Hyundai S-Coupe to sportowy samochód osobowy produkowany przez południowokoreański koncern motoryzacyjny. Auto pojawiło się na rynku w 1989 roku i było sprzedawane przez wszystkim w Japonii, Europie i USA. Konstrukcyjnie pojazd opiera się na modelu Excel. 2-drzwiowe nadwozie typu coupe prezentuje się całkiem korzystnie, choć brakuje mi charakteru i dynamicznego designu.
Wewnątrz jet dosyć przestronnie, chociaż materiały użyte do wykończenia pozostawiają nieco do życzenia. Hyundai S-Coupe mógł pomieścić 4 pasażerów i 262 litry bagażu w kufrze. W 1993 roku postanowiono odświeżyć wygląd koreańskiego coupe. Auto otrzymało nowe reflektory, tylne światła, zderzaki i błotniki, dzięki czemu nabrał nieco bardziej sportowego charakteru. Wtedy też wprowadzono do oferty topowy, 1,5-litrowy silnik z turbosprężarką generujący 116 KM. Wcześniej dostępny był wolnossący benzyniak od Mitsubishi o tej samej pojemności i mocy 84 KM, który przy okazji liftingu został zastąpiony 90-konną jednostką Hyundaia o delikatnie zwiększonej objętości skokowej (z 1468 do 1495 ccm).
Napęd przenoszony był na przednią oś za pomocą 4-stopniowej przekładni automatycznej bądź 5-biegowej skrzyni manualnej. W 1996 roku zakończono produkcję Hyundaia S-Coupe, a jego następcą został model Coupe.