Auto Świat Używane Testy długodystansowe Volkswagen Passat 2.0 TDI - test długodystansowy (cz. 8)

Volkswagen Passat 2.0 TDI - test długodystansowy (cz. 8)

W najbliższych latach systemy wspomagające kierowcę (a lista ich jest długa) za sprawą regulacji unijnych mają być obowiązkowo montowane w nowych samochodach. Systemy te za dopłatą montowane są już dziś - sprawdźmy więc, jak sprawdzają się poszczególne urządzenia w Volkswagenie Passacie 2.0 TDI

Volkswagen Passat 2.0 TDI
Auto Świat
Volkswagen Passat 2.0 TDI
  • Passat zahamuje, zanim go uszkodzisz na parkingu
  • Auto samo skręci albo nie, puszczasz kierownicę - ryzykujesz
  • Czytanie znaków drogowych - skuteczność zależy od jakości oznakowania

Z jednej strony trzeba przyznać, że wiele z elektronicznych wspomagaczy ratuje nam tyłek, a z drugiej... wywołuje wtórne kalectwo. Dość powiedzieć, że wysiadając z nowoczesnego mocno doposażonego auta do starego samochodu bez żadnych elektronicznych asystentów, kierowca potrzebuje czasu, by poczuć się pewnie, a wielu udogodnień będzie mu brakować już zawsze. To się nazywa uwstecznienie... Ale po kolei.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy: