Dostępny w Polsce Lexus IS250C wyposażony jest w sześciocylindrowy silnik o mocy 208 KM. Do relaksującego cruisingu tyle koni wystarczy, ale do szybkiej jazdy to nieco za mało. W ofercie jest jeszcze odmiana IS350C z silnikiem 3,5 V6 o mocy 306 KM (ta wersja nie jest dostępna w Polsce). Prawie 100 koni więcej wyraźnie poprawia osiągi – w mocniejszym modelu setka pojawia się na liczniku o 3 s szybciej (5,8 wobec 8,4 s), a prędkość maksymalna wzrasta z 210 do 226 km/h. Ale dla firmy Fox Markering to wciąż za mało.Na targach samochodów modyfikowanych SEMA IS350C został zaprezentowany w wersji z kompresorem, który z silnika 3,5 V6 wyciska 406 KM, a to niewiele mniej niż ma model IS-F (421 KM). Oba auta łączy także charakterystyczny wlot powietrza na przednim błotniku. Inne zmiany w kabriolecie to sportowe zawieszenie (ma 36 różnych ustawień), sześciotłoczkowe wyczynowe hamulce oraz 20-calowe obręcze. Nadwozie pomalowano na oryginalny, zielony kolor, a wnętrze wykończono beżową skórą. Nieco to wszystko tandetne, ale ma swój urok.
Lexus IS350C - 400-konne cabrio
Fox Markering sprawił, że kabriolet Lexusa jest prawie tak samo mocny jak superszybka limuzyna tej marki.