Sukces odniosły samochody osobowe Berlingo i Xsara Picasso pozostały liderami swoich segmentów, dobry wynik nowych modeli – gamy C4 Picasso i C-Crossera, ale największy wzrost sprzedaży odnotowały modele dostawcze. Przy wzroście rynku samochodów dostawczych o 34,43 proc., sprzedaż Citroëna wzrosła o prawie 80 proc., co zapewniło marce piąte miejsce w rankingu najchętniej kupowanych samochodów dostawczych w Polsce.

Dzięki sprzedaży 1 461 000 samochodów w 2007r. na całym świecie (samochody zmontowane + zestawy części), Citroën odnotował wzrost 3,9 proc. w stosunku do 2006 r. - największy od 4 lat.

Dobre wyniki należy przypisać intensywnej działalności marki w Europie, zwłaszcza we Francji i Włoszech oraz dynamicznemu rozwojowi sprzedaży w krajach Mercosur. Są one również efektem atrakcyjnej, spójnej i szerokiej gamy produktów. W tym roku szczególny sukces odniosły modele z rodziny C4 Picasso, SUV C-Crosser, C4 Pallas i Sedan, odpowiednio w Brazylii i Argentynie.

Wzrost sprzedaży>/b>

- Sprzedaż w 2007 r. - plus 4 porc.- Europa (18 krajów) - plus 2,6 proc.- Europa Środkowa i Wschodnia - plus14,5 proc.- Mercosur - plus 46,3 proc.