CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.254.424.051.95
Średnio4.554.694.312.10
Najdrożej4.784.954.592.34

Nowy SUV Peugeot 5008 - rodzinny samochód na baaardzo długie podróże

28 sie, 10:00
Udostępnij
0
Skomentuj

Druga generacja Peugeot 5008 przemieniła się z minivana w modnego SUV-a. Auto nie zatraciło przy tym rodzinnego charakteru. To atrakcyjny stylistycznie i uniwersalny wóz na każdą okazję.

Peugeot 5008 zwraca na siebie uwagę nowoczesnym wyglądem i oryginalnymi detalami. Masywny przód, dwukolorowe nadwozie czy tylne lamy symbolizujące lwie pazury – to tylko wybrane elementy, które składają się na atrakcyjną całość. Kto powiedział, że rodzinny samochody muszą być nudne? Jeszcze bardziej spektakularnie jest w środku. 5008 to kolejny model marki, wyposażony w najnowszą wersję Peugeot i-Cockpit.

Peugeot 5008 Peugeot 5008 Foto: Auto Świat

Ten futurystyczny projekt deski rozdzielczej okazuje się przemyślany i wygodny w użytkowaniu. Mała kierownica, spłaszczona u góry i u dołu, świetnie leży w dłoniach. Nad nią znajduje się cyfrowy zestaw wskaźników, który może wyświetlać informacje na wiele różnych sposobów. Na środku kokpitu mieści się ekran dotykowy, przy czym bezpośredni dostęp do najważniejszych funkcji (radia, klimatyzacji, nawigacji czy ustawień pojazdu) umożliwiają przyciski, które również wyglądają nietypowo. Materiały wykończeniowe, jak to w aucie francuskim, są wysokiej jakości, miłe w dotyku.

Wnętrze robi wrażenie również przestronnością i funkcjonalnością, godną minivana. Na pokładzie umieszczono siedem foteli. Te w trzecim rzędzie chowane są w podłodze bagażnika, więc w każdej chwili w aucie może zmieścić się siedem osób (można je też całkowicie wymontować). Duży rozstaw osi, wynoszący 2,84 m, sprawia, że nikomu nie powinno być ciasno. Naturalnie z tyłu najwygodniej będzie dzieciom.

Peugeot 5008 Peugeot 5008 Foto: Auto Świat

Indywidualne fotele drugiego rzędu pozwalają na optymalne wykorzystanie kabiny. Są tej samej szerokości, można je pojedynczo składać, regulować kąt oparcia oraz przesuwać zwiększając tym sposobem miejsce na nogi pasażerów lub pojemność bagażnika. Przestrzeń bagażowa jest imponująca – w konfiguracji pięciomiejscowej może wynieść aż 780 litrów.

Peugeot 5008 jest oferowany z dwoma silnikami benzynowymi i trzema wysokoprężnymi do wyboru. Już podstawowy, 120-konny silnik Diesla zaskakująco dobrze radzi sobie z dużym samochodem. To zasługa wysokiego momentu obrotowego - 300 Nm - generowanego już przy 1750 obrotów, Auto całkiem dynamicznie przyspiesza. Nieco gorzej robi się przy pełnym załadunku i szybszej jeździe, ale z rodziną lepiej jeździć spokojnie.

Silnik 1.6 BlueHDi odwdzięcza się niskim apetytem na paliwo. Zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów starcza na długo. Po długiej trasie komputer pokładowy wskazał wartość 6,5 l oleju napędowego na 100 km. Jednostka cechuje się wysoką kultura pracy, więc we wnętrzu jest przyjemnie cicho. Wysoki komfort jazdy potęguje zawieszenie skutecznie tłumiące nierówności.

Peugeot 5008 Peugeot 5008 Foto: Auto Świat

5008 z podstawowym turbodieslem kosztuje 121 400 zł. Już w wersji wyposażenia Active auto ma na pokładzie m.in. automatyczną dwustrefową klimatyzację, wirtualne zegary i ekran dotykowy, radio z Bluetooth, tempomat, trzy rzędy siedzeń, 17-calowe felgi aluminiowe oraz komplet poduszek powietrznych i systemów bezpieczeństwa.

Peugeot stworzył ciekawy samochód odpowiadający obecnym trendom rynkowym. Model 5008 spełni oczekiwania osób szukających rodzinnego samochodu w charakterze SUV-a, oferującego wyższy prześwit, ale bez napędu 4x4, niskie spalanie, wysoki komfort jazdy oraz funkcjonalne wnętrze. To rzeczywiście rodzinny samochód na baaardzo długie podróże.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 36/2017 już w sprzedaży a w nim m.in. prezentacja trzeciej generacji Porsche Cayenne; pierwsza jazda nowym VW Polo; porównanie Volvo XC60 z Audi Q5 i Mercedesem GLC; test Forda Ka+; mandaty z zagranicy; najlepsze kamerki samochodowe; Mercedes Klasy C w teście 100 tys. km; ranking kompaktowych kombi za 10 tys. zł oraz Lamborghini Aventador S.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (24)

No photo
No photo ~WTF32 Użytkownik anonimowy
~WTF32 :
No photo ~WTF32 Użytkownik anonimowy
Ile za podstawowego diesla?! Ponad 120 tys? Czyli zapewne za 2.0 w dieslu z dodatkami wyskoczy cena ponad 150 tys. A za takie pieniądze można przebierać w autach. Dodatkowo, peugeot potwornie traci na wartości, słusznie czy nie, nie wnikam, ale za 5-7 lat utrata wartości auta przy chęci sprzedaży zapewne powali na kolana. 120 tys max powinien kosztować z mocnym silnikiem i sensownym wyposażeniem. I tyle w temacie. Plus gwarancja 7 lat i może zaczął by się u nas sprzedawać. A tak pozostanie poczekać kilka lat na sprowadzone "igły"...
29 sie 19:19 | ocena: 80%
Liczba głosów:15
80%
20%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~fabiopab Użytkownik anonimowy
~fabiopab :
No photo ~fabiopab Użytkownik anonimowy
Jeździłem autem kilka dni i jest bardzo fajne wer. 165konna benzynowa radziła sobie z autem ale szału nie było. O wer. 120konnej można zapomnieć silnik ni edo tego auta zresztą pracownik salonu potwierdził mi to iż jest to pomyłka i można się tylko zniechęcić.
Problem z tym samochodem jest jeden -cena ktoś tu przesadził i to mocno. Czas dostawy także nie zachęca bo wer. GT to 5 miesięcy czekania a cena 200.000 zł za Peugota chyba za dłużo.

29 sie 16:20 | ocena: 86%
Liczba głosów:14
86%
14%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Rah91 Użytkownik anonimowy
~Rah91 :
No photo ~Rah91 Użytkownik anonimowy
Autko przyciąga wzrok, ma sprawdzone silniki, ale czy cena nie okaże się zaporowa? Rozumiem trend PSA by Peugeot i DS były premium, ale skok technologiczny i jakościowy nie pokrywa się z ceną i do niedawna niepochlebną opinią o marce i jej produktach. Nie miałem okazji jeździć 5008, ale 308 znajomego i autko mnie bardzo zakoczyło na plus jakością i trakcją.
28 sie 22:59 | ocena: 92%
Liczba głosów:12
92%
8%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~waligóra Użytkownik anonimowy
~waligóra :
No photo ~waligóra Użytkownik anonimowy
Poprzednia generacja 5008 była "vanowata" i kosztowała tyle co odpowiednik w Citroenie - czyli Grand Picasso. Ale była brzydsza, gorzej wykonana i prawie sie nie sprzedawała. Obecna też mi sie nie podoba :) No i skąd takie ceny? Czyżby teraz Peugeot przejął dawną, śmieszną politykę wieeelkich rabatów Citroena? Wchodzisz do salonu i na wejściu -20% od cennika (dodam od razu, że teraz już tak nie jest)
29 sie 16:23 | ocena: 83%
Liczba głosów:6
83%
17%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Motofun Użytkownik anonimowy
~Motofun :
No photo ~Motofun Użytkownik anonimowy
W końcu producenci fabrycznie nowych silników wprowadzają już oficjalnie sposób użycia powłok polimerowych, informacja z AUTO-MOTOR-SPORT Niemcy,wydanie 14/22.06.2017 str.69. Technologia istnieje od ok.1989 roku, w Polsce od 2010. Myślę, że ta informacja w końcu skłoni niektórych do zmiany skostniałego myślenia, ale kłamców z pewnością to nie ruszy! Możesz przedłużyć trwałość silnika, skrzyni, dyferencjałów. Zmniejszając tarcie o 88% w silniku, turbinie, skrzyni biegów, dyferencjale w odniesieniu do samego tylko oleju wydłużamy 2 - 4 x ich trwałość i osiągamy przyrost 7 - 9% mocy, 6,5 - 8% momentu obrotowego (średn. wynik hamowni)! Tarcie „pożera” moc, generuje ciepło i niszczy podzespoły. Dzięki technologii s x 6 0 0 0. p l która generuje powłoczkę o najniższym współczynniku tarcia ciał stałych osiągnięto 8 - 12% niższe zużycie paliwa. W zimie do rozruchu potrzeba 20% mniej prądu. Silnik zdecydowanie lżej wchodzi na obroty, a tym samym samochód, motocykl lepiej przyśpiesza i jest cichszy. Redukuje branie oleju od 50 - 90%. Stosuje się tylko raz na 80 - 130 tys. km! Nie ma jakościowych odpowiedników. W USA stosowany od 1989 roku, w Polsce od 2010 r. Toyota - Japonia (link:toyota.jp/after_service/car_care/yohin/engine_room/index.html) zaleca technologię S X 6 0 0 0 wymagającym klientom a Mazda zalecała do czasu nawiązania współpracy z Fordem. W 1991r. Mazda 787B właśnie z problematycznym silnikiem Wankla wygrała 24 godzinny wyścig Le Mans. Nie wierz „wszystkowiedzącym”, w Opiniach są telefony użytkowników, sam sprawdź, porozmawiaj. Nie daj się dalej manipulować lobby olejowemu czy paliwowemu, gdyż skuteczność tych środków szkodzi im interesom a oni Tobie. Sprawdź nas zanim ślepo im zaufasz!
30 sie 08:40 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Betty Użytkownik anonimowy
~Betty :
No photo ~Betty Użytkownik anonimowy
Rewelacyjne auto tylko dlaczego takie drogie?
28 sie 15:06 | ocena: 92%
Liczba głosów:12
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~aaa Użytkownik anonimowy
~aaa :
No photo ~aaa Użytkownik anonimowy
za 200.000 pln za wersje GT mozna juz miec dobrze wyposazone Stelvio od AR z mocnym silnikiem
29 sie 18:19 | ocena: 83%
Liczba głosów:6
83%
17%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Peugeot 6X4 Użytkownik anonimowy
~Peugeot 6X4 :
No photo ~Peugeot 6X4 Użytkownik anonimowy
Te 7 osób to nie przypadek. Jak pojadą w góry zimą i staną na podjeździe - to pudełko będzie pchane przez 6 pasażerów. I to jest napęd 6X4 - rewolucja w motoryzacji. Sześciu napędza 4 koła. Emisja co2 niższa, napęd dołączany naprawdę wtedy kiedy trzeba. Warunek pełnej mocy w terenie jest 1 - ma być 7 osób zawsze w środku. 2 czy 3 nie wypchną pudła z zaspy. Oczywiście lepiej żeby pchali mężczyźni, poradzą sobie nawet w trudnym terenie.
29 sie 23:09 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~rof Użytkownik anonimowy
~rof :
No photo ~rof Użytkownik anonimowy
120 koni na pewno wystarczy ale do 208 a nie do takiej krowy, żeby to jechało to min.180 koni .
29 sie 21:45 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~fabiopab Użytkownik anonimowy
~fabiopab
No photo ~fabiopab Użytkownik anonimowy
do ~waligóra:
No photo ~waligóra Użytkownik anonimowy
29 sie 16:23 użytkownik ~waligóra napisał
Poprzednia generacja 5008 była "vanowata" i kosztowała tyle co odpowiednik w Citroenie - czyli Grand Picasso. Ale była brzydsza, gorzej wykonana i prawie sie nie sprzedawała. Obecna też mi sie nie podoba :) No i skąd takie ceny? Czyżby teraz Peugeot przej
No właśnienie rabaty są takze znacznie mniejsze niż miało PSA przy 508 lub C5 dla klientów flotowych rabaty sa znacznie mniejsze niż w VW. Kiedyś sytuacja była odwrotna
29 sie 16:58 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat

Peugeot 5008

Peugeot 5008 zwraca na siebie uwagę nowoczesnym wyglądem i oryginalnymi detalami.

Nowy SUV Peugeot 5008 - rodzinny samochód na baaardzo długie podróże (slajd 1 z 15)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego