Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat kompakty

kompakty

Hyundai i10, Dacia Duster, Volkswagen Golf. Nowe auta za 70 tys. zł - które kupić?
Porównania samochodów

Hyundai i10, Dacia Duster, Volkswagen Golf. Nowe auta za 70 tys. zł - które kupić?

Ford Focus, Mazda 3, Toyota Corolla – który kompakt wybrać? – Poradnik kupującego
Porównania samochodów

Ford Focus, Mazda 3, Toyota Corolla – który kompakt wybrać? – Poradnik kupującego

Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost – mały silnik, duże możliwości – test długodystansowy (cz. II)
Testy nowych samochodów

Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost – mały silnik, duże możliwości – test długodystansowy (cz. II)

Uczestniczący w półrocznym teście Ford Focus jest wyposażony w litrowego Ecoboosta o mocy 125 KM. Przyglądamy się szczegółowo budowie trzycylindrowej jednostki oraz sprawdzamy, jak radzi sobie w rodzinnym kombi.

Peugeot 308 z automatem – czy to dobry pomysł?
Testy

Peugeot 308 z automatem – czy to dobry pomysł?

Peugeot 308, będący niewątpliwie jednym z najbardziej przełomowych modeli francuskiej marki, od początku chciał być jak… jeden z pierwszych komputerów firmy Apple. Jej twórca okazał się wizjonerem i działał z odwagą, która w dzisiejszym marketingu, sprzedającym głównie to, czego chce klient, wydaje się nie do pomyślenia. To nie klienci, tylko Apple zadecydowało, że użytkownik komputera nie musi korzystać z przycisków kursora, więc klawiatury dostarczane były… bez tych przycisków. Podobnie było z jednoprzyciskową myszą.

Wiemy jak będzie wyglądać wnętrze nowego Volkswagena Golfa!
Aktualności

Wiemy jak będzie wyglądać wnętrze nowego Volkswagena Golfa!

Podczas niedawnej prezentacji dla swoich udziałowców Volkswagen pokazał projekt deski rozdzielczej nowego Golfa. Jak Wam się podoba?

Volkswagen Golf VIII - na zewnątrz jak zawsze, wewnątrz wszystko nowe
Aktualności

Volkswagen Golf VIII - na zewnątrz jak zawsze, wewnątrz wszystko nowe

Nowy Volkswagen Golf zadebiutuje jesienią tego roku. Producent doszlifowuje formę, a Auto Świat poznał już wszystkie szczegóły kolejnej generacji niemieckiego bestsellera.

Najpopularniejsze „kompakty” na świecie - Volkswagen Golf zdetronizowany!
Aktualności

Najpopularniejsze „kompakty” na świecie - Volkswagen Golf zdetronizowany!

Z europejskiej perspektywy najpopularniejszym autem kompaktowym jest zdecydowanie Volkswagen Golf. Jednak patrząc na sprzedaż globalną, niemiecki kompakt zajmuje dopiero... trzecie miejsce. O dziwo wyprzedzają go aż dwa auta z tego z Japonii.

Nowe BMW serii 1 – przednia radość z jazdy
Testy nowych samochodów

Nowe BMW serii 1 – przednia radość z jazdy

Koniec jazdy bokiem, nowe BMW serii 1 będzie oferowane z napędem na przednie koła. Udało nam się odbyć pierwszą jazdę zamaskowanymi prototypami. Oto nasze wrażenia

Skoda Scala – czy nowy kompakt Grupy Volkswagena zagrozi Golfowi?
Premiery

Skoda Scala – czy nowy kompakt Grupy Volkswagena zagrozi Golfowi?

Następca Rapida, z którego premiery zdajemy wam relację, trafi do sprzedaży na początku przyszłego roku. Skoda Scala jest większa od poprzednika i pod wieloma względami przewyższa flagowy kompakt koncernu – Volkswagena Golfa. Pytanie czy cena będzie również atrakcyjna?

Nowa Toyota Corolla - znamy ceny, promocja na Aurisa
Aktualności

Nowa Toyota Corolla - znamy ceny, promocja na Aurisa

Co prawda nowej Corolli jeszcze nie można kupić w polskich salonach, ale Toyota podała już jej ceny. Bazową wersję nowej Corolli wyceniono dość wysoko - na 75 900 zł. Za to mocno potaniały schodzący z rynku Auris oraz aktualna wersja Corolli.

Opel Astra H - niezły pomysł na niedrogi kompakt
Używane

Opel Astra H - niezły pomysł na niedrogi kompakt

Opel Astra H to bardzo popularny model na naszym rynku. Astrę 3. generacji można kupić już za około 10 tys. zł. Sprawdzamy, ile wart jest dziś używany Opel segmentu C i które wersje są godne uwagi. Opel Astra H jest na zupełnym szczycie wśród aut używanych. Liczba egzemplarzy oferowanych na sprzedaż przekracza bowiem 3,5 tys. sztuk (podobnie dużo ogłoszeń dotyczy tylko Audi A4 z lat 2000-08)

Nowa Toyota Corolla - sedan również hybrydowy
Aktualności

Nowa Toyota Corolla - sedan również hybrydowy

Po hatchbacku i kombi nadszedł czas na prezentację nowej generacji Corolli w wersji czterodrzwiowej. Auto trafi do sprzedaży w pierwszym kwartale 2019 roku.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Peugeot 308 GT – frajda bez nadęcia
Testy

Peugeot 308 GT – frajda bez nadęcia

Samochody sportowe dzielą się na dwa rodzaje – te, które zapewniają kierowcy mocne wrażenia nie tylko podczas prowadzenia, lecz także z racji rasowego wyglądu. Drugi rodzaj to wilki w owczej skórze – sportowe możliwości skrywają pod nadwoziem, które niewiele różni się od słabszych wersji silnikowych. Do tej drugiej grupy pojazdów należy Peugeot 308 GT.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Toyota Corolla - hybryda, która daje przyjemność z jazdy
Testy nowych samochodów

Toyota Corolla - hybryda, która daje przyjemność z jazdy

Toyota zapomina o Aurisie i wraca do zasłużonej nazwy Corolla. Najnowsze wcielenie słynnego modelu trafi do salonów w marcu, a my już mieliśmy okazję pojeździć wersjami przedprodukcyjnymi.

Te kompakty są hitem! - auta za 10-20 tys. zł
Używane

Te kompakty są hitem! - auta za 10-20 tys. zł

Klasa C za 10-20 tys. zł cieszy się ogromnym zainteresowaniem na rynku wtórnym. Uniwersalność i rozsądne koszty utrzymania sprawiają, że to idealna propozycja dla rodzin. Oto kompakty, które mają największe wzięcie.

Opel Astra 1.0 Turbo: trzy cylindry to standard
Testy

Opel Astra 1.0 Turbo: trzy cylindry to standard

Podczas półrocznego testu postanowiliśmy sprawdzić, ile jest warty Opel Astra 1.0 Turbo, bo przecież od jakiegoś czasu jesteśmy już skazani na benzynowe kompakty napędzane małymi doładowanymi silnikami

Fiat Tipo kontra Skoda Rapid Spaceback i Citroen C4 Cactus - praktyczność, styl czy ekonomia?
Porównania samochodów

Fiat Tipo kontra Skoda Rapid Spaceback i Citroen C4 Cactus - praktyczność, styl czy ekonomia?

Do naszego porównania stanęły trzy mocno różniące się charakterem kompaktowe modele – wszystkie wyposażone w doładowane benzyniaki o mocy ponad 100 KM. Sprawdziliśmy, jak jeżdżą, czy są praktyczne oraz które auto opłaca się kupić.

Używany Volkswagen Golf VII (od 2012 r.) - czy jest znowu trwały?
Używane

Używany Volkswagen Golf VII (od 2012 r.) - czy jest znowu trwały?

W każdej odsłonie Golfa można liczyć na obszerne wnętrze, świetną ergonomię oraz wiele rodzajów nadwozi i silników. Niestety, ostatnio bywały problemy z trwałością. Jak jest w 7. generacji?

Paryskie premiery marki Kia
Premiery

Paryskie premiery marki Kia

Na rozpoczynającym się salonie samochodowym w Paryżu Kia Motors prezentuje aż cztery nowe modele. Obok największej gwiazdy, czyli nowego shooting brake’a ProCeed w wersjach GT Line i GT, na stoisku marki możemy zobaczyć topowe wersje Ceeda GT i GT Line oraz elektrycznego crossovera e-Niro, który w trybie elektrycznym w mieście potrafi przejechać bez ładowania ponad 600 km.

Kia na salonie paryskim – nowy ProCeed
Aktualności

Kia na salonie paryskim – nowy ProCeed

Nowa generacja ProCeed w przeciwieństwie do poprzednika nie jest już 3-drzwiowym hatchbackiem, lecz reprezentuje gatunek shooting brake, łączący cechy sportowych coupé z funkcjonalnością kombi.

Nowe BMW serii 1 z przednim napędem
Aktualności

Nowe BMW serii 1 z przednim napędem

Nowa generacja BMW serii 1 żegna się z napędem na tylne koła i 6 cylindrami. Na pocieszenie dostanie: oszczędniejsze silniki benzynowe i diesle, dwie hybrydy plug-in i żwawą wersję M Performance.

Volkswagen Golf IV - ile jest dziś wart?
Używane

Volkswagen Golf IV - ile jest dziś wart?

Volkswagen Golf IV to nie jest samochód uwodzący stylem ani wyszukanymi rozwiązaniami technicznymi. Już w chwili debiutu nie kusił niczym szczególnym, choć trudno było mu też coś poważnego zarzucić. Kiedyś marzenie wielu ojców rodzin, dziś pomysł na budżetowy kompakt – mimo upływu lat Golf IV nadal cieszy się wzięciem na rynku wtórnym

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.