 540 kg cięższe od poprzednika. Ale ma to plusy

Z jednej strony to najmocniejsze i najsilniejsze BMW M5 wszech czasów: ma 727 KM i 1000 Nm. Tylko że w porównaniu z poprzednikiem okazuje się cięższe o prawie jednego Polskiego Fiata 126p i przyspiesza od 0 do 100 km/h o 0,1 s wolniej. Nawet bagażnik ma mniejszy, i to pomimo dłuższego aż o 11,3 cm nadwozia. Wszystko przez napęd hybrydowy. Wbrew pozorom są korzyści tego rozwiązania, a wśród nich — nawet radość z jazdy.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Takie premiery to dziś rzadkość. Nowe BMW serii 5 kombi ma w gamie m.in. diesla
Premiery

Takie premiery to dziś rzadkość. Nowe BMW serii 5 kombi ma w gamie m.in. diesla

Pierwszy raz "piątka" kombi przekracza "piątkę", czyli barierę pięciu metrów długości. Gama silnikowa też jest niecodzienna — bo pełna przeciwieństw. Na dodatek pierwszy raz od 14 lat zwieńczy ją wersja M5.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.