Podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu zadebiutuje Renault Clio Initiale Paris, a tuż po tej imprezie auto trafi na rynek francuski.

Od wersji standardowej Clio auto różni się niektórymi elementami nadwozia. Diody do jazdy dziennej umieszczono w głównych reflektorach, inny jest przedni zderzak ze światłami mgłowymi. Dodano także elementy chromowane przy szybach bocznych i końcówce rury wydechowej. Nowe są 17-calowe obręcze kół z metali lekkich, które są dostępne w trzech barwach – kość słoniowa, szara i czarna.

We wnętrzu pojawiły się elementy chromowane oraz logo tej wersji na oparciach przednich foteli.

Renault Clio Initiale Paris będzie oferowane z trzema jednostkami napędowymi do wyboru. Dwie benzynowe – trzycylindrowa 0.9 TCe o mocy 90 KM z pięciostopniową przekładnią manualną i czterocylindrowa 1.2 TCe o mocy 114 KM z sześciostopniową przekładnią dwusprzęgłową EDC oraz czterocylindrowa wysokoprężna 1.5 dCi o mocy 90 KM, która dostępna jest w obu wersjach.

Bogate wyposażenie standardowe obejmuje m.in. skórzaną kierownicę, czujnik deszczu, kamerę parkowania, system multimedialny R-Link z nawigacją TomTom, elektrycznie sterowane szyby w drzwiach, klimatyzację oraz podgrzewane przednie fotele.

Po wprowadzeniu na rynek francuski, gdzie najtańsza wersja z silnikiem 0.9 TCe, została wyceniona na 21,5 tys. euro, auta ma także być oferowane na innych rynkach europejskich.