Auto Świat Używane Testy długodystansowe Mitsubishi Outlander PHEV - czy rzeczywiście pali 2,0 l/100 km?

Mitsubishi Outlander PHEV - czy rzeczywiście pali 2,0 l/100 km?

Mitsubishi Outlander PHEV to jedna z najlepiej sprzedających się hybryd typu plug-in na świecie. Model zadebiutował w 2012 r., ale dopiero niedawno trafił w nasze ręce i podczas testu długodystansowego miał nas przekonać do siebie i udowodnić, że pali tyle, co nic!

Mitsubishi Outlander PHEVŻródło: Auto Świat / Auto Bild
  • Tym razem pokonaliśmy dystans o połowę krótszy niż normalnie, ale Mitsubishi Outlander PHEV poddaliśmy trudnym próbom.
  • Spalanie było nieco wyższe, niż się spodziewaliśmy, ale trwałość – na szóstkę!
  • Po roku użytkowania maksymalny zasięg na prądzie to 45 km

Trochę to trwało, ale w końcu Mitsubishi Outlander PHEV — jeden z najlepiej sprzedających się na świecie SUV-ów ładowanych z gniazdka — trafił w nasze ręce. I bardzo nas to cieszy, bo mimo że nie jest już najnowszą konstrukcją, wyróżnia się na tle ówczesnych rywali... normalnością. Podczas gdy niektórzy producenci forsowali hybrydy i wersje plug-in o kosmicznym i awangardowym wyglądzie, Mitsubishi postanowiło nowatorską technikę ubrać w całkiem zwyczajnie wyglądające nadwozie. Propozycja spodobała się klientom, bo Outlander PHEV w swoim segmencie stał się przebojem sprzedaży. Może nie w Polsce czy Europie, ale już w skali globalnej – owszem.