Tanie, szybkie i do tego oszczędne!

Auto Świat
Jeszcze 5, 6 lat temu zakup samochodu z nowoczesnym turbodieslem wzbudzał poważne kontrowersje. Chodziło przede wszystkim o cenę. Wielu potencjalnych nabywców z ironią stwierdzało, że za ok. 50 tys. zł (właśnie tyle kosztowali bohaterowie naszego porównania) można było kupić samochód segmentu C - co prawda, z benzynowym silnikiem 1.4 lub 1.6, ale walorami użytkowymi aspirującymi do miana auta rodzinnego. Poza tym nie wiadomo było, jak te wysokoprężne "cuda techniki" będą spisywać się w eksploatacji. Czy rzeczywiście są tak szybkie i oszczędne, jak obiecują producenci? Czy dorównają trwałością protoplastom? Sprawdzimy to na przykładzie Fiata Punto II JTD, Peugeota 206 HDI i VW Polo III TDI. To samochody cieszące się dużą popularnością na rynku używanych. Szybko znajdują nabywców, jeśli tylko są w dobrym stanie technicznym i oczywiście - mają atrakcyjną cenę.

Katalog Samochodów Auto Świat