CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej3.484.353.961.69
Średnio4.394.604.231.84
Najdrożej4.694.894.592.09

Z Warszawy do Wrocławia w 3,5 godziny

28 lis 14 13:17
Udostępnij
0
Skomentuj

Wreszcie będzie można szybciej dotrzeć do Wrocławia z Warszawy i z Łodzi – ostatni odcinek drogi ekspresowej S8 między Łodzią a Wrocławiem: Sieradz-Łask jest już gotowy.

Teraz podróż samochodem trasą S8 z Łodzi do Wrocławia długości ok. 250 km trwa nieco ponad 2 godziny, dotychczas dotarcie do Wrocławia zabierało co najmniej 3-4 godziny i odbywało się w stresujących warunkach.

Podróż z Warszawy do Wrocławia także skróci się znacznie, a komfort podróżowania wzrośnie. Jest jednak jeden słaby punkt: Łódź i okolice. Tu stracimy trochę czasu.

Z Warszawy do Wrocławia można teraz podróżować na 3 sposoby:

1. Tradycyjnie, wyjeżdżając z Warszawy trasą S8 (czyli tzw. katowicką) przez Janki, Rawę Mazowiecką, Tomaszów Mazowiecki do Piotrkowa, potem na Bełchatów i Wieluń, a dalej już trasą S8 do Wrocawia.

Kłopotliwy i czasochłonny jest przejazd przez Bełchatów, a potem wąska i zatłoczona trasa do Wielunia z wieloma ograniczeniami prędkości i fotoradarami.

2. Z Warszawy do Piotrkowa trasą S8 (katowicką), potem kawałkiem przyszłej autostrady A1 do Tuszyna i stamtąd do trasy S8.

3. Autostradą A2 z Warszawy do Strykowa a potem do węzła Emilia (drugi węzeł za Strykowem – ocinek już płatny, kosztuje kilka zł). Z węzła Emilia najlepiej kierować się na Zgierz, Aleksandrów Łódzki i Konstantynów Łódzki do S8.

Można próbować też przejechać przez Łódź, ale ten wariant odradzamy, gdyż jest to miasto rozkopane i czekają nas tam korki i nieoczekiwane objazdy.

Podróż z WSarszawy do Wrocławia, w zależności od obranego wariantu trasy nie powinna trwać dłużej niż 3,5-4 godziny.

Konfortowy i szybki przejazd na trasie Warszawa-Wrocław będzie możliwy dopiero za 2 lata, gdy ukończony zostanie odcinek autostrady A1: Łódź Północ-Tuszyn. Będzie to jednocześnie wschodnia obwodnica Łodzi.

Wtedy z Warszawy do Wrocławia, nie łamiąc przepisów, będzie można dotrzeć samochodem w 3 godziny: autostradą A2 do węzła Łódź Południe a dalej trasą S8.

Druga możliwość to trasą S8 do Piotrkowa, dalej A1 do węzła Łódź Południe i dalej S8 do Wrocławia. Pokonanie tej trasy bez łamania przepisów (maks. prędkość na S8 to 120 km/h) zajmie ok. 4 godz.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 33/2017 już w sprzedaży a w nim - Nowości Audi – Q6 i e-tron oraz nowe generacje A1, A3 i A4; McLaren 570S Spider – pierwsza jazda superkabrioletem; Dacia Dokker, Hyundai i40 kombi, Mercedes klasy E kombi, Renault Grend Scenic, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, VW Golf Variant i VW Tiguan – porównanie możliwości aut obciążonych wakacyjnym bagażem; Cisza w kabinie – wygłuszanie auta: jak, gdzie i ile kosztuje; Z drugiej ręki: Skoda Octavia I (1996-2010); Top 5: pikapy za 30-40 tys. zł. Zapraszamy do lektury
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Raxx Użytkownik anonimowy
~Raxx :
No photo ~Raxx Użytkownik anonimowy
Niekompetencja zarządu Łódzkiego oddziału GDaki jest już legendarna. Wysrarczy wspomnieć o DK92 przebudowanej do klasy GP, z ograniczeniem do 70 km/h na każdym skrzyżowaniu. Podobnie ci geniusze zorganizowali ruch na swoim odcinku S8 - co łuk to ograniczenie do 100 km/h, pomimo, że mazowiecki odcinek ma podobny profil ale ograniczenia nie występują.
1 gru 14 10:11 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gecko Użytkownik anonimowy
~gecko :
No photo ~gecko Użytkownik anonimowy
dzisiaj przejechałem trasę Wrocław - Warszawa jadąc S8 i A2. Czas: 2h:35m. średnia prędkości 173 km/h
8 lis 16 23:25 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Michał Użytkownik anonimowy
~Michał :
No photo ~Michał Użytkownik anonimowy
"Konfortowy " - dalej już nie czytałem.
7 mar 15 18:46 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Sedes_z_Szaletu Użytkownik anonimowy
~Sedes_z_Szaletu :
No photo ~Sedes_z_Szaletu Użytkownik anonimowy
Natychmiastowej INTERWENCJI wymaga WĄSKIE GARDŁO powstające na budowanej właśnie A1-Wschodniej Obwodnicy Łodzi (WOŁ). Odcinek ten przejmie bowiem nie tylko ogromny potok aut z kierunku N-S (Gdańsk-Katowice), lecz także strumień NE-SW (z nowej S8 do A2 : Litwa-Wawa-Łodź-Wrocław-Niemcy/Czechy - patrz-mapka: http://imgur.com ). Na to wszystko NAŁOŻY SIĘ jeszcze podłódzki potok wewnątrzaglomeracyjny (relacje: Kutno-Łódź-Piotrków Tryb., Sieradz-Zd.Wola-Łódź-Łowicz)
Tymczasem A1-WOŁ budowana jest w KARYKATURALNYM wręcz przekroju 2x2 pasy, który TAM MUSI okazać się NIEWYSTARCZAJĄCY ! KORKI na tak wąskiej A1-WOŁ są MUROWANE !!! CODZIENNIE ! Zwłaszcza w porannym i popołudniowym szczycie. . . .
P.S. Na całym świecie miejskie i podmiejskie odcinki autostrad, które charakteryzują się przecież znacznymi fluktuacjami nasilenia ruchu w rytm przemieszczania się potoków pracowniczych, buduje się SZERSZE, niż te, które biegną przez pola i lasy ! Świat to wie, łódzka GDDKiA - nie !!! (żądzą tam 4 niekumate panie-dyrektory + 1 inżynier ds. bez znaczenia)
Chociaż i u nas : S2 w Wawie ma od 2x3 do 2x7 pasów; peryferyjna A8 wokół Wrocławia ma 2x3-2x4 pasy, A2 od Pruszkowa do Konotopy - 2x4 ; między węzłami w Strykowie A2 ma od 2x3 do 2x4 pasy ! Tymczasem najważniejszy w całej polskiej sieci drogowej odcinek A1-WOŁ ma mieć zaledwie 2x2 pasy. To PIRAMIDALNY ABSURD, OCZYWISTY NONSENS, ŚWIADECTWO NIEKOMPETENCJI i BRAKU WYOBRAŹNI "speców" z GDDKiA ! To nie jest oszczędność, lecz czystej wody niegospodarność ! Bo konieczność dobudowania trzeciego pasa dla udrożnienia A1-WOŁ stanie się oczywista wkrótce po otwarciu tego odcinka. Wydamy przeszło miliard złotych a obudzimy się w korkach i z przysłowiową "ręką w nocniku". PRZEbudowa zaś A1 "pod ruchem" okaże się o wiele bardziej kosztowna, niepomiernie bardziej uciążliwa i potrwa znacznie dłużej, niż jej budowa od razu w niezbędnym na tym odcinku przekroju 2x3 pasy, który stanowi tam absolutne MINIMUM !
Nie wyrzucajmy pieniędzy w błoto ! Czy PO-lak mądry PO-trafi być wyłącznie dopiero PO szkodzie??!..
28 lis 14 15:23 | ocena: 83%
Liczba głosów:12
83%
17%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: GDDKiA / Auto Świat

Trasa S8

A2, węzeł Łódź Północ

Z Warszawy do Wrocławia w 3,5 godziny (slajd 1 z 6)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: GDDKiA / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: GDDKiA / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: GDDKiA / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: GDDKiA / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: GDDKiA / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego