Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Kia Stonic – pierwsze zdjęcia

20 cze 17 14:03

Kia opublikowała pierwsze zdjęcie nowego modelu Stonic. Będzie to miejski crossover, odpowiednik modelu Kona w gamie bratniego Hyundaia.

Udostępnij
0
Skomentuj

Crossovery biją rekordy sprzedaży, więc pojawia ich się coraz więcej. Niedawno modelem tego typu pochwalił się Hyundai, tuż za nim podąża Kia.

„Do 2020 roku sprzedaż małych crossoverów będzie wyższa niż sprzedaż crossoverów segmentu C. Do tego roku 1 na 10 samochodów sprzedawanych w Europie będzie należał do klasy, którą reprezentuje Kia Stonic. Crossovery segmentu B chętnie wybiera 21% klientów, którzy przesiadają się do nich z samochodów najmniejszych i małych oraz 15% nabywców, którzy decydują się na zakup auta z tego segmentu zamiast większego hatchbacka. Samochody w stylu Kia Stonic są atrakcyjne nawet dla klientów, którzy dotychczas jeździli minivanami” - uważa Michael Cole, dyrektor ds. operacyjnych Kia Motors Europe.

W motoryzacji panuje teraz moda na kolorowe nadwozia i wnętrza, których wykończenie mogą dobierać klienci wedle swoich upodobań. Stonic wpisze się w ten trend - będzie modelem o największych możliwościach personalizacji w ofercie marki Kia. Dostępnych będzie aż 20 dwukolorowych tonacjach barwy nadwozia, w tym pięć kolorów dachu do wyboru.

Zaletami crossovera będą także ergonomicznie zaprojektowane i przestronne wnętrze z ponad 350-litrowym bagażnikiem oraz bogate wyposażenie z zakresu multimediów i systemów poprawiających bezpieczeństwo.

Auto będzie mogło być napędzane jednym z trzech silników benzynowych: trzycylindrowym 1.0 T-GDI 120 KM z turbodoładowaniem lub którymś z wolnossących MPI o pojemnościach 1,25 i 1,4 litra. W gamie znajdzie się tez turbodiesel 1.6 CRDi. Napęd na przednie koła będzie przenoszony poprzez ręczną skrzynię biegów.

Kia Stonic trafi do sprzedaży w Europie już w trzecim kwartale tego roku.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 2/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowe elektryczne Mercedesy; wszystkie SUV-y na polskim rynku - poradnik kupującego; porównanie dużych kombi marek premium; test Skody Karoq; Citroen Grand C4 Picasso - podsumowanie testu długodystansowego; smartfon jako narzędzie do kontrolowania auta; wideorejestratory policyjne; polecane silniki Peugeota; używany Nissan Qashqai II.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Sebastian Użytkownik anonimowy
~Sebastian :
No photo ~Sebastian Użytkownik anonimowy
Moim zdaniem wzrost zainteresowania crossoverami to duża szansa dla klasycznych hatchbackow. Konkurencja cenowa w tych klasach wyjdzie na dobre nam - klientom. Nie mam potrzeby dopłacać +/- 10 tys. zł żeby siedzieć 3 cm wyżej.
21 cze 17 08:54 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~R Użytkownik anonimowy
~R :
No photo ~R Użytkownik anonimowy
Skad taka opinia ze technicznie to muzeum? Nie mysle zeby tak bylo. A ktora marka zmienia technike co rok lub 2a lata. Toyota jedzie od wiekow na tych samych silnikach i niczego nie zmienia
20 cze 17 16:34 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Andy Użytkownik anonimowy
~Andy :
No photo ~Andy Użytkownik anonimowy
Pewnie chodzi o 4-biegowy automat w Rio... np w Meksyku dają już normalne 6 biegów w automacie... Pod tym względem rzeczywiście są u Nas moooocno w tym :(
20 cze 17 21:30 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~sed Użytkownik anonimowy
~sed :
No photo ~sed Użytkownik anonimowy
Kia ładnie wygląda, raczej tylko z zewnątrz, a technicznie to muzeum motoryzacji.
20 cze 17 15:47 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
0%
100%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jack Użytkownik anonimowy
~jack
No photo ~jack Użytkownik anonimowy
do ~oko:
No photo ~oko Użytkownik anonimowy
22 cze 17 10:59 użytkownik ~oko napisał
Silniki o takich mocach przy aucie ważącym min. 1400kg to PO-RA-ŻKA .

Co Ty gadasz, silnik spokojnie daje radę. To nie samochód na tor wyścigowy a do normalnego użytkowania. Plusem kii jest to, że bardzo dużo części w dobrych cenach do nich jest. Chociażby z delph
25 wrz 17 18:22
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~op Użytkownik anonimowy
~op
No photo ~op Użytkownik anonimowy
do ~Andy:
No photo ~Andy Użytkownik anonimowy
20 cze 17 21:30 użytkownik ~Andy napisał
Pewnie chodzi o 4-biegowy automat w Rio... np w Meksyku dają już normalne 6 biegów w automacie... Pod tym względem rzeczywiście są u Nas moooocno w tym :(
jeśi coś jest dobre to po co to zmieniać? pamiętaj im bardziej utarty schemat silnika tym taniej wychodzi jego utrzymanie. mam avensisa D-CAT, leciwy i musiałem pompę wtryskową wymieniać. na allegro z delph znalazłem tańszy odpowiednik. Przy tych wszystkich wynalazkach turbo itp przebitka cenowa jest ładna.
14 lip 17 22:52 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~oko Użytkownik anonimowy
~oko :
No photo ~oko Użytkownik anonimowy
Silniki o takich mocach przy aucie ważącym min. 1400kg to PO-RA-ŻKA .

22 cze 17 10:59
Liczba głosów:0
0%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej