Logo

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 10)

Szczepan Mroczek
Szczepan Mroczek

By tego dokonać trzeba przejść przez kilka poziomów menu na wyświetlaczu centralnym. Wtedy dezaktywuje się kontrola trakcji, a ESP staje się mniej restrykcyjne. W sportowym ustawieniu elektroniki można wykorzystać potencjał do zabawy, jaki daje górska zaśnieżona droga, ale do pełnej swobody wciąż jeszcze daleko. Zaletą takiego zestrojenia ESP jest asekuracja. Kiedy zbyt mocno zarzucimy tyłem, Seat Leon 2.0 TDI X-Perience posłusznie wraca na tor, a kierowca nawet nie czuje, że do akcji wkroczyła elektronika.

Udostępnij:
Autor Szczepan Mroczek
Szczepan Mroczek
Powiązane tematy: Seat Seat Leon
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium