Obniżone zawieszenie, większe i bardziej wydajne hamulce, spoilery, duże czarne felgi i podkręcony diesel – ze 199 KM i 450 Nm do 226 KM i 490 Nm. „Super Bulli”, jak nazywa stuningowanego Multivana ABT, dostał także pakiet stylizacyjny – ABT Aero. Wszystkie jego elementy można zamawiać oddzielnie lub jako zestaw ABT Sportsline. W jego skład wchodzą przedni zderzak, czarna atrapa chłodnicy, boczne progi (zarówno dla długich i krótkich wersji), tylny zderzak z czterema błyszczącymi czarnymi końcówkami i tylny spoiler.

Pakiet ABT Aero nie jest dedykowany wyłącznie do najmocniejszego diesla – można go zamawiać ze słabszymi jednostkami. Ponadto w przypadku pośredniej wersji silnika 2.0 TDI dostępna jest również zmodyfikowany komputer sterujący, zwiększający osiągi silnika od 150 KM i 340 Nm do 180 KM i 400 Nm.

Oczywiście, oprócz pakietu stylizacyjnego jest także zestaw regulowanego zawieszenia od firmy Bilstein. Dzięki niemu auto można obniżyć od 40 do 70 mm. Docelowo będą dostępne także krótsze sprężyny zawieszenia.

Dzieło kończą okazałe felgi aluminiowe. Klienci niemieckiego tunera mogą wybierać między 19-calowymi obręczami w czarnym malowaniu a felgami w rozmiarze 20 cali. Te ostatnie można zamówić w kolorze czarnym matowym lub czarnym błyszczącym (oba z diamentowym wykończeniem).