Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Używane Testy długodystansowe

Testy długodystansowe

Skoda Karoq 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 10)
Testy długodystansowe

Skoda Karoq 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 10)

Seat Arona 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 1)
Testy długodystansowe

Seat Arona 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 1)

W końcu rozebraliśmy Seata Atecę na części! Z jakim skutkiem?
Testy długodystansowe

W końcu rozebraliśmy Seata Atecę na części! Z jakim skutkiem?

Ten test trwał trochę dłużej, niż planowaliśmy. Powód? A jakże, pandemia. W końcu jednak Ateca trafiła na końcowy demontaż, a rezultat?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
W Volkswagenie Golfie 1.4 TSI po 300 tys. km rozsypał się silnik!
Testy długodystansowe

W Volkswagenie Golfie 1.4 TSI po 300 tys. km rozsypał się silnik!

Po przejechaniu 287 147 km benzynowy silnik 1.4 TSI wyzionął ducha. Volkswagen Golf zatem odpadł z naszego ultramaratonu, w którym mierzył się Mercedesem klasy A.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
100 tys. km za kierownicą BMW i3 - takiego rachunku za prąd jeszcze nie było...
Testy długodystansowe

100 tys. km za kierownicą BMW i3 - takiego rachunku za prąd jeszcze nie było...

Takiego rachunku za prąd jeszcze nie było i tak elektryzującego testu długodystansowego również nie. Elektryczne BMW i3 pokonało z nami 100 tys. km. Samochód wypadł na tyle dobrze, że zdecydowaliśmy się pojechać dalej,

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Seat Ateca w teście 100 tys. km – bez ekstrasów i... awarii
Testy długodystansowe

Seat Ateca w teście 100 tys. km – bez ekstrasów i... awarii

100 tys. km to dla Seata Ateki 1.4 TSI była bułka z masłem. Gdy już mieliśmy jechać do Hiszpanii na końcowy demontaż, z powodu pandemii zamknięto granice. Dlatego hiszpański SUV zostaje z nami nieco dłużej.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używany Hyundai i10 1.2 - miejskie auto warte uwagi
Testy długodystansowe

Używany Hyundai i10 1.2 - miejskie auto warte uwagi

Hyundaiowi i10 1.2 Style poświęciliśmy nieco więcej czasu niż zwykle, bo nie dwa, lecz całe trzy lata. Dystans był już jednak typowy, czyli równe 100 000 km. Jak wypadł koreański maluch w naszym teście? Czas na podsumowanie!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używana Toyota Prius - ten samochód zaskakuje bezawaryjnością
Testy długodystansowe

Używana Toyota Prius - ten samochód zaskakuje bezawaryjnością

100 tys. km nasz hybrydowy Prius 4. generacji pokonał bez zająknięcia, jakby stale jechał z wiatrem w żagle! Postanowiliśmy, że japońska hybryda zostanie z nami na dłużej. Czy będzie tak bezproblemowa, jak dotychczas?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Seat Leon X-Perience 2.0 TDI DSG – podsumowanie testu na 30 tys. km | Test długodystansowy (cz.13)
Testy długodystansowe

Seat Leon X-Perience 2.0 TDI DSG – podsumowanie testu na 30 tys. km | Test długodystansowy (cz.13)

Nasz Leon w rekreacyjnej wersji X-Perience dotarł do końca testu długodystansowego. Generalnie podczas dziewięciu miesięcy w naszej redakcji Seat spisał się bardzo dobrze, ale pojawiła się jedna awaria.

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience – Wyposażenie | Test długodystansowy (cz. 7)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience – Wyposażenie | Test długodystansowy (cz. 7)

Tym razem prześwietlamy nowoczesne elementy wyposażenia dodatkowego naszego Seata Leona, w reflektorami ledowymi włącznie.

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience – 4X4 | Test długodystansowy (cz. 6)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience – 4X4 | Test długodystansowy (cz. 6)

Wersja X-Perience z założenia skonstruowana jest po to, by samochód lepiej radził sobie w trudnych warunkach, więc zima nie powinna stanowić dla naszego Leona zagrożenia.

Renault Twingo TCe 90 - to była czysta przyjemność
Co warto kupić

Renault Twingo TCe 90 - to była czysta przyjemność

Silnik z tyłu, radość z przodu: renault Twingo wiele rzeczy robi inaczej niż konkurenci z segmentu A. Jedną z rzeczy, których nie lubi, jest jazda autostradą. Trwałość jednak okazała się zadowalająca!

Dacia Duster 1.6 SCe - zaskakująco dobry, gdyby nie...
Testy

Dacia Duster 1.6 SCe - zaskakująco dobry, gdyby nie...

Testowany Duster drugiej generacji przejechał połowę zakładanego dystansu. Poniżej przedstawiamy wrażenia trzech użytkowników z jazdy.

Kia Optima 1.7 CRDi - test na dystansie 100 tys. km - optymalnej formy nie było
Testy długodystansowe

Kia Optima 1.7 CRDi - test na dystansie 100 tys. km - optymalnej formy nie było

Początkowo Kia Optima zebrała dużo pochwał od testujących, ale niestety, pod koniec egzaminu dojrzałości „koreańczyk” złapał zadyszkę – dwie poważne usterki kosztowały dobrą ocenę

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Hyundai i40 kombi - jak zdobyć szczyt trwałości?
Testy długodystansowe

Hyundai i40 kombi - jak zdobyć szczyt trwałości?

Hyundai i40 kombi to dowód, że koreańczycy szybko się uczą i produkują coraz lepsze auta. Potwierdza to wynik Hyundaia w naszym teście na dystansie 100 tys. km. I nie ma się co dziwić, że europejscy rywale zaczęli traktować koreański koncern jako poważne zagrożenie. Coraz większe udziały w rynku, coraz wyższe lokaty w rankingach niezawodności

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Volkswagen Passat 1.8 TSI - po prostu dobry samochód
Co warto kupić

Volkswagen Passat 1.8 TSI - po prostu dobry samochód

Po wielu wpadkach jakościowych w ubiegłych latach Volkswagen najwyraźniej przypomniał sobie, jak się robi trwałe auta – Volkswagen Passat 1.8 TSI znakomicie wypadł na dystansie 100 tys. km. Zostanie z nami na kolejne 50 tys. km

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Skoda Rapid Spaceback 1.6 TDI - bez usterek, ale z przygodami
Testy

Skoda Rapid Spaceback 1.6 TDI - bez usterek, ale z przygodami

Podczas półrocznego testu nasza Skoda Rapid Spaceback przejechała niemal całą Europę, pokonując w tym czasie 33 tys. km. Samochód nigdy nie odmówił posłuszeństwa, aczkolwiek kilka razy nas niemiło zaskoczył. Nasz Rapid kosztował ponad 90 000 zł. Przyznacie, że jak na kompaktowego hatchbacka to wygórowana kwota. Cenę wywindowało bogate wyposażenie, ale przede wszystkim 115-konny diesel

Dacia Duster 1.6 SCe - test długodystansowy cz.1
Testy

Dacia Duster 1.6 SCe - test długodystansowy cz.1

W czerwcu tego roku Duster był najczęściej kupowanym autem przez klientów indywidualnych. Rozpoczynamy jego 6-miesięczny test z popularnym silnikiem

Golf chce wspiąć się na szczyt
Testy długodystansowe

Golf chce wspiąć się na szczyt

Po 100 tys. km werdykt mógł być tylko jeden: auto w tak dobrym stanie szkoda wieźć na demontaż. Zatem Volkswagen Golf Sportsvan został z nami na kolejne 50 tys. km

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Możesz na nich polegać. Auta z najlepszymi wynikami w testach na 100 tys. km
Testy długodystansowe

Możesz na nich polegać. Auta z najlepszymi wynikami w testach na 100 tys. km

Jak niezawodne są dzisiejsze samochody? Na to pytanie najlepiej odpowiadają nasze testy długodystansowe, pokazujące wszystkie ich słabości, jak i mocne punkty. W tym zestawieniu pokazujemy samochody, które zdobyły najlepsze oceny.

Peugeot 2008 1.6 HDi - nie zawiódł nas!
Co warto kupić

Peugeot 2008 1.6 HDi - nie zawiódł nas!

Był zawsze gotowy do jazdy, ani razu nie zaskoczył drogą awarią, a demontaż nie ujawnił żadnych oznak korozji i problemów technicznych – bez dwóch zdań, model 2008 zrobił dużo dobrego dla image’u Peugeota

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Test Forda Mondeo na dystansie 100 tys. km - test zaliczony, ale z przygodami
Testy długodystansowe

Test Forda Mondeo na dystansie 100 tys. km - test zaliczony, ale z przygodami

Jedna poluzowana śrubka kosztowała Mondeo kombi dobrą ocenę na koniec naszego testu na dystansie 100 tys. km, ale Ford i tak może mówić o dość szczęśliwym finale

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.