Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat BMW Seria 3

BMW Seria 3

BMW Seria 3

BMW Seria 3 - generacje

BMW Seria 3 I E21 (1975&nbsp-&nbsp1981)

BMW Seria 3 I E21 (1975 - 1981)

BMW Seria 3 II E30 (1982&nbsp-&nbsp1991)

BMW Seria 3 II E30 (1982 - 1991)

BMW Seria 3 III E36 (1991&nbsp-&nbsp1998)

BMW Seria 3 III E36 (1991 - 1998)

BMW Seria 3 IV E46 (1998&nbsp-&nbsp2006)

BMW Seria 3 IV E46 (1998 - 2006)

BMW Seria 3 V E90 (2005&nbsp-&nbsp2012)

BMW Seria 3 V E90 (2005 - 2012)

BMW Seria 3 VI F30 (2012&nbsp-&nbsp)

BMW Seria 3 VI F30 (2012 - )

BMW Seria 3 - powiązane artykuły

15 aut, które można kupić za 30 tys. zł, ale lepiej tego nie robić

15 aut, które można kupić za 30 tys. zł, ale lepiej tego nie robić

Rynek aut za ok. 30 tys. zł jest przeogromny. Niestety nie brakuje na nim aut-pułapek. Ich zakup to dopiero początek wydatków. Na naszej liście znalazły się nie tylko auta luksusowe. Są też miejskie, które na pierwszy rzut oka nie powinny być obciążeniem dla domowego budżetu. Podczas eksploatacji okazuje się, że jest inaczej.
Rodzinne auto za 100 tys. zł. TOP 5 i żadnego SUV-a

Rodzinne auto za 100 tys. zł. TOP 5 i żadnego SUV-a

Przy obecnych cenach nowych aut 100 tys. zł pozwala na zakup nowego samochodu kompaktowego lub crossovera z podstawowym silnikiem. Na rynku aut używanych taka kwota pozwala jednak na dużo większe szaleństwo. Dzisiaj Top 5 używanych samochodów klasy średniej za około 100 tys. zł.
Niemiecka limuzyna za 20 tys. zł? Tak, to jest możliwe

Niemiecka limuzyna za 20 tys. zł? Tak, to jest możliwe

Ciężko wyobrazić sobie bardziej popularne w Polsce auta używane – niemiecka klasa średnia za 20 tys. zł wciąż cieszy się u nas ogromnym wzięciem. Zapraszamy na mały przegląd, w którym znajdziecie najpopularniejszych przedstawicieli tego segmentu, dokładnie za taką "kasę".
Rodzinne auto już za 10 tys. zł? Oto nasz TOP 5

Rodzinne auto już za 10 tys. zł? Oto nasz TOP 5

Ford Mondeo, Volkswagen Passat czy Opel Insignia, to od wielu lat modele wybierane przez osoby poszukujące praktycznego rodzinnego auta, które może być również namiastką luksusowej limuzyny. Ale te modele to wybór oczywisty. W naszym TOP 5 są i auta popularne, i nieoczywiste propozycje, bo wśród nich również można znaleźć modele i wersje, które są dobrym wyborem. Co najważniejsze — za bardzo rozsądne pieniądze.
Kombi czy SUV – co wybrać?

Kombi czy SUV – co wybrać?

Czy SUVy rzeczywiście są takie dobre i warte wyższej ceny niż porównywalne kombi? Sprawdzamy to na przykładzie 10 pojedynków SUVów z kombi i radzimy, który model wybrać.
Kompaktowe limuzyny z lat 70. -zdrowy rozsądek nigdy nie wygrywa?

Kompaktowe limuzyny z lat 70. -zdrowy rozsądek nigdy nie wygrywa?

Cztery dekady temu przeciętne limuzyny klasy średniej przekroczyły granicę 100 koni. W naszym teście porównawczym pokazujemy, jak użyteczne na co dzień są pojazdy z tamtego okresu i jak bardzo różniły się kiedyś między sobą samochody tej samej klasy.
BMW serii 3 E90 - koszty będą rosnąć

BMW serii 3 E90 - koszty będą rosnąć

Używane BMW serii 3 E90 można kupić już za 20 tys. zł. Jednak najtańsze egzemplarze prawie zawsze wymagają dużego doinwestowania, a BMW pomimo wieku nie należy do tanich w utrzymaniu. Jaką więc wybrać "trójkę" E90, żeby się nie okazało, że wydamy masę pieniędzy na naprawy? Lepszy będzie diesel czy benzyna?
Używane BMW serii 3 F30/31 – nie taki ten diesel straszny!

Używane BMW serii 3 F30/31 – nie taki ten diesel straszny!

A zwłaszcza ten dwulitrowy, który – notabene – stanowi trzon oferty używanego BMW serii 3 z lat 2011-19. Sprawdzamy, ile warta jest "trójka" typoszeregu F30/31. Ceny zakupu, właśnie w przypadku wersji 2.0d N47 z początku produkcji, robią się coraz bardziej zachęcające i zaczynają się już od niecałych 40 tys. zł.
Które silniki BMW są najlepsze?

Które silniki BMW są najlepsze?

Samochody BMW dają dużo przyjemności z jazdy pod wieloma względami – także napędu. A to, że inżynierowie BMW potrafią budować efektywne jednostki, wiadomo nie od dziś. Podpowiadamy, które z nich są warte uwagi.
Wiekowe auta za 5-10 tys. zł, którymi warto się jeszcze zainteresować

Wiekowe auta za 5-10 tys. zł, którymi warto się jeszcze zainteresować

Ktoś powie, że płacenie za dwudziestoletnie stare auto o kilka tys. zł więcej niż średnia cena rynkowa nie ma sensu, bo za podobne pieniądze można kupić młodszy samochód z nowszą konstrukcją. Nie do końca tak jest! Sprawdźcie, co można kupić w cenie od 5 do 10 tys. zł
BMW M3 E30 – ostry jak mało który

BMW M3 E30 – ostry jak mało który

Samochód wcale nie wygląda spektakularnie, no i ma tylko 4 cylindry – pierwsze BMW M3 może nie uwodzi od pierwszego wejrzenia, ale potrafi wiele zaoferować, genialnie wręcz oddaje ducha lat 80., no i ma niebanalną historię, która czyni je naprawdę wyjątkowym autem. To M3 potrafi tańczyć wszystko: sambę, jazz, standardy. Lekko, elegancko, lecz z polotem.
Automat kontra manual. Czy warto samemu zmieniać biegi?

Automat kontra manual. Czy warto samemu zmieniać biegi?

Automatyczna przekładnia potrafi być dużym udogodnieniem. Mimo to wielu kierowców wciąż obawia się tego rozwiązania. Czy słusznie? Przetestowaliśmy 10 par samochodów z automatem i manualem, żeby przekonać się, która wersja lepiej jeździ.
BMW 330e xDrive - czy plug-in da frajdę?

BMW 330e xDrive - czy plug-in da frajdę?

Samochody BMW to gwarancja świetnego prowadzenia i doskonałych osiągów. Na przykładzie "trójki" z 292-konnym napędem na obie osie sprawdzamy, jakie korzyści przynosi hybryda plug-in i czy daje taką samą radość z jazdy, jak klasyczny benzyniak.
BMW M340i xDrive - mocny, szybki i komfortowy

BMW M340i xDrive - mocny, szybki i komfortowy

BMW serii 3 to jeden z popularniejszych modeli niemieckiej marki. To nikogo nie powinno dziwić, bowiem BMW serii 3 to kwintesencja BMW. To model, który może być dyskretnym sedanem, nierzucającym się w oczy radiowozem, ale również zwracającą na siebie uwagę szybką limuzyną.
Jeździłem zmodernizowanym BMW serii 3. Poznanie jego największej niespodzianki wymaga otwarcia drzwi

Jeździłem zmodernizowanym BMW serii 3. Poznanie jego największej niespodzianki wymaga otwarcia drzwi

Jeśli sądzisz, że to kolejny nudny lifting i cała modernizacja BMW serii 3 ograniczyła się do usunięcia pewnego najsłabszego elementu designu, to zajrzyj do środka, bo…
Jak producenci aut mijają się z prawdą? Test pojemności bagażników

Jak producenci aut mijają się z prawdą? Test pojemności bagażników

Niemiecki automobilklub ADAC znów ostrzega, by nie polegać wyłącznie na danych udostępnianych przez producentów samochodów. W wielkim teście pojemności bagażników aut okazało się, że deklarowane wartości mają się nijak do tego, co podczas pomiarów uzyskali eksperci.
BMW M3 Competition -  510 KM i 6 cylindrów za pół miliona złotych. Sprawdzam, czy ma to coś

BMW M3 Competition - 510 KM i 6 cylindrów za pół miliona złotych. Sprawdzam, czy ma to coś

Takie samochody jak BMW M3 wśród fanów motoryzacji są obiektem pożądania. Oczywiście, ich uczucia w większości przypadków są kierowane w stronę kultowych poprzednich generacji. A jakie jest najnowsze BMW M3?
BMW serii 3, Audi A4, Mercedes klasy C, a może Citroën C5? Każde z tych aut można kupić za około 35 tys. zł. Podpowiadamy, które ma najwięcej zalet

BMW serii 3, Audi A4, Mercedes klasy C, a może Citroën C5? Każde z tych aut można kupić za około 35 tys. zł. Podpowiadamy, które ma najwięcej zalet

Audi A4, BMW serii 3, Citroën C5 i Mercedes klasy C – wszystkie w wersji sedan, z dużym i mocnym dieslem i w cenie ok. 35 tys. zł. Które z tych aut ma najwięcej zalet, gwarantuje frajdę z jazdy, jest trwałe i cechuje się rozsądnymi kosztami eksploatacji?
Marzenie nie tylko policjanta. BMW M340i w bajecznej specyfikacji

Marzenie nie tylko policjanta. BMW M340i w bajecznej specyfikacji

BMW serii 3 to jeden ze sztandarowych modeli tej marki. Sedan klasy średniej cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów indywidualnych oraz firmowych flot. Można go także spotkać w roli oznakowanego i nieoznakowanego radiowozu polskiej policji. Ale testowy egzemplarz nie jest typowy. Nie wtapia się w tłum, jest mocny i szybki, a jednocześnie... niezwykle luksusowy i bardzo komfortowy.
Dziesięć najbardziej kontrowersyjnych BMW XXI wieku

Dziesięć najbardziej kontrowersyjnych BMW XXI wieku

O gustach się podobno nie dyskutuje, jednak wygląd samochodu potrafi bardzo podzielić fanów motoryzacji. Jedną z marek wywołujących od lat wielkie kontrowersje, jest BMW. Dyskusja nad stylistyką samochodów z Monachium mocno się nasiliła po prezentacji najnowszej serii 4.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech