Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat BMW seria 3

BMW seria 3

Raport: cofanie licznika o ponad 100 tys. km to norma. 16 modeli z najczęściej wykrytym "skręconym" przebiegiem
Aktualności

Raport: cofanie licznika o ponad 100 tys. km to norma. 16 modeli z najczęściej wykrytym "skręconym" przebiegiem

Zawierucha na rynku aut używanych. W 10 lat średnia cena wzrosła prawie 4-krotnie, diesel może spaść z piedestału
Aktualności

Zawierucha na rynku aut używanych. W 10 lat średnia cena wzrosła prawie 4-krotnie, diesel może spaść z piedestału

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
15 aut w wersjach, które są gwarancją sporych wydatków
Co warto kupić

15 aut w wersjach, które są gwarancją sporych wydatków

Na naszej liście aut-pułapek znalazły się samochody z różnych segmentów, ale w podobnym przedziale cenowym - można je kupić za około 30-40 tys. zł. W większości nie są to złe auta, ale wersje silnikowe, którym się przyglądamy, są wręcz gwarantem sporych wydatków. Przyjrzyjmy się 15 samochodom w najbardziej awaryjnych wersjach.

Odświeżone BMW M3 dostało zastrzyk mocy. Zmiany objęły też klasyczną "trójkę"
Premiery

Odświeżone BMW M3 dostało zastrzyk mocy. Zmiany objęły też klasyczną "trójkę"

BMW serii 3 i BMW M3 debiutują w odświeżonych wersjach. "Emka" ma teraz jeszcze więcej mocy, a cywilna "trójka" odświeżoną paletę jednostek napędowych. Co łączy oba auta? Drobne zmiany wizualne i nowe multimedia z ulepszonym systemem operacyjnym.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Jak bardzo bazowe wersje różnią się z zewnątrz od topowych? Porównałem auta premium
Aktualności

Jak bardzo bazowe wersje różnią się z zewnątrz od topowych? Porównałem auta premium

Dołuje cię przeglądanie Facebooka i Instagrama, bo wszyscy są tam tacy piękni i mają takie cudowne życie? Z samochodami bywa podobnie: na oficjalnych zdjęciach najczęściej widujemy najbardziej wyjściowe wersje, ale kiedy idziemy do salonu po bazowy wariant, to szału jakoś nie ma — paradoksalnie dotyczy to także modeli premium. Porównałem podstawowe i najbardziej efektowne wizualnie warianty sześciu prestiżowych samochodów i... możesz się zdziwić, jak naprawdę wyglądają realia najtańszych odmian.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Przejechaliśmy 100 tys. km BMW M3. Przez 30 lat żadne z aut nie skończyło testu w takim stanie
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW M3. Przez 30 lat żadne z aut nie skończyło testu w takim stanie

Niemal 500 KM mocy, napęd na tył, manualna skrzynia biegów, silnik z podwójnym doładowaniem – to nie są idealne predyspozycje dla długowieczności samochodu. Do tego kierowcy, którzy wielokrotnie sprawdzali, jakie są możliwości samochodu. Na koniec samochód został rozebrany, żeby sprawdzić kondycję wszystkich podzespołów.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Sprawdziłem, czy da się kupić niemiecką limuzynę za 20 tys. zł
Co warto kupić

Sprawdziłem, czy da się kupić niemiecką limuzynę za 20 tys. zł

Mam 20 tys. zł i na celowniku niemiecką limuzynę. Pod uwagę biorę pięć modeli. Założenie mam proste - wybieram spośród modeli najczęściej poszukiwanych na polskim rynku wtórnym. Czy z takimi oszczędnościami warto w ogóle brać się za szukanie?

Rodzinne auto za 100 tys. zł. TOP 5 i żadnego SUV-a
Co warto kupić

Rodzinne auto za 100 tys. zł. TOP 5 i żadnego SUV-a

Przy obecnych cenach nowych aut 100 tys. zł pozwala na zakup nowego samochodu kompaktowego lub crossovera z podstawowym silnikiem. Na rynku aut używanych taka kwota pozwala jednak na dużo większe szaleństwo. Dzisiaj Top 5 używanych samochodów klasy średniej za około 100 tys. zł.

Rodzinne auto już za 10 tys. zł? Oto nasz TOP 5
Co warto kupić

Rodzinne auto już za 10 tys. zł? Oto nasz TOP 5

Ford Mondeo, Volkswagen Passat czy Opel Insignia, to od wielu lat modele wybierane przez osoby poszukujące praktycznego rodzinnego auta, które może być również namiastką luksusowej limuzyny. Ale te modele to wybór oczywisty. W naszym TOP 5 są i auta popularne, i nieoczywiste propozycje, bo wśród nich również można znaleźć modele i wersje, które są dobrym wyborem. Co najważniejsze — za bardzo rozsądne pieniądze.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Kombi czy SUV – co wybrać?
Porównania samochodów

Kombi czy SUV – co wybrać?

Czy SUVy rzeczywiście są takie dobre i warte wyższej ceny niż porównywalne kombi? Sprawdzamy to na przykładzie 10 pojedynków SUVów z kombi i radzimy, który model wybrać.

Kompaktowe limuzyny z lat 70. -zdrowy rozsądek nigdy nie wygrywa?
Oldtimer

Kompaktowe limuzyny z lat 70. -zdrowy rozsądek nigdy nie wygrywa?

Cztery dekady temu przeciętne limuzyny klasy średniej przekroczyły granicę 100 koni. W naszym teście porównawczym pokazujemy, jak użyteczne na co dzień są pojazdy z tamtego okresu i jak bardzo różniły się kiedyś między sobą samochody tej samej klasy.

BMW serii 3 E90 - koszty będą rosnąć
Co warto kupić

BMW serii 3 E90 - koszty będą rosnąć

Używane BMW serii 3 E90 można kupić już za 20 tys. zł. Jednak najtańsze egzemplarze prawie zawsze wymagają dużego doinwestowania, a BMW pomimo wieku nie należy do tanich w utrzymaniu. Jaką więc wybrać "trójkę" E90, żeby się nie okazało, że wydamy masę pieniędzy na naprawy? Lepszy będzie diesel czy benzyna?

Używane BMW serii 3 F30/31 – nie taki ten diesel straszny!
Co warto kupić

Używane BMW serii 3 F30/31 – nie taki ten diesel straszny!

A zwłaszcza ten dwulitrowy, który – notabene – stanowi trzon oferty używanego BMW serii 3 z lat 2011-19. Sprawdzamy, ile warta jest "trójka" typoszeregu F30/31. Ceny zakupu, właśnie w przypadku wersji 2.0d N47 z początku produkcji, robią się coraz bardziej zachęcające i zaczynają się już od niecałych 40 tys. zł.

Które silniki BMW są najlepsze?
Co warto kupić

Które silniki BMW są najlepsze?

Samochody BMW dają dużo przyjemności z jazdy pod wieloma względami – także napędu. A to, że inżynierowie BMW potrafią budować efektywne jednostki, wiadomo nie od dziś. Podpowiadamy, które z nich są warte uwagi.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Wiekowe auta za 5-10 tys. zł, którymi warto się jeszcze zainteresować
Rankingi Aut Używanych

Wiekowe auta za 5-10 tys. zł, którymi warto się jeszcze zainteresować

Ktoś powie, że płacenie za dwudziestoletnie stare auto o kilka tys. zł więcej niż średnia cena rynkowa nie ma sensu, bo za podobne pieniądze można kupić młodszy samochód z nowszą konstrukcją. Nie do końca tak jest! Sprawdźcie, co można kupić w cenie od 5 do 10 tys. zł

BMW M3 E30 – ostry jak mało który
Youngtimer

BMW M3 E30 – ostry jak mało który

Samochód wcale nie wygląda spektakularnie, no i ma tylko 4 cylindry – pierwsze BMW M3 może nie uwodzi od pierwszego wejrzenia, ale potrafi wiele zaoferować, genialnie wręcz oddaje ducha lat 80., no i ma niebanalną historię, która czyni je naprawdę wyjątkowym autem. To M3 potrafi tańczyć wszystko: sambę, jazz, standardy. Lekko, elegancko, lecz z polotem.

Automat kontra manual. Czy warto samemu zmieniać biegi?
Porównania samochodów

Automat kontra manual. Czy warto samemu zmieniać biegi?

Automatyczna przekładnia potrafi być dużym udogodnieniem. Mimo to wielu kierowców wciąż obawia się tego rozwiązania. Czy słusznie? Przetestowaliśmy 10 par samochodów z automatem i manualem, żeby przekonać się, która wersja lepiej jeździ.

BMW 330e xDrive - czy plug-in da frajdę?
Testy nowych samochodów

BMW 330e xDrive - czy plug-in da frajdę?

Samochody BMW to gwarancja świetnego prowadzenia i doskonałych osiągów. Na przykładzie "trójki" z 292-konnym napędem na obie osie sprawdzamy, jakie korzyści przynosi hybryda plug-in i czy daje taką samą radość z jazdy, jak klasyczny benzyniak.

BMW M340i xDrive - mocny, szybki i komfortowy
Testy i prezentacje

BMW M340i xDrive - mocny, szybki i komfortowy

BMW serii 3 to jeden z popularniejszych modeli niemieckiej marki. To nikogo nie powinno dziwić, bowiem BMW serii 3 to kwintesencja BMW. To model, który może być dyskretnym sedanem, nierzucającym się w oczy radiowozem, ale również zwracającą na siebie uwagę szybką limuzyną.

Jeździłem zmodernizowanym BMW serii 3. Poznanie jego największej niespodzianki wymaga otwarcia drzwi
Testy nowych samochodów

Jeździłem zmodernizowanym BMW serii 3. Poznanie jego największej niespodzianki wymaga otwarcia drzwi

Jeśli sądzisz, że to kolejny nudny lifting i cała modernizacja BMW serii 3 ograniczyła się do usunięcia pewnego najsłabszego elementu designu, to zajrzyj do środka, bo…

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
BMW M3 Competition -  510 KM i 6 cylindrów za pół miliona złotych. Sprawdzam, czy ma to coś
Testy i prezentacje

BMW M3 Competition - 510 KM i 6 cylindrów za pół miliona złotych. Sprawdzam, czy ma to coś

Takie samochody jak BMW M3 wśród fanów motoryzacji są obiektem pożądania. Oczywiście, ich uczucia w większości przypadków są kierowane w stronę kultowych poprzednich generacji. A jakie jest najnowsze BMW M3?

BMW serii 3, Audi A4, Mercedes klasy C, a może Citroën C5? Każde z tych aut można kupić za około 35 tys. zł. Podpowiadamy, które ma najwięcej zalet
Używane

BMW serii 3, Audi A4, Mercedes klasy C, a może Citroën C5? Każde z tych aut można kupić za około 35 tys. zł. Podpowiadamy, które ma najwięcej zalet

Audi A4, BMW serii 3, Citroën C5 i Mercedes klasy C – wszystkie w wersji sedan, z dużym i mocnym dieslem i w cenie ok. 35 tys. zł. Które z tych aut ma najwięcej zalet, gwarantuje frajdę z jazdy, jest trwałe i cechuje się rozsądnymi kosztami eksploatacji?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.