Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Używane Testy długodystansowe

Testy długodystansowe

100 tys. km Kią Stonic – czy można na niej polegać?
Testy długodystansowe

100 tys. km Kią Stonic – czy można na niej polegać?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Mini Countryman na dystansie 100 tys. km: auto duże, bolączek mało!
Testy długodystansowe

Mini Countryman na dystansie 100 tys. km: auto duże, bolączek mało!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
10 najgorszych aut w testach długodystansowych. 5 z nich to niemieckie auta
Testy długodystansowe

10 najgorszych aut w testach długodystansowych. 5 z nich to niemieckie auta

Od 2014 roku ponad 80 samochodów musiało się sprawdzić w testach długodystansowych redakcji Auto Bild. W każdym takim teście auta są poddawane trudnym na dystansie 100 tys. km. Finał każdego takiego testu kończy się rozebraniem auta do ostatniej śrubki. Dopiero wtedy można ocenić, jak zużywają się samochody.

Fiat 500X - tak dobrego Fiata jeszcze u nas nie było
Testy długodystansowe

Fiat 500X - tak dobrego Fiata jeszcze u nas nie było

To jeden z najlepszych wyników Fiata w historii! Fiat 500X brawurowo zaliczył nasz sprawdzian. Włoski crossover wypadł na długim dystansie niemal idealnie i na koniec dostał piątkę z dużym plusem.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2WD - gotowy na głęboką wodę
Testy długodystansowe

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2WD - gotowy na głęboką wodę

Test na dystansie 100 tys. km okazał się igraszką dla Hyundaia Tucsona z dieslem 2.0 CRDi. Na koniec koreański SUV dostał więc szóstkę z małym minusem. To naprawdę solidne auto, choć z drobnymi oszczędnościami

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Używane Audi A4 Avant. Działa, choć przejechało już niemal 300 tys. kilometrów
Testy długodystansowe

Używane Audi A4 Avant. Działa, choć przejechało już niemal 300 tys. kilometrów

Dbać i jeździć, zamiast sprzedawać i kupować kolejne nowe auto — królowie przebiegu są przykładem zrównoważonego rozwoju. Wiele modeli obecnych na rynku już od kilku lat, takich jak Audi A4 Avant, nawet za granicą można kupić w atrakcyjnej cenie. I właśnie po takie auta chętnie sięgają Polacy. Dobrą wiadomością jest to, że nawet sprowadzony pojazd, ale w odpowiednim stanie technicznym, nie stanowi zagrożenia dla naszego budżetu.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Test długodystansowy Citroena C4 Cactus - nie ma kaktusa bez kolców
Testy długodystansowe

Test długodystansowy Citroena C4 Cactus - nie ma kaktusa bez kolców

Ten Citroën chce być inny i... z pewnością taki jest. Zjawiskowy, niecodzienny, wybija się z tłumu — taki jest Citroen C4 Cactus. Sprawdzamy, czy wyróżnia się też trwałością – oto nasz test na dystansie 100 tys. km

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Raport z testów 7 samochodów na dystansie 100 tys. km. Co słychać u naszych maratończyków?
Testy długodystansowe

Raport z testów 7 samochodów na dystansie 100 tys. km. Co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Niekończąca się przyjemność -  100 tys. km za kierownicą Mazdy MX-5
Testy długodystansowe

Niekończąca się przyjemność - 100 tys. km za kierownicą Mazdy MX-5

Mazda MX-5 pewnie jedzie i mieni się w promieniach słońca. Ale jak ten rubinowoczerwony roadster poradzi sobie z deszczem, solą na drogach oraz codziennymi trudnościami testu długodystansowego?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?
Testy długodystansowe

Testy aut na dystansie 100 tys. km – co słychać u naszych maratończyków?

Końcowy demontaż to nie wszystko – sprawdzamy, jak spisują się nasze auta długodystansowe, zanim dojadą do granicy 100 tys. km i zostaną rozebrane na części pierwsze.

Volkswagen Passat 2.0 TDI kontra Volkswagen Touran 2.0 TDI - test długodystansowy (cz. 10)
Testy długodystansowe

Volkswagen Passat 2.0 TDI kontra Volkswagen Touran 2.0 TDI - test długodystansowy (cz. 10)

Choć diesle popadły w niełaskę, to tak naprawdę dla kogoś, kto jeździ dużo i przejmuje się kosztami paliwa to nadal najrozsądniejsze rozwiązanie. Obydwa porównywane auta były napędzane silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM i skrzynie DSG. Sprawdziliśmy, w jakich sytuacjach lepiej sprawdzi się obszerne kombi, a kiedy praktyczniejszym wyborem będzie van.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 11)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 11)

Meble w paczkach do samodzielnego montażu. Wydawać by się mogło, że to nic nadzwyczajnego do przewiezienia. Po szybkim przeglądzie testowej floty w redakcji wybór padł na naszego Seata Leona 2.0 TDI X-Perience. Kompaktowe kombi na tle mniejszych hatchbacków i sedana wydawało się bowiem najsensowniejszym rozwiązaniem

Przegląd aut testowanych na dystansie 100 tys. km
Testy długodystansowe

Przegląd aut testowanych na dystansie 100 tys. km

W parku aut testowanych na dystansie 100 tys. km dużo się dzieje. Uczestniczy kilkanaście samochodów – niektóre już dobijają do mety, inne dopiero startują. Jak im idzie?

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 12)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 12)

Nasz długodystansowy Seat Leon 2.0 TDI X-Perience nie zwalnia tempa. Praktycznie co kilka dni wyrusza w dłuższą trasę. Szybka autostradowa jazda niesie za sobą konsekwencje. Seat zaczyna upominać się o... dolewki oleju

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 9)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 9)

Nasz Seat Leon 2.0 TDI X-Perience przekroczył granicę 20 tys. km. Pora na pierwsze podsumowanie. Po przejechaniu tak dużego dystansu w zaledwie pół roku mamy już bardzo dużo spostrzeżeń dotyczących tego udanego, kompaktowego kombi

Volkswagen Passat 2.0 TDI - test długodystansowy (cz. 8)
Testy długodystansowe

Volkswagen Passat 2.0 TDI - test długodystansowy (cz. 8)

W najbliższych latach systemy wspomagające kierowcę (a lista ich jest długa) za sprawą regulacji unijnych mają być obowiązkowo montowane w nowych samochodach. Systemy te za dopłatą montowane są już dziś - sprawdźmy więc, jak sprawdzają się poszczególne urządzenia w Volkswagenie Passacie 2.0 TDI

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Skoda Karoq 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 11)
Testy długodystansowe

Skoda Karoq 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 11)

Skoda Karoq 1.0 TSI jako mały SUV jest świetny do miasta, a jak poradzi sobie na górskich trasach? To właśnie postanowiliśmy sprawdzić w tej części testu długodystansowego

Skoda Karoq 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 9)
Testy długodystansowe

Skoda Karoq 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 9)

Zima w tym roku nie jest szczególnie ostra, ale taka w sam raz. Było trochę mrozu bez śniegu, było również nieco śniegu bez mrozu. Na początek zdajemy relację, jak nasza Skoda Karoq 1.0 TSI znosi mrozy

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 10)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 10)

Wreszcie nadszedł czas sprawdzenia napędu 4x4 w naszym Seacie Leonie 2.0 TDI X-Perience. W Tatrach spadł świeży śnieg, więc nie zwlekaliśmy z wyprawą na Podhale. W Seacie Leonie X-Perience nie można wyłączyć ESP. Istnienie tylko możliwość wybrania trybu sportowego

Skoda Karoq 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 8)
Testy długodystansowe

Skoda Karoq 1.0 TSI - test długodystansowy (cz. 8)

Skoda Karoq 1.0 TSI to udany samochód. Dlatego też nie mam zamiaru szukać w nim wad na siłę, tym bardziej, że moi redakcyjni koledzy w poprzednich raportach z testu długodystansowego znaleźli tak naprawdę tylko kilka drobnych mankamentów tego auta. Co do jednego jesteśmy zgodni: żaden z nich nie psuje pozytywnej oceny Karoqa, który na tle konkurentów prezentuje się bardzo dobrze

Volkswagen Passat - test długodystansowy (cz. 9)
Testy długodystansowe

Volkswagen Passat - test długodystansowy (cz. 9)

Samochód klasy średniej dobrze sprawdza się w różnych rolach, np. jako pojazd rodzinny lub długodystansowy. Takie auta często widzimy też w roli holowników. Okazuje się, że w wielu przypadkach będzie to znacznie lepszy wybór niż - wydawałoby się idealny w takiej roli - SUV. Zatem do długodystansowego Passata zaprzęgamy lawetę i ruszamy w trasę

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 8)
Testy długodystansowe

Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 8)

Licznik naszego Seata Leona 2.0 TDI X-Perience wyświetlił 19 637 km, a na desce rozdzielczej pojawił się komunikat: niski poziom oleju. Kilka minut po wyłączeniu silnika sprawdziliśmy za pomocą bagnetu, że poziom oleju spadł, ale jeszcze nie dotarł do dolnej granicy. W instrukcji obsługi znaleźliśmy wytyczne dotyczące norm jakie powinien spełniać olej longlife do silnika VW 2.0 TDI. Po wlaniu pół litra dedykowanego oleju komunikat na zegarach wygasł

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.