Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Używane Testy długodystansowe

Testy długodystansowe

BMW X1 w teście długodystansowym. Po 100 tys. km mamy wiele obserwacji
Testy długodystansowe

BMW X1 w teście długodystansowym. Po 100 tys. km mamy wiele obserwacji

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przetestowaliśmy Maserati Ghibli z przebiegiem 150 tys. km. Ceny części zwalają z nóg
Testy długodystansowe

Przetestowaliśmy Maserati Ghibli z przebiegiem 150 tys. km. Ceny części zwalają z nóg

150 tys. km Volkswagenem Passatem 1.8 TSI. Jak silnik zniósł nasz test długodystansowy?
Testy długodystansowe

150 tys. km Volkswagenem Passatem 1.8 TSI. Jak silnik zniósł nasz test długodystansowy?

100 tys. km to była dla Volkswagena Passata 1.8 TSI tylko rozgrzewka – rodzinne kombi Volkswagena dostało szóstkę z minusem, więc postanowiliśmy, że zostanie z nami na dłużej. Czy dodatkowe 50 tys. km auto również pokonało bez problemów?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km Fordem Fiestą 1.0 EcoBoost z automatem. Silnik poległ
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km Fordem Fiestą 1.0 EcoBoost z automatem. Silnik poległ

Już w trakcie testu czerwona Fiesta 1.0 EcoBoost z automatyczną skrzynią biegów pokazywała swoje humory, ale to, co stało się na ostatniej prostej, spowodowało, że nasz mały Ford został bohaterem iście tragicznym. Późniejsze śledztwo Forda wykazało, że mieliśmy pecha - problemy, które nas spotkały, mogą dotyczyć nieco ponad 1,3 tys. aut z rynku niemieckiego i tylko 15 sztuk sprzedanych w polskich salonach. Tylko tyle zostało wyposażone w taką konfigurację silnika i skrzyni biegów, jak w naszym testowym egzemplarzu. Właśnie dlatego radzimy jej unikać.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem klasy A. Byliśmy zaskoczeni jego kondycją po teście
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km Mercedesem klasy A. Byliśmy zaskoczeni jego kondycją po teście

Mercedes A 220 d stanął do testu na dystansie 100 tys. km z mocnym dieslem pod maską. Na koniec możemy powiedzieć tylko jedno: jeśli chodzi o trwałość, to klasa sama w sobie.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Hyundai i30 N Performance po przejechaniu 100 tys. km. Poznaliśmy jego wszystkie mocne i słabe strony
Testy długodystansowe

Hyundai i30 N Performance po przejechaniu 100 tys. km. Poznaliśmy jego wszystkie mocne i słabe strony

Nasz długodystansowy test z Hyundaiem i30 N Performance udowodnił, że prowadzenie samochodu to wciąż coś więcej niż tylko przemieszczanie się z punktu A do B. W ciągu ostatnich dwóch lat samochód przejechał 100 029 km – żadnego z nich nie żałujemy.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Sprawdziliśmy Hondę Civic na dystansie 100 tys. km
Testy długodystansowe

Sprawdziliśmy Hondę Civic na dystansie 100 tys. km

Test długodystansowy Hondy Civic 1.5 Turbo ze skrzynią CVT dobiegł końca. Co wiemy? To twardy typ, ale też taki, który jest miły dla oka i łatwo można go polubić. Szkoda, że "japończykowi" przytrafiły się dwie wpadki, które wpłynęły na końcowy wynik.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Wjechaliśmy na podnośnik Mercedesem klasy A, którym przejechaliśmy 430 tys. km
Testy długodystansowe

Wjechaliśmy na podnośnik Mercedesem klasy A, którym przejechaliśmy 430 tys. km

Podobno trwałe Mercedesy skończyły się na W124. Czy to prawda? Bardzo dokładnie sprawdziliśmy Mercedesa klasy A trzeciej generacji, czyli W176 - auto z nowożytnej historii niemieckiej marki, przepełnione elektroniką i zbudowane na nowoczesną modłę. Sprawdzany egzemplarz miał na liczniku 430 tys. km.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Przejechaliśmy ponad 100 tys. km Audi A6 Avant 40 TDI. Mamy sporo przemyśleń
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy ponad 100 tys. km Audi A6 Avant 40 TDI. Mamy sporo przemyśleń

Po niemal 120 tys. kilometrów Audi A6 40 TDI Avant ląduje na podium naszego zestawienia – auto dobrze wygląda, a do tego prawie się nie psuje. Jeżdżący ideał? Nie do końca. W kilku aspektach to duże kombi nas rozczarowało, w innych – lekko poirytowało.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Przejechaliśmy 100 tys. km BMW M3. Przez 30 lat żadne z aut nie skończyło testu w takim stanie
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy 100 tys. km BMW M3. Przez 30 lat żadne z aut nie skończyło testu w takim stanie

Niemal 500 KM mocy, napęd na tył, manualna skrzynia biegów, silnik z podwójnym doładowaniem – to nie są idealne predyspozycje dla długowieczności samochodu. Do tego kierowcy, którzy wielokrotnie sprawdzali, jakie są możliwości samochodu. Na koniec samochód został rozebrany, żeby sprawdzić kondycję wszystkich podzespołów.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Przejechaliśmy po 100 tys. km 17 SUV-ami. Raport usterek jest zaskakujący
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy po 100 tys. km 17 SUV-ami. Raport usterek jest zaskakujący

Sprawdziliśmy, jak w testach długodystansowych na 100 tys. km wypadły najpopularniejsze na rynku SUV-y, m.in. VW Tiguan, Skoda Kodiaq, BMW X1 i wiele innych. Oto galeria zwycięzców, ale też i przegranych, którym przydarzyły się poważne usterki.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Mitsubishi Outlander PHEV - czy rzeczywiście pali 2,0 l/100 km?
Testy długodystansowe

Mitsubishi Outlander PHEV - czy rzeczywiście pali 2,0 l/100 km?

Mitsubishi Outlander PHEV to jedna z najlepiej sprzedających się hybryd typu plug-in na świecie. Model zadebiutował w 2012 r., ale dopiero niedawno trafił w nasze ręce i podczas testu długodystansowego miał nas przekonać do siebie i udowodnić, że pali tyle, co nic!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD
Testy długodystansowe

Na wesoło i beztrosko - Test 100 tys. km – Kia Sportage 2.0 CRDi AWD

Kia Sportage pokonała dystans 100 tys. km śpiewająco i... trafiła na szczyt naszej listy najmniej awaryjnych "maratończyków".

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Suzuki Swift Sport - nudny, ale emocjononujący
Testy długodystansowe

Suzuki Swift Sport - nudny, ale emocjononujący

W teście 100 tys. km Suzuki Swift Sport zapewnił nam sporo emocji. Ale tylko na drodze, bo odwiedziny w serwisie okazywały się czystą rutyną, a kondycja kluczowych elementów po rozebraniu na części również nie budziła zastrzeżeń.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Fiat Seicento 1.1 w teście 20 tys. km (z archiwum Auto Świata)
Testy długodystansowe

Fiat Seicento 1.1 w teście 20 tys. km (z archiwum Auto Świata)

Fiata Se­icen­to redaktorzy testujący "Auto Świata" wzięli pod lupę w 2003 r. Nie­za­wod­ność au­ta spraw­dzali na dy­stan­sie 20 tys. km. Przypominamy wyniki tego testu sprzed 18 lat.

Hyundai Santa Fe - duże auto z małymi problemami. Test 100 tys. km
Testy długodystansowe

Hyundai Santa Fe - duże auto z małymi problemami. Test 100 tys. km

Przez większą część dystansu nasz Hyundai Santa Fe punktował znanymi zaletami, ale na koniec testu na dystansie 100 tys. km zaskoczył też paroma drobnymi niedociągnięciami.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
100 tys. km Skodą Fabią Combi 1.2 TSI - praktyczna, ale nie tania
Testy długodystansowe

100 tys. km Skodą Fabią Combi 1.2 TSI - praktyczna, ale nie tania

Jak w czeskim fillmie, czyli nikt nic nie wie – warsztat zaspał, jeden kabel nie wytrzymał, przez co w gruncie rzeczy solidne oraz wszechstronne małe kombi straciło szansę na dobry wynik. A szkoda, bo Fabia Combi umie wiele rzeczy lepiej niż te wszystkie modne SUV-y i crossovery razem wzięte.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!
Testy długodystansowe

10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!

Oto najlepsi z najlepszych, czyli czołowa dziesiątka samochodów, które uczestniczyły w naszym wymagającym sprawdzianie trwałości na dystansie 100 tys. km (niekiedy nawet większym) i zaliczyły go brawurowo!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Skoda Superb 1.4 TSI - jak wygląda po 100 tys. kilometrów?
Testy długodystansowe

Skoda Superb 1.4 TSI - jak wygląda po 100 tys. kilometrów?

Skoda Superb — nazwa zobowiązuje. Od tego modelu oczekiwaliśmy na dystansie 100 tys. km dobrego wyniku. Czy Skoda Superb temu sprostała? Oto nasz szczegółowy raport. Nie obyło się bez drobnych wpadek, ale Skoda pozytywnie nas zaskoczyła.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Pół miliona kilometrów za kierownicą Mercedesa klasy C
Testy długodystansowe

Pół miliona kilometrów za kierownicą Mercedesa klasy C

Pamiętacie go jeszcze? Jeśli nie, to dobry czas, by o białym Mercedesie C 180 K przypomnieć – jest z nami od 13 lat i właśnie dobił do 500 tys. km! A to (chyba) jeszcze nie jego ostatnie słowo.

Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo
Testy długodystansowe

Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo

Drogie i duże auto to i oczekiwania nie mogły być małe. Czy Audi A6 Avant je spełniło? W większości tak. Ale nie wszystko poszło idealnie i zgodnie z planem.

Test długodystansowy BMW i3 – w elektryku zawiodła... elektryka!
Testy długodystansowe

Test długodystansowy BMW i3 – w elektryku zawiodła... elektryka!

Uszkodzony przewód wysokiego napięcia zatrzymał nasze długodystansowe BMW i3. Sprawka kuny, czy tym razem wina producenta?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.