Obecnie MG oferuje w Polsce dwa spalinowe SUV-y – kompaktowego ZS i rodzinnego HS – oraz w pełni elektrycznego kompaktowego hatchbacka MG4. Firmie udało się zdobyć serca klientów przyjazną dla oka estetyką, interesującą ofertą modeli oraz przystępnymi cenami.
- Przeczytaj także: Test MG ZS. To jeden z najtańszych nowych SUV-ów w Polsce. Żałuję, że najpierw spojrzałem w dane
— Jesteśmy dumni z osiągnięcia sprzedaży na poziomie 1000 samochodów na polskim rynku. Dla nas nie jest to jedynie liczba, ale również potwierdzenie, że marka MG zyskuje coraz większe uznanie i sympatię wśród Polaków. Przekazanie Panu Tomaszowi Duchowi nowego elektrycznego MG4, jako symbolicznego tysięcznego członka naszej stale powiększającej się rodziny MG, to dla nas zaszczyt i motywacja do dalszego rozwoju. Z tego miejsca pragniemy podziękować naszym klientom i partnerom biznesowym za ich wkład i zaufanie. To dzięki Wam pragniemy kontynuować naszą misję dostarczania innowacyjnych i ekscytujących rozwiązań mobilnych w Polsce — skomentował Lin Peng, General Manager MG Motor na polskim rynku.
Tysięcznym sprzedanym na polskim rynku samochodem zostało MG4. Jego przekazanie odbyło się w autoryzowanym salonie grupy Bemo. Auto trafiło w ręce Pana Tomasza Ducha i jego żony.
MG4 jest pierwszym w na polskim rynku w pełni elektrycznym modelem marki MG. Oparto go na platformie MSP od firmy-matki MG, SAIC Motor.
- Przeczytaj także: Jeździłem nowym MG4. Co to za auto? Dawno nie byłem tak zaskoczony