Gwarancja do 7 lat i 150 tys. km – poważny argument czy chwyt marketingowy? Po pokonaniu 100 tys. km zareklamowaliśmy w ASO Kii trzy usterki Carensa. I jedziemy dalej
Z pierwszymi 100 tys. km testowana przez nas Alhambra 2.0 TDI poradziła sobie tak dobrze, że decyzja nie mogła być inna: zamiast na demontaż Seat trafił z powrotem na drogę. Oto podsumowanie po 200 tys. km!
Czy Skoda Fabia z silnikiem 1.2 TSi o mocy 90 KM to auto które sprawdzi się w codziennej eksploatacji? Sprawdziliśmy to w naszym półrocznym teście długosytansowym.
Myśleliśmy, że Mercedesy z dawnych lat jeszcze istnieją. GLK raczyło nas wygodnym wnętrzem i niezawodnością. Gdyby nie ta pompa wody...
Przejechanie pół miliona kilometrów jakimkolwiek samochodem w dzisiejszych czasach budzi szacunek. Jak poradziła sobie z takim dystansem Skoda Octavia II 2.0 TDI?
Pod odlotową karoserią Hondy Civic kryje się praktyczne auto, które bazuje na sprawdzonych oraz solidnych rozwiązaniach technicznych
Volkswagen Polo nie sprawił nam zbyt wielu niespodzianek. Kilku niepotrzebnych wizyt w serwisie dałoby się jednak uniknąć, gdyby konstruktorzy VW nie próbowali oszczędzać na tym, na czym nie trzeba
Hybrydowa Honda Jazz chodziła jak dobrze wyregulowany zegarek. Niestety, Japończycy zaoszczędzili na zabezpieczeniu antykorozyjnym, a zużycie paliwa nie było tak niskie, jak się spodziewaliśmy
Wymiana skrzyni biegów, bo zawinił niewielki metalowy pierścień. Do tego problemy z ksenonami i układem recyrkulacji spalin – drogi i prestiżowy SUV Audi Q3 zaliczył poważną wpadkę! Ale po kolei
Gdy Opel Meriva trafił na końcowy demontaż, wrażenia z jego testu wciąż były w naszej pamięci bardzo wyraźne, tyle że nie zawsze pozytywne
Nasz długodystansowy Space Star praktycznie nie ma czasu na odpoczynek. Tym razem wybraliśmy się do Frankfurtu, Szczecina i Świnoujścia.
Woda pod nogami, zepsuta klimatyzacja – to nie był łatwy egzamin dojrzałości dla Volkswagena up!-a, a mimo to maluch VW potrafił sprawić nam frajdę i dobrze odnajdywał się w różnych sytuacjach
Yeti - pierwszy SUV Skody zawsze był gotowy do jazdy i nie zaskoczył nas nigdy żadną istotną awarią. Za to wysokim spalaniem – i owszem!
Siedem miejsc, duża przestrzeń i komfort jazdy: Seat Alhambra 2.0 TDI ze spokojem pokonał 100 tys. km i… jedzie dalej. Oby jak najdłużej!
Mazda CX-5 przekonała nas do siebie. Gdyby tylko serwisanci Mazdy wykazali się większą skrupulatnością, mielibyśmy nowego lidera rankingu.
Zmiany własnościowe, nowy kierunek w stylistyce – na dystansie 100 tys. km sprawdzamy, ile Volvo jest jeszcze w... Volvo V60 D2
BMW 320i Touring udowodniło podczas testu, że nie tylko dostarcza prawdziwej przyjemności z jazdy, lecz także jest trwałe i niezawodne
Mała, ale wysoka i pojemna – Kia Venga przypomina starego Mercedesa klasy A. Na szczęście koreańskie auto okazało się znacznie trwalsze!
Trzycylindrowy silnik o mocy 125 KM i pojemności tylko 1.0 w niemałym kompakcie. Czy to naprawdę może się udać? Owszem, może – i to jak! Mały motor wypadł na dystansie 100 tys. km znakomicie. Zresztą nie tylko on
W zasadzie wymarzona kombinacja: Audi A4 Avant z dwulitrowym turbodieslem oraz „automatem”. Bezstopniowym, choć – jak pokazał nasz test na dystansie 100 tys. km – wcale nie bezproblemowym