CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.304.424.051.95
Średnio4.544.674.292.08
Najdrożej4.784.954.592.32

Dodge Challenger SRT Hellcat „Widebody”

4 lip, 13:20
Udostępnij
0
Skomentuj

Jest szerszy, niższy i bardziej przyczepny. Hellcat otrzymał pakiet od swojego dopakowanego brata Demona.

Dodge Challenger SRT Demon wywołał niezłe zamieszanie na rynku i to nie tylko z powodu 840 KM oraz 1044 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wraz z pojawieniem się Demona z piekła rodem, Hennessey przygotowało się na egzorcyzmy w postaci 1000-konnego Camaro. Walka dobra ze złem trwa, a SRT nie próżnuje. Wszyscy klienci, którzy mogą czuć się rozczarowani zakupem Challengera Hellcat, mają teraz przesiadki do bardziej dopasionej wersji z pakietem stylistycznym, ale nadal z „umiarkowaną mocą” 707 KM płynącą z silnika V8 o pojemności 6.2 litra. Komu tam 840 KM potrzebne...

Foto: TopGarage

Dodge Challenger SRT Hellcat „Widebody” to nic innego jak wersja Hellcat z dodatkowym pakietem wizualnym z Demona. Samochód ma pokaźny, szeroki body kit (9 cm), szersze koła, diabelskie felgi oraz sportowe opony Pirelli P-Zero, co oznacza, że na każdym torze wyścigowym muscle car świetnie da sobie radę. Dzięki tym modyfikacjom poszerzony Hellcat jest szybszy o 2 sekundy na torze testowym liczącym niespełna 3 kilometry. To bardzo duża różnica! Sprint na 1/4 mili również uległ poprawie: z 11.2 na 10.9 sekundy. Przyspieszenie do „setki” wynosi 3.4 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 312 km/h.

Foto: TopGarage

Nowy Challenger Hellcat po liftingu został ponadto wyposażony w elektroniczny układ kierowniczy, pierwszy raz zastosowany w tym modelu. Zmienił się także przedni grill, wloty powietrza, splitter oraz kształt maski. Producent oferuje muscle cara w 15 kolorach nadwozia, a cennik rozpoczyna się od 71 495 dolarów, czyli ok. 7000 więcej niż podstawy Hellcat.

Jak Wam się podoba najnowszy Dodge? Zapraszamy do komentowania.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 36/2017 już w sprzedaży a w nim m.in. prezentacja trzeciej generacji Porsche Cayenne; pierwsza jazda nowym VW Polo; porównanie Volvo XC60 z Audi Q5 i Mercedesem GLC; test Forda Ka+; mandaty z zagranicy; najlepsze kamerki samochodowe; Mercedes Klasy C w teście 100 tys. km; ranking kompaktowych kombi za 10 tys. zł oraz Lamborghini Aventador S.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: TopGarage

Dodge Challenger SRT Hellcat „Widebody”

Dodge Challenger SRT Demon wywołał niezłe zamieszanie na rynku i to nie tylko z powodu 840 KM oraz 1044 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wraz z pojawieniem się Demona z piekła rodem, Hennessey przygotowało się na egzorcyzmy w postaci 1000-konnego Camaro. Walka dobra ze złem trwa, a SRT nie próżnuje.

Dodge Challenger SRT Hellcat „Widebody” (slajd 1 z 9)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego