CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.314.564.161.99
Średnio4.504.684.352.07
Najdrożej4.694.894.572.24

Skoda Octavia z nowym silnikiem 1.5 TSI

4 sie, 09:14
Udostępnij
0
Skomentuj

Skoda Octavia, tak jak Volkswagen Golf, zyskała silnik 1.5 TSI o mocy 150 KM. Auto w tej wersji kosztuje od 84 500 zł.

Nowa jednostka napędowa bazuje na popularnym 1.4 TSI. Silnik zachował tę samą moc 150 KM, ale odznacza się lepszą elastycznością i bardziej żywiołową reakcją na dodanie gazu. Maksymalny moment obrotowy wynosi 250 Nm i jest generowany w zakresie 1500-3500 obr./min.

Jest to pierwszy silnik w Skodzie Octavii z funkcją wyłączania cylindrów (Active Cylinder Technology). Zależnie od obciążenia silnika, funkcja ACT sterownika silnika powoduje wyłączenie dwóch cylindrów w celu zmniejszenia zużycia paliwa.

1.5 TSI dostępny będzie w Octavii liftback oraz komb, zarówno z manualną skrzynią biegów, jak i dwusprzęgłową przekładnią automatyczną.

Octavia Active Ambition Drive Style
1.5 TSI 150 KM ACT - 84 500 zł 88 100 zł 89 180 zł
1.5 TSI 150 KM ACT DSG - 92 450 zł 96 050 zł 97 130 zł
Octavia Combi Active Ambition Drive Style
1.5 TSI 150 KM ACT - 88 500 zł 92 600 zł 93 630 zł
1.5 TSI 150 KM ACT DSG - 96 440 zł 100 540 zł 101 630 zł
Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (16)

No photo
No photo ~adamz1985 Użytkownik anonimowy
~adamz1985 :
No photo ~adamz1985 Użytkownik anonimowy
Jak zepsuć dobrze wyglądający samochód? Przeprowadzić lifting jak Octavi III. Tak się psuje dobre auta. A wiecie,że pancerne silniki 1.6 mpi są dalej w ofercie skody? Tak, tylko,że na Białorusi i w Rosji gdzie nie ma unii. Tam unijne normy nikogo nie interesują i ludzie mają super proste auta. Nie każdy potrzebuje bezpośredniego wtrysku paliwa, turbiny i dwumasu. Mi wystarczy 100 KM i gaz.
4 sie 13:48 | ocena: 87%
Liczba głosów:23
87%
13%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
~Adam :
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
Dla porównania astra sedan 1.4 turbo. Silnik pancerny. Z lpg i niemal najwyższa opcja wyposażeniowa za 69 tys. Dwustrefowa Klima, podgrzewane siedzenia i kierownica, chromy, alufelgi itd. Lekko licząc dwadzieścia tysięcy w kieszeni i jeździsz za grosze od nowości autem z 4-letnia gwarancją.
A jak jeździ ta astra można zobaczyć na filmach w Internecie. Daje czadu lepiej niż 2.0 tdi na autobahnie
6 sie 15:45 | ocena: 80%
Liczba głosów:15
80%
20%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~xx Użytkownik anonimowy
~xx :
No photo ~xx Użytkownik anonimowy
Czy to prawda ze to jeden z pierwszych silników benzynowych ( pierwszy był bodajże Mercedes ) wyposażonych w filtr cząstek stałych?
4 sie 15:47 | ocena: 100%
Liczba głosów:7
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Lukas/Oberschlesien Użytkownik anonimowy
~Lukas/Oberschlesien :
No photo ~Lukas/Oberschlesien Użytkownik anonimowy
Przy kombinowaniu liftingu tego modelu poszło chyba za duże Becherovky
4 sie 12:21 | ocena: 100%
Liczba głosów:13
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gunitshakur1990 Użytkownik anonimowy
~gunitshakur1990 :
No photo ~gunitshakur1990 Użytkownik anonimowy
Skoda za ponad 80tys zl? Toż to niegodziwość jakich mało...ciekawe czy 1.5 tai przejdzie równie wiele "modyfikacji" co 1.4 aby stać sie produktem "niezawodnym"
4 sie 10:00 | ocena: 81%
Liczba głosów:16
81%
19%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~MIRO Użytkownik anonimowy
~MIRO :
No photo ~MIRO Użytkownik anonimowy
uwaga na silniki 1.5 Tsi maja juz filtry DPF w silnikach benzynowych czyli na krotkie trasy i do miasta sie nie nadaja BUBEL NIEMIECKI
8 sie 12:09 | ocena: 82%
Liczba głosów:11
82%
18%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Mk Użytkownik anonimowy
~Mk :
No photo ~Mk Użytkownik anonimowy
...zwiększonym skoku cylindra... że co? Totalny brak wiedzy. Redaktor stażysta?
4 sie 10:08 | ocena: 83%
Liczba głosów:12
83%
17%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jgvjk Użytkownik anonimowy
~Jgvjk :
No photo ~Jgvjk Użytkownik anonimowy
Strasznie mułowaty
6 sie 15:39 | ocena: 83%
Liczba głosów:6
83%
17%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Es Użytkownik anonimowy
~Es :
No photo ~Es Użytkownik anonimowy
100 koni i gaz jezuu jak ty mozesz tak zyc , stoisz nie jedziesz takim silnikiem, zero frajdy
4 sie 18:43 | ocena: 67%
Liczba głosów:9
33%
67%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~tadeusz Użytkownik anonimowy
~tadeusz
No photo ~tadeusz Użytkownik anonimowy
do ~Adam:
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
6 sie 15:45 użytkownik ~Adam napisał
Dla porównania astra sedan 1.4 turbo. Silnik pancerny. Z lpg i niemal najwyższa opcja wyposażeniowa za 69 tys. Dwustrefowa Klima, podgrzewane siedzenia i kierownica, chromy, alufelgi itd. Lekko licząc dwadzieścia tysięcy w kieszeni i jeździsz za grosze od
nie takie pancerne po 50 tys km wysiadło turbo 7 tys regeneracja
21 paź 21:16
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej