Auto Świat Używane Testy długodystansowe 100 tys. km za kierownicą BMW i3 - takiego rachunku za prąd jeszcze nie było...

100 tys. km za kierownicą BMW i3 - takiego rachunku za prąd jeszcze nie było...

Takiego rachunku za prąd jeszcze nie było i tak elektryzującego testu długodystansowego również nie. Elektryczne BMW i3 pokonało z nami 100 tys. km. Samochód wypadł na tyle dobrze, że zdecydowaliśmy się pojechać dalej,

Test długodystansowy BMW i3Auto Bild
  • Do około 50 tys. km i3 dojechało bez kłopotów, później pojawiło się kilka usterek
  • Nasze BMW i3 korzystało ze stacji szybkiego ładowania, ale częściej używaliśmy zwykłego gniazdka
  • Ogólna kondycja BMW i3 po pokonaniu 100 tys. km jest naprawdę dobra. A więc jedziemy dalej

Czy to w ogóle ma sens? Kiedy wiosną 2014 r. do naszej floty długodystansowej dołączyło BMW i3, przynajmniej część kolegów z powątpiewaniem kręciła głowami. Prawie 180 000 zł za mały samochód z maksymalnym zasięgiem rzędu stu kilkudziesięciu kilometrów? Jak mamy tym przejechać 100 tys. km?! Za takie pieniądze można przecież kupić jakiś bogato wyposażony samochód klasy średniej lub SUV-a średniej wielkości. Oczywiście, wszystko można, ale w 2014 r., kiedy elektromobilność dopiero zaczynała raczkować, postanowiliśmy podjąć wyzwanie, przeżyć przygodę i na własnej skórze wypróbować, jak smakuje nowa technologia!