Największe zmiany można zaobserwować z przodu pojazdu, który dostosowano do najnowszej linii stylistycznej marki. Auto otrzymało: inny grill, większe logo, przeystylizowany zderzak i światła do jazdy dziennej w technologii LED.

We wnętrzu miejsce analogowego prędkościomierza zajął cyfrowy wskaźnik z modelu Megane (do tej pory Fluence miał analogowe wskaźniki). Ponadto, samochód wyposażony jest w elektroniczny hamulec postojowy, a w bogatszych wersjach w system multimedialny z ekranem dotykowym.

W Polsce Renault Fluence jest oferowany z dwoma silnikami benzynowymi: 1.6 o mocy 110 KM i 2.0 o mocy 140 KM. Gama jednostek wysokoprężnych obejmuje nowy silnik 1.6 dCi, generujący 130 KM, oraz jednostkę 1.5 dCi w dwóch wariantach mocy: 90 lub 110 KM. Mocniejsza wersja za dopłatą jest dostępna z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów EDC.

Renault Fluence jest produkowane w Korei, Turcji, Rosj,i Argentynie i Indiach, a jego sprzedaż odbywa się w ponad osiemdziesięciu krajach światach. Auto na rynki europejskie jest produkowane w tureckim zakładzie Oyak-Renault w Bursie.

Nowe Renault Fluence – cennik:

Foto: Auto Świat
Renault Fluence po liftingu (ceny)