Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.99
Średnio4.684.824.552.14
Najdrożej4.925.084.792.29

Opel Astra H - niezły pomysł na niedrogi kompakt

1 sie, 09:40
Udostępnij
0
Skomentuj

Astrę 3. generacji można kupić już za około 10 tys. zł. Sprawdzamy, ile wart jest dziś używany Opel segmentu C i które wersje są godne uwagi.

Opel Astra H jest na zupełnym szczycie wśród aut używanych. Liczba egzemplarzy oferowanych na sprzedaż przekracza bowiem 3,5 tys. sztuk (podobnie dużo ogłoszeń dotyczy tylko Audi A4 z lat 2000-08). Do tego ten model ma bardzo korzystny stosunek ceny do wieku – Astrę z 2004 r. można kupić już za ok. 10 tys. zł, choć komfort wyboru daje kwota o 5 tys. zł wyższa. Najdroższe pojazdy, powstałe po 2010 r. roku (wtedy model otrzymał dodatkową nazwę „Classic”), kosztują nie więcej niż 30 tys. zł.

Najpopularniejszą wersją Astry jest 5-drzwiowy hatchback. Najpopularniejszą wersją Astry jest 5-drzwiowy hatchback. Foto: Opel

W czym tkwi fenomen popularności kompaktowego Opla? Przyczyn jest wiele. Oprócz niskiej ceny zakupu, rozsądnych cen napraw (robocizny i części), bardzo dobrego dostępu do zamienników i przyzwoitej trwałości Astra to także bogata oferta wersji nadwoziowych.

Megapopularne są hatchbacki (szczególnie 5-drzwiowe, ale i wersji GTC nie brakuje) oraz kombi, w którym – podobnie jak w przypadku Vectry C – producent wydłużył rozstaw osi. Pierwsze z nich często pochodzą z importu i trudno zweryfikować ich historię, drugie zaś przeważnie pracowały jako auta firmowe lub taksówki, co oznacza duże wyeksploatowanie. Nie zmienia to jednak faktu, że na rynku nie brakuje też aut w dość dobrym stanie, które były regularnie serwisowane.

Nie tylko nudne wersje?

Kompakt Opla to także odmiany dające frajdę z jazdy, bo jak inaczej napisać o 240-konnej trzydrzwiowej Astrze OPC czy też o coupé-cabrio (Twin Top)? Co ciekawe, najrzadszą wersją jest... produkowany w Polsce sedan, którego dość późno wprowadzono do sprzedaży (2006 r.). Co zrozumiałe, w jego wypadku często można kupić samochód z polskiego salonu, od pierwszego właściciela, z pełną dokumentacją serwisową (ceny od 19 tys. zł).

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

Na plus trzeba zaliczyć też niezły wygląd Astry, zwłaszcza gdy porównamy ją z poprzedniczką. Całkiem przestronne wnętrze (szczególnie w kombi i sedanie) czyni z niej niezłe auto rodzinne. I chociaż bagażniki hatchbacków mają przeciętną pojemność, to już wersja kombi ze swoim 500-litrowym kufrem naprawdę nie ma się czego wstydzić na tle klasowych rywali.

Pełna opcja... też się zdarza

W początkowym okresie produkcji klimatyzacja była seryjnie oferowana dopiero w trzeciej w kolejności wersji Elegance, ale na rynku ma ją ponad połowa wystawionych na sprzedaż aut. Nie brakuje także topowych odmian Cosmo oraz Sport (ostatnia z wymienionych ma amortyzatory IDS+). Na polskim rynku wtórnym sporo jest też Opli z pakietem stylistycznym OPC Line, które wyglądają o niebo lepiej od serii (zwłaszcza z trzydrzwiowym nadwoziem GTC). W przypadku dobrze wyposażonych odmian jest jednak bardzo prawdopodobne, że są to samochody pochodzące z importu i mają ukryte wady.

Kokpit Astry - bez rewelacji, ale schludny i funkcjonalny. Kokpit Astry - bez rewelacji, ale schludny i funkcjonalny. Foto: Opel

Materiały użyte do wykończenia wnętrza Opla niezbyt ładnie wyglądają, ale nieźle znoszą tysiące pokonanych kilometrów. Zastrzeżenia są zgłaszane do obsługi kierunkowskazów (dźwignia zawsze wraca do pozycji wyjściowej) i tego, że czasem po skręcie migacz nie wyłącza się samoczynnie. Większość egzemplarzy nie ma wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej, ale w wersji z dużym wyświetlaczem komputera pokładowego można wywołać tę funkcję na ekranie, przytrzymując przyciski „Setting” i „BC” (Board Computer).

Jeśli chodzi o usterki, to Astra nie płata dużych figli – obecnie najczęściej remontuje się jej zawieszenie. Z tyłu po ok. 200 tys. km wymiany wymagają silentblocki tylnej belki. Warto sprawdzić ich kondycję przed zakupem, bo po pękających sprężynach to kolejna droższa awaria – dowiedzieliśmy się tego w firmie Auto-Remar, warsztacie specjalizującym się w Oplach. Wyjęcie belki i wymiana silentblocków kosztuje 500 zł (plus części – po 110 zł za sztukę).

Problemów może dostarczyć też przedni układ jezdny: od dolnych sworzni wahaczy, przez końcówki drążków kierowniczych, aż po drążki stabilizatora, ale te elementy nie są drogie. Typowym problemem jest także zużycie łącznika elastycznego wydechu. Tania naprawa polega na jego wycięciu i wspawaniu nowego (koszt: ok. 230 zł). Według mechaników z Auto-Remar Astra H nie ma już dużych problemów z centralką CIM (element umieszczony pod kierownicą; odpowiada m.in. za działanie świateł), bo te wraz z produkcją modelu wyeliminowano. Dużo może jednak kosztować remont manualnej przekładni M32 (zawodzi łożyskowanie).

Polecamy benzyniaki

Podstawowy silnik 1.2 spotyka się bardzo rzadko i trudno nawet oszacować jego ceny. O wiele łatwiej o motor 1.4, w którym koniecznie trzeba zmieniać olej co 15 tys. km – w przeciwnym razie możecie mieć problemy z napinaczem łańcucha rozrządu (koszt wymiany kompletu to ok. 1300 zł). Lepiej jednak wybrać silnik 1.6, gdyż spala podobne ilości paliwa (ok. 7,5 l/100 km), a zapewnia lepsze osiągi. Pasek zmienia się w nim co 150 tys. km i nie jest to droga operacja (całość: ok. 750 zł). Nie wymaga też każdorazowej wymiany pompy wody (ta pracuje na oddzielnym pasku).

Długie interwały olejowe zalecane przez Opla warto skrócić o połowę

Dobrze oceniamy motor 1.6T, ale niestety, egzemplarze z nim są dość drogie (od 17 tys. zł). Trwałość to także mocna strona benzyniaka 1.8, ale spala on już nieco więcej paliwa. W mocniejszej, 140-konnej wersji zdarzają się wycieki z chłodnicy oleju (wymiana 9 uszczelek; koszt oryginalnych to 650 zł). Topowe jednostki 2.0T mogą mieć za to problemy z turbosprężarką, która jest zintegrowana z kolektorem wydechowym (turbo da się regenerować).

Jeśli diesel, to 1.9 CDTI

Opel to również spory wybór turbodiesli – podstawowy 1.3 (silnik Fiata) jest trochę za słaby. Do tego miewa często problemy z EGR-em. Nie opłaca się go czyścić (wysoki koszt robocizny, o wiele wyższy niż w 1.9 CDTI) – lepiej od razu wymienić. Z dystansem należy podchodzić do motoru 1.7 CDTI (konstrukcji Isuzu), bo choć nie jest przesadnie awaryjny, ma kilka typowych bolączek – potrafi np. zassać olej z turbiny i bardzo kosztownie uszkodzić silnik. Jeśli jednak zauważycie w porę wycieki z turbo, wystarczy sama regeneracja za ok. 1000 zł.

Godny polecenia jest motor 1.9 CDTI – dobra trwałość, rozsądne spalanie. Wersje 8V (100 oraz 120 KM) mają kłopoty z kołami pasowymi i simmeringiem wału korbowego. Odmiana 16V (150 KM) – z klapkami kolektora ssącego i z przepustnicami. Turbo w 1.9 CDTI zintegrowano z kolektorem, ale na szczęście za ok. 1000 zł można regenerować turbosprężarkę.

Opel Astra H - dane techniczne:

Dane techniczne* 1.2 1.4 1.4 1.6 1.6 LPG 1.6
Lata 2004-10 2004-07 2004-10 2004-07 2009-10 2007-14
Silnik – typ, liczba zaworów benz. R4/16 benz. R4/16 benz. R4/16 benz. R4/16 benz. R4/16 benz. R4/16
Rodzaj napędu rozrządu łańcuch łańcuch łańcuch pasek pasek pasek
Układ rozrządu DOHC DOHC DOHC DOHC DOHC DOHC
Pojemność skokowa (cm3) 1229 1364 1364 1598 1598 1596
Moc maks. (KM) przy obr./min 80/5600 75/5600 90/5600 105/6000 112/6000 115/6000
Maks. mom. (Nm) przy obr./min 110/4000 120/4000 125/4000 150/3900 147/4000 155/4000
Skrzynia biegów** 5M 5M 5M, 5ET 5M, 5ET 5M 5M, 5ET
Prędkość maksymalna (km/h) 171 168 178 185 188 191
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 15 14,9 13,7 12,3 12,1 11,7
Spalanie (wg EU; l/100 km) 8,0/5,0/6,1 bd./bd./6,3 8,2/5,2/6,3 8,6/5,4/6,6 LPG śr.: 8,2 8,9/5,4/6,7
*dane dla wersji bazowej z manualną skrzynią; **M – skrzynia manualna, ET – Easytronic
Orientacyjne ceny używanych Astr III z podstawowym wyposażeniem wg analizy rynkowej (zł)
2004 11 000 11 200 11 900 12 100
2005 11 700 12 000 12 300 12 800
2006 12 500 12 900 13 200 13 700
2007 13 100 13 500 14 000 14 800 16 600
2008 13 900 16 700 17 500
2009 14 800 17 100 17 500 18 700

Opel Astra H - dane techniczne:

Dane techniczne* 1.6 Turbo 1.8 1.8 2.0 Turbo 2.0 Turbo 2.0 Turbo
Lata 2007-10 2004-07 2006-10 2004-07 2004-10 2005-10
Silnik – typ, liczba zaworów t.benz. R4/16 benz. R4/16 benz. R4/16 t.benz. R4/16 t.benz. R4/16 t.benz. R4/16
Rodzaj napędu rozrządu pasek pasek pasek pasek pasek pasek
Układ rozrządu DOHC DOHC DOHC DOHC DOHC DOHC
Pojemność skokowa (cm3) 1596 1796 1796 1998 1998 1998
Moc maks. (KM) przy obr./min 180/5500 125/5600 140/6300 170/5200 200/5400 240/5600
Maks. mom. (Nm) przy obr./min 230/1980 170/3800 175/3800 250/1950 262/4200 320/2400
Skrzynia biegów** 6M 5M, 4A 5M, 4A 6M 6M 6M
Prędkość maksymalna (km/h) 221 198 208 217 230 244
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 8,3 10,9 10,2 8,7 8,2 6,4
Spalanie (wg EU; l/100 km) 10,3/6,2/7,7 10,5/6,2/7,8 10,1/6,0/7,5 12,9/6,9/9,1 13,1/7,1/9,3 13,0/7,0/9,2
*dane dla wersji bazowej z manualną skrzynią; **M – skrzynia manualna, A – automatyczna
Orientacyjne ceny używanych Astr III z podstawowym wyposażeniem wg analizy rynkowej (zł)
2004 12 900 14 700 15 800
2005 13 100 15 100 16 200 20 100
2006 13 900 14 200 16 300 17 400 21 600
2007 17 300 15 000 15 300 17 500 18 700 23 200
2008 18 700 17 000 20 300 24 500
2009 20 700 19 100 22 600 26 400

Opel Astra H - dane techniczne:

Dane techniczne* 1.7 CDTI 1.7 CDTI 1.7 CDTI 1.7 CDTI
Lata 2004-06 2004-10 2007-14 2007-14
Silnik – typ, liczba zaworów t.diesel R4/16 t.diesel R4/16 t.diesel R4/16 t.diesel R4/16
Rodzaj napędu rozrządu pasek pasek pasek pasek
Układ rozrządu DOHC DOHC DOHC DOHC
Pojemność skokowa (cm3) 1686 1686 1686 1686
Moc maks. (KM) przy obr./min 80/4400 100/4400 110/3800 125/4000
Maks. mom. (Nm) przy obr./min 170/1800 240/2300 260/2300 280/2300
Skrzynia biegów** 5M 5M, 6M 6M 6M
Prędkość maksymalna (km/h) 168 181 187 195
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 15,4 12,3 11,6 10,4
Spalanie (wg EU; l/100 km) 6,3/4,1/4,9 6,4/4,2/5,0 6,2/4,0/4,8 6,8/4,6/5,4
*dane dla wersji bazowej z manualną skrzynią; **M – skrzynia manualna
Orientacyjne ceny używanych Astr III z podstawowym wyposażeniem wg analizy rynkowej (zł)
2004 10 200 10 300
2005 10 900 11 000
2006 11 300 11 500
2007 12 400 13 400 13 500
2008 14 400 14 900 15 000
2009 15 700 16 200 16 500

Opel Astra H - dane techniczne:

Dane techniczne* 1.3 CDTI 1.9 CDTI 1.9 CDTI 1.9 CDTI
Lata 2005-10 2005-10 2004-10 2004-10
Silnik – typ, liczba zaworów t.diesel R4/16 t.diesel R4/8 t.diesel R4/8 t.diesel R4/16
Rodzaj napędu rozrządu łańcuch pasek pasek pasek
Układ rozrządu DOHC OHC OHC DOHC
Pojemność skokowa (cm3) 1248 1910 1910 1910
Moc maks. (KM) przy obr./min 90/4000 100/3500 120/3250 150/4000
Maks. mom. (Nm) przy obr./min 200/1750 260/1700 280/1750 320/2000
Skrzynia biegów** 6M, 6ET 6M 6M, 6A 6M
Prędkość maksymalna (km/h) 172 180 191 208
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 13,7 11,5 10,5 8,9
Spalanie (wg EU; l/100 km) 6,2/4,0/4,8 7,4/4,9/5,8 7,5/5,0/5,9 7,7/4,9/5,8
*dane dla wersji bazowej z manualną skrzynią; **M – skrzynia manualna, A – automatyczna, ET – Easytronic
Orientacyjne ceny używanych Astr III z podstawowym wyposażeniem wg analizy rynkowej (zł)
2004 10 700 10 900
2005 10 700 10 900 11 100 11 300
2006 11 300 11 300 11 600 11 900
2007 12 200 13 800 14 500 14 600
2008 14 000 15 300 16 300 16 900
2009 15 500 16 900 17 900 18 800

Opel Astra H - serwis:

Materiały eksploatacyjne* benzynowe** diesel**
Olej silnikowy 3,5 l, 5W-30 4,3 l, 5W-30
Olej w skrzyni manualnej 1,6 l, Opel 93 165 290 2,4 l, Opel 93 165 290
Układ chłodzenia 5,9 l (na bazie glikolu) 7,0 l (na bazie glikolu)
Płyn hamulcowy ok. 0,5 l, DOT 4 ok. 0,5 l, DOT 4
Napęd rozrządu łańcuch pasek
Interwały międzyprzeglądowe
Olej silnikowy co 30 tys. km lub co rok co 30 tys. km lub co rok
Filtr przeciwpyłkowy co 30 tys. km co 30 tys. km
Filtr powietrza co 60 tys. km co 60 tys. km
Płyn hamulcowy co 2 lata co 2 lata
Napęd rozrządu łańcuch co 120 tys. km lub co 6 lat
*zalecane przez producenta; **dane dla benzyniaka 1.4 16V i diesla 1.9 CDTI

Opel Astra H - ceny części:

Ceny zamienników (zł) benzynowe* diesel*
Filtr oleju/powietrza od 13/20 od 22/48
Klocki/tarcze hamulcowe (przód) od 120/246 od 120/246
Amortyzatory przednie/tylne (kpl.) od 440/260 od 440/260
Łożysko koła przednie/tylne (kpl.) od 713/520 od 713/520
Sprzęgło (komplet) od 950 od 2400 (z „dwumasem”)
Napęd rozrządu (kpl.) od 915 (zestaw łańcucha) od 560 (z pompą wody)
Reflektor/błotnik (przód) od 207/134 od 207/134
*dane dla benzyniaka 1.4 16V i diesla 1.9 CDTI/120 KM

Nasza ocena: dobry moment na zakup Astry III

Jeśli potrzebujecie w miarę niekłopotliwego kompaktu za 10-20 tys. zł, to 3. generacja Astry może być niezłym pomysłem. To często oferowany model, który co prawda nieco się psuje, ale koszty napraw zwykle są dość niskie. To ostatnie to zasługa popularności i dość prostej budowy. Oczywiście, trzeba jej wybaczyć pewne niedociągnięcia i niezbyt wysoką jakość wykończenia. Należy także przyjrzeć się podwoziu, bo rdza w starszych egzemplarzach zaczyna być normą, ale i tak generalnie Astra H wypada dość dobrze.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (19)

No photo
No photo ~Przemek Użytkownik anonimowy
~Przemek :
No photo ~Przemek Użytkownik anonimowy
Jak się kupuję zajechane nie wiadomo skąd i z niewiadomym przebiegiem to tak jest.....mam ten samochód od 4 lat i złego słowa nie mogę na niego powiedzieć model z 2008 roku 1.9 101 km i nic - dosłownie nic się w nim nie psuje baaa amortyzatory od nowości nie były wymieniane a na ostatnim przeglądzie wypadły celująco. Więc nie wiem skąd te kretyńskie opinie na temat tego samochodu.....
4 sie 21:51 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~M75 Użytkownik anonimowy
~M75 :
No photo ~M75 Użytkownik anonimowy
Całkiem przyzwoity samochód - 1.6 115 KM. Ogólna ocena - 4.
Mógłby być nieco lepiej wyciszony, przydałby się 6-ty bieg. Deska rozdzielcza - plus za prostą i intuicyjną obsługę ale rzeczywiście jej wygląd nie każdemu przypadnie do gustu.
Z drugiej strony - nieskomplikowana budowa, niedrogie i dostępne części zamienne, przyzwoita niezawodność.
4 sie 09:56 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
88%
13%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Antek Użytkownik anonimowy
~Antek :
No photo ~Antek Użytkownik anonimowy
Miałem wątpliwą przyjemność posiadać ten cud techniki. Kupiłem nowy, w polskim salonie, benzyna 1.6 115KM. Przez kilka lat zrobiłem nim niewiele ponad 100tys. km i z przyjemnością pozbyłem się tej skarbonki. Przez te 100tys. przebiegu i 7 lat użytkowania wyrzuciłem dobre kilka tysięcy na naprawy. Po kolei sypały się cewka zapłonowa, koła zmiennych faz, pompa wody i parę innych atrakcji, co przy takim przebiegu uważam za jakiś żart. Pomimo, że przez cały okres użytkowania samochód nie miał nawet najmniejszej stłuczki, to rdza zaczęła żreć podłogę i błotniki, na gwarancji fabrycznej malowane rdzewiejące drzwi. Ten konkretny model silnika kompletnie nie nadaje się do tego samochodu, jest mułowaty i uniemożliwia dynamiczną jazdę. Jedyne plusy jakie według mnie ma to auto to pancerne zawieszenie i bardzo dobre hamulce.
8 sie 11:26 | ocena: 50%
Liczba głosów:4
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Tia Użytkownik anonimowy
~Tia :
No photo ~Tia Użytkownik anonimowy
Jakie trzeba mieć straszne życie żeby kupić ten samochód? Jest nudny, gumowaty w prowadzeniu, silnik 1.6 ma takiego muła, że problemem jest wyprzedzić ciągnik, wnętrze zaprojektował ktoś o poczuciu estetyki krowiego placka w trakcie burzy. Samochód wyglada jakby go zaprojektowali w latach '80. Prowadząc astre 3 mam ochote wjechać nią w drzewo, żeby chociaż trochę poprawić jej wygląd!
3 sie 19:07 | ocena: 57%
Liczba głosów:30
43%
57%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~DD Użytkownik anonimowy
~DD :
No photo ~DD Użytkownik anonimowy
Mam to cudo z dieslem 1,7 i prawdziwym przebiegiem niecałym 200tys. km. Już w to ustrojstwo wpakowałem kilka tys. zł.
3 sie 20:39 | ocena: 50%
Liczba głosów:6
50%
50%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kord Użytkownik anonimowy
~kord :
No photo ~kord Użytkownik anonimowy
a co z poborem oleju ?? to zmora tych samochodów..
2 sie 20:05 | ocena: 55%
Liczba głosów:11
55%
45%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Orson Użytkownik anonimowy
~Orson
No photo ~Orson Użytkownik anonimowy
do ~DD:
No photo ~DD Użytkownik anonimowy
3 sie 20:39 użytkownik ~DD napisał
Mam to cudo z dieslem 1,7 i prawdziwym przebiegiem niecałym 200tys. km. Już w to ustrojstwo wpakowałem kilka tys. zł.
Sprzedaj to czym prędzej. W tym segmencie najlepszy dla mnie jest focus. Kupiłem w aaa auto z przebiegiem 210 tys., tam też mają prawdziwe przebiegi jak się okazuje.
4 sie 13:24 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
33%
67%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Wojtek Użytkownik anonimowy
~Wojtek :
No photo ~Wojtek Użytkownik anonimowy
Super autko. Mam od nowosci 1.3 cdti. Przejechane 259 tys. Wymieniony dwumas ,egr,zawieszenie tyl i przod. Ceny w Aso opla we wloszech calkiem przyzwoite , godz robocza 35 euro plus vat. Auto nie jest przesadnie awaryjne
11 sie 16:45 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~opelpride Użytkownik anonimowy
~opelpride :
No photo ~opelpride Użytkownik anonimowy
Dobre auto ale tylko z silnikiem 1.4 bo 1.6 to niewypał który żre olej jak ja flaczki i pali tyle co Bentley Continental
4 sie 15:27 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
~Kamil :
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
1.4 90KM + lpg co 10 tyś wymiana oleju ani trochę nie bierze oleju od wymiany do wymiany
3 sie 13:51 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Robert Magdziak / Auto Świat

Prezentacja Opla Astry H

Zachowanie Opla na drodze jest przewidywalne. Akceptowalna trwałość zawieszenia, a jego naprawy – w większości przypadków tanie.

Opel Astra H - niezły pomysł na niedrogi kompakt (slajd 1 z 17)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego